Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sassefras schreef:als je kijkt op de site van de overheid komen er 500 man per week aan in ter apel, in bv thailand is er zowat een overschot van goed opgeleid medisch personeel, vietnam ook trouwens, dan zou je als overheid na een jaar een keus kunnen maken tochopschalen in zorg had al een jaar geleden moeten gebeuren, 1100 ic bedden op inmiddels bijna 18 miljoen man is toch ook idioot
Citaat:in thailand zijn de meeste verpleekundige amerikaans opgeleid, praten over het algemeen goed engels. dat moet het probleem niet zijn, je zou denken dat je liever inwoners hierheen laat komen waar je wat aan hebt toch, en inderdaad de asielfabriek draait op volle toeren, dat blijft voor nu apart
Karl66 schreef:Daarom moet je dus ook geen extra geld in bedden gaan steken, maar in handen aan de huidige bedden. Dat is een stuk zinvoller.
Citaat:Ik hoor mensen klagen. "eerst was het x en nu is het weer Y, ze doen maar wat" ( bv over de besmettelijkheid van kinderen) niet beseffende dat er maandelijks nieuwe inzichten, ervaring, onderzoeksresultaten komen.
Aan de lopende band voortschrijdend inzicht en dus wijzigingen.
Bijna iedereen vindt dat moeilijk en wordt er onzeker van, maar een vrij grote groep lijkt dat niet te begrijpen.
raket schreef:SusanH schreef:Het leger heeft reservisten. Is zoiets voor de zorg geen optie ter extra ondersteuning?
Nee, want je moet echt veel werken om je BIG registratie te behouden. Gelukkig is de verpleegkundige titel beschermd en daar worden kwaliteitseisen aan gesteld.
DuoPenotti schreef:Thanks
Is heel fijn om te doen, echt heel fijn.
Mij lukt het helaas momenteel niet betaald werk te vinden en zo maak ik me toch nuttig.
En ik kom er steeds met een goed gevoel vandaan.
Ondanks ook de zware dingen die je hoort. Bezoekers die hun verhaal kwijt moeten. Hele heftige verhalen zitten er bij.
Maar als je dan een bedankt krijgt van bezoek en verpleegkundige maakt dat je dag weer goed.
Alleen jammer dat het niet betaald
DuoPenotti schreef:Thanks
Is heel fijn om te doen, echt heel fijn.
Mij lukt het helaas momenteel niet betaald werk te vinden en zo maak ik me toch nuttig.
En ik kom er steeds met een goed gevoel vandaan.
Ondanks ook de zware dingen die je hoort. Bezoekers die hun verhaal kwijt moeten. Hele heftige verhalen zitten er bij.
Maar als je dan een bedankt krijgt van bezoek en verpleegkundige maakt dat je dag weer goed.
Alleen jammer dat het niet betaald
nynke55 schreef:Ja, dat gebeurt. Dat is het nadeel van vrijwilligerswerk. Ik doe normaal veel vrijwilligerswerk en dat is nu niet mogelijk. Ik hoor al meer dan een jaar niks meer van mijn "werkgevers". En straks mag ik weer opdraven, want ze kunnen niet zonder mij...
Echwel schreef:Het zou sommigen sieren om wel wat vrijwilligerswerk te gaan doen en zo de andere kant van de maatschappij leren kennen..