Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Dat bij de plek waar je je auto schoon kunt maken ik al een half kapotte stofzuiger had , gevolgd door een half kapotte wasplaats met een spuit met amper druk erop![]()
Ben maar op een andere plek gaan staan , maar daardoor wel het dubbele kwijt want de tijd liep mooi door. Doordat er geen druk op zat ging de shampoo totaal niet van mijn auto af en kon ik weer opnieuw.
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Dat bij de plek waar je je auto schoon kunt maken ik al een half kapotte stofzuiger had , gevolgd door een half kapotte wasplaats met een spuit met amper druk erop![]()
Ben maar op een andere plek gaan staan , maar daardoor wel het dubbele kwijt want de tijd liep mooi door. Doordat er geen druk op zat ging de shampoo totaal niet van mijn auto af en kon ik weer opnieuw.
Melden bij t personeel?
Telpeva schreef:hagelslag schreef:Allergische reactie op het verband/pleister werk van gister
Er zit nog altijd plaksel op mijn rug dus zo een poging doen tot het eraf krijgen
Is dat ook waarom het gisteren aan de gang bleef met bloeden? Beterschap!
Krijsende kinderen bij mijn huis
mirna6308 schreef:Ik heb eindelijk leuk werk gevonden tussen de paarden, maar nu weet ik niet als ik betaald krijg... zou eigenlijk werk zoeken zodat ik een laptob kan kopen voor school, want die dingen zijn tegenwoordig ook niet meer goedkoop.
Vind het nu ook raar ofzo om er naar te vragen....
Ineke2 schreef:mirna6308 schreef:Ik heb eindelijk leuk werk gevonden tussen de paarden, maar nu weet ik niet als ik betaald krijg... zou eigenlijk werk zoeken zodat ik een laptob kan kopen voor school, want die dingen zijn tegenwoordig ook niet meer goedkoop.
Vind het nu ook raar ofzo om er naar te vragen....
Je weet niet als je betaald krijgt of je weet niet of je betaald krijgt?
Gewoon vragen, waarom zou dat raar zijn?
poes schreef:Ik snap je vraag niet? Twijfel je of het betaald of onbetaald is? Of iets anders?