MarlindeRooz schreef:Daarbij wie zegt dat het weken duurt en geen maanden.
Uhm de vorige duurde ook uiteindelijk 3 maanden he
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Er was hier een link geplaats van een online foto zaak die FFP2 mondkapjes verkocht. Maar die link kan ik niet meer vinden... Had Morrie die link?
MarlindeRooz schreef:Ik hoop maar dat ze het “noodzakelijke” OV gebruik niet gaan controleren.Dan kan ik mijn vriend namelijk niet meer zien. Samen bij hem of bij mij wonen kan helaas niet. En Zwolle - Nijmegen is aardig ver fietsen.
safina schreef:Ik vind dat de liefde een noodzakelijke reden voor verplaatsingen per OV is. Wat is een leven zonder liefde?
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Ik hoop maar dat ze het “noodzakelijke” OV gebruik niet gaan controleren.Dan kan ik mijn vriend namelijk niet meer zien. Samen bij hem of bij mij wonen kan helaas niet. En Zwolle - Nijmegen is aardig ver fietsen.
Tja en zo hoopt iedereen iets niet.. Er zal toch iets moeten gebeuren.
Loretta schreef:Misschien moeten ze nu eens als de wiede weerga werk gaan maken van een dehgdelijk testbeleid. Testen, testen, testen en nog eens testen. Gisteren Jesse Klaver bij buitenhof over een testsamenleving zolang de pandemie voortduurt. Ik begin toch steeds meer te geloven dat hij gelijk heeft. De WHO zei het in het begin van de pandemie al. Testen, testen en nog eens testen. Maar Nederland heeft een andere weg gekozen en nu zijn we weer terug bij af en lijkt een lockdown nog de enige uitweg. Een lockdown die naar alle waarschijnlijkheid ook gaat floppen gezien alle weerstand die er om soms begrijpelijke redenen is.
Loretta schreef:purny schreef:Nee Loretta, ze moeten toch eerst gaan discussiëren over wie er eerst recht heeft op de sneltesten?
Zo lang disscuseren over sneltesten dat het virus zich in de tussentijd wel 3 keer weet te verdubbelen.
Ze hebben de hele zomer gehad om de boel op orde te krijgen.
Loretta schreef:purny schreef:Nee Loretta, ze moeten toch eerst gaan discussiëren over wie er eerst recht heeft op de sneltesten?
Zo lang disscuseren over sneltesten dat het virus zich in de tussentijd wel 3 keer weet te verdubbelen.
Ze hebben de hele zomer gehad om de boel op orde te krijgen.
purny schreef:Nee Loretta, ze moeten toch eerst gaan discussiëren over wie er eerst recht heeft op de sneltesten?
purny schreef:Blussem schreef:Ik voorspel tijdens en naar de herfstvakantie en zeer grote uitbraak van Corona.
Nederlanders gaan door de herfst vakantie massaal op vakantie en het kabinet komt pas met strengere maatregelen wanneer het al te laat is.
En wat heeft je ertoe gebracht dat je nu wel in corona geloofd?