Saskia9 schreef:[ [url=m/c3Cf0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Partner mag je dus wel bezoeken in be.
Laten we stellen dat er enige ruimte is voor interpretatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Klopt. Mag niet gezien het geen essentiele verplaatsing is.
Minister De Crem gister nog duidelijk horen zeggen![]()
En nee, wij hebben nog geen avondklok. Maar wat niet is, kan nog komen...
[***] schreef:Pandora2 schreef:Klopt. Mag niet gezien het geen essentiele verplaatsing is.
Minister De Crem gister nog duidelijk horen zeggen![]()
En nee, wij hebben nog geen avondklok. Maar wat niet is, kan nog komen...
Maar op de officiële site staat dus van wel ... Hoe wil je dan dat de mensen weten wat wel en niet mag?
Dat bedoelde ik dus met eerder, de maatregelen zijn op zich wel duidelijk, maar alsnog is er discussie en weten de partijen (afhankelijk van wie je spreekt) het zelf eigenlijk niet.
mariekeoo schreef:hoe gaat iedereen mentaal om met de situatie? Ik merk zelf dat ik het wel zwaar vind. Ik ben sinds vorig jaar met vlagen ziek. Deze corona crisis geeft mij ook wel een beetje de zenuwen. Ik werk zelf in het ziekenhuis en wilde vlot na mijn ziekte periode (volledige februari maand) weer aan de slag. Vorige week maandag voor het eerst 2 uur gewerkt op een kinderafdeling. Hier is nog geen corona. Dinsdag werd ik afgebeld dat het niet veilig was om te werken, zeker niet omdat ik nog zo verzwakt was. Ik ben een echte work a holic. Het liefste ben ik de dag na een ziekenhuis opname alweer aan het werk. Okal kan dat fysiek nog niet. Dus en het niet mogen werken, de spanningen van de corona en op dit moment alleen thuis zitten. Ik ben veel aan het malen en lig 's nachts veel wakker. Ik liep nog bij een ziekenhuis psycholoog voor het verwerken van het hebben van een ziekte waarbij de diagnose nog niet gesteld kan worden. Maar ik merk dat ik deze consulten erg mis.
[***] schreef:Schemerdier schreef:Het behoort echter niet tot een essentiële verplaatsing. Als een agent je tegenhoudt en je zegt dat je op weg bent naar je partner, reken maar dat je een boete krijgt.
Blijf in uw kot.
Ja nou, dan moeten ze ook niet zeggen dat je je partner mag bezoeken .. wat een onzin is dat
Schemerdier schreef:Ik heb nog niemand behalve die site nu horen zeggen dat je je partner mag gaan bezoeken? Je mag in principe enkel contact hebben met je eigen gezin (dat samen met je in huis woont), en eventueel gaan wandelen met 1 niet-inwonende vriend/partner/wie dan ook (indien je afstand houdt).
mariekeoo schreef:@Sassii Ik begrijp je zeker niet verkeerd hoor. Ik vroeg het gewoon aan iedereen, dat antwoord kan dus voor iedereen goed of juist minder goed zijn. Don't worry veroordeel je niet haha. Maar ben erg blij dat jij zoveel structuur kan vinden, nog tips? haha. Ik probeer er dagelijks ook even uit te gaan, maar moet mijzelf echt letterlijk de deur uit sleuren.
Sassii schreef:mariekeoo schreef:@Sassii Ik begrijp je zeker niet verkeerd hoor. Ik vroeg het gewoon aan iedereen, dat antwoord kan dus voor iedereen goed of juist minder goed zijn. Don't worry veroordeel je niet haha. Maar ben erg blij dat jij zoveel structuur kan vinden, nog tips? haha. Ik probeer er dagelijks ook even uit te gaan, maar moet mijzelf echt letterlijk de deur uit sleuren.
Haha fijn!
Ik ben sowieso al een tijd bezig met gezonder leven en afvallen. Totaal nu 12 kilo kwijt. Hiervoor sportte ik 3 a 4x in de week in de sportschool. Dat gaat nu dus niet meer, daarom heb ik met mezelf afgesproken dat ik alsnog minimaal 3 keer in de week en thuis workout moet doen.
Het is nu ook steeds prachtig weer, daarom vind ik het ook heerlijk om lange stukken met de hond te wandelen.
Misschien een idee om ‘s avonds een doel met jezelf af te spreken voor de volgende dag. Geloof me, als je dat doel hebt behaald, heb je echt een super voldaan gevoel.
Echwel schreef:@ pandora de een gaat er makkelijker mee om dan de ander.
Bv ik zie ondanks isolatie gelukkig de kinderen op afstand..
Mijn zusje 6 hoog flatje Amsterdam dochter naar Curaçao gevlucht, begint allerlei complottheorieën te volgen..
Maw ze raakt helemaal overspannen, maar via telefoon is het zo moeilijk
Saul schreef:imaudy schreef:Ik vraag mij af, hebben de mensen met bv. astma nu minder last omdat de lucht schoner is?
Politie reed rond in het park, goede zaak!
Ik merk nog geen verschil.
Maargoed woon buitenaf dus dat scheelt denk ik.
Dan erbij is het pollen seizoen begonnen.
Not helping