Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:ik heb eind augustus een tripje naar ierland in de planning staan, hoop dat het gewoon door kan zijn,
bigone schreef:Pien, e inderdaad geen broodje aap verhaal. Vandaag nog mensen gehoord, beide fit en in mei met Janssen gevaccineerd . Beide besmet waarvan eentje de hele week al met fikse koorts op bed ligt.
Engeland en 30.000 accepteren ? Ze gaan zelfs van uit dat ze straks wel de 100.000 per dag aantikken , zolang ziekenhuizen het aankunnen vinden ze het goed. What about mutations denk ik dan?
bigone schreef:Pien, e inderdaad geen broodje aap verhaal. Vandaag nog mensen gehoord, beide fit en in mei met Janssen gevaccineerd . Beide besmet waarvan eentje de hele week al met fikse koorts op bed ligt.

Fitzroy schreef:Ik had dat ook wel een beetje, relaxed. Eerst zou ik naar Lefkas gaan, toen naar Karpathos, werd oranje, weer omboeken naar Corfu. Ik had al bijna geen zin meer maar het was echt heerlijk en ik heb zo genoten.
ik merk gewoon dat ik veel slagen om de arm houd, zodat het niet teveel tegenvalt..
Relaxed schreef:Fitzroy schreef:Ik had dat ook wel een beetje, relaxed. Eerst zou ik naar Lefkas gaan, toen naar Karpathos, werd oranje, weer omboeken naar Corfu. Ik had al bijna geen zin meer maar het was echt heerlijk en ik heb zo genoten.
Ja wat een gedoe joh bij jouik merk gewoon dat ik veel slagen om de arm houd, zodat het niet teveel tegenvalt..

Gelukkig ben ik flexibel qua dagen en bestemmingen, dus ik kijk gewoon tegen die tijd wie mij wil hebben