Nyaleti schreef:Bestellen bij Zalando. Alles 2 - 5 dagen levertijd en alles van Zalando zelf. Verwachte levering: 5 November. Nee??
Ik ook! Donderdag besteld, verwachte levering 31 oktober? Alles is ook gewoon leverbaar....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Jeetje dat is ook wel een serieuze vraag om zo voor je voeten gegooid te krijgen InekeHoe lang duurt je opleiding nog? En nog belangrijker; waar ligt je hart? Bij de opleiding die je nu doet, of zou je eigenlijk liever een declarantenopleiding doen zoals het bedrijf voorstelt?
Ineke2 schreef:Vanillia schreef:Jeetje dat is ook wel een serieuze vraag om zo voor je voeten gegooid te krijgen InekeHoe lang duurt je opleiding nog? En nog belangrijker; waar ligt je hart? Bij de opleiding die je nu doet, of zou je eigenlijk liever een declarantenopleiding doen zoals het bedrijf voorstelt?
De opleiding duurt nog 2 jaar, ben net begonnen...
Ik ben al 2x eerder bij dit bedrijf op gesprek geweest dit jaar. 1x voor een andere functie die niet echt bij mij paste en 1x eerder voor de functie waar ik afgelopen vrijdag wederom een gesprek voor heb gehad.
De eerste x hebben ze mij afgewezen wegens meerdere kandidaten met meer ervaring. Tijdens het gesprek vrijdag lieten ze blijken dat er mensen ondanks die ervaring niet voldeden en bovendien niet eerlijk waren geweest in de sollicitatie gesprekken.
Áls ze mij toen hadden aangenomen had ik de juridische studie niet begonnen en meteen go with the flow een declarantenopleiding gaan doen via het bedrijf.
Ik was enorm verdrietig dat ze mij toen de kans niet gaven. Dus het is nogal een ping pong bal zullen we maar zeggen qua emoties ook.
Loeky01 schreef:Fading schreef:Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar.
Op de website van het juridisch loket staat een prachtige voorbeeldbrief van de gebreken die ze moeten verbeteren. En als ze dat niet binnen 6 weken doen of met een actief plan komen je naar de huurcommissie mag stappen voor huurverlaging of een andere optie. Bij mij zijn de 6 weken vandaag voorbij. You can do it!
Marcella schreef:luuntje schreef:Marcella heb je al gevraagd om meer uren op je werk?
Enorm rot voor je.
Jep en wettelijke heb ik er recht op, maar ze zeggen door de onzekerheid betreffende corona geen meer uren.
Ineke2 schreef:Ik zou hiervoor eens bij het UWV aankloppen. Ik neem aan dat je alles op schrift hebt staan?