Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:pien_2010 schreef:Dan hangt dat bord dus ongelukkig. Niet handig.
Op zich staat het gewoon naast de weg en ook de belijning verandert. Maar misschien helpt het om er nog een bord met 80 bij te plaatsen.
[ Afbeelding ]
Exitium schreef:Net in België twee auto's die invoegen op de snelweg, waarbij de achterste 'm gelijk naar de linkerbaan gooi. Het is dat ik goede remmen heb...
Miiej schreef:Ik heb de laatste tijd ook veel snellere en zwaardere auto's voor mij op de invoegstrook die het gas pas open gooien als ze op de rijbaan zitten. Mijn auto echter is een klein oudje en heeft tijd nodig om op gang te komen dus het kan lijken alsof ik geen gas geef maar mijn voet kan niet verder op het pedaal. Door de sloompies op de invoegstrook voor mij maakt dat ik met 60/70 moet invoegen en er echt even over doe voordat ik 100 rij. Ik heb geprobeerd in een lagere versnelling nog meer toeren te maken maar ik begon de auto te ruiken dus dat doe ik niet meer. Mijn auto is overigens prima in orde.
MyWishMax schreef:Dan moet je voordat je de oprit oprijdt al afstand nemen. Ik heb ook zulke auto's gereden en zorgde gewoon dat ik ruime afstand had en dus wel op kon trekken, ook al betekende dat ruim voor de oprit al afstand nemen zodat zij uitliepen. Dat is veel veiliger, want met 60 invoegen is gewoon echt heel gevaarlijk.
Flying_Angel schreef:Hier in de stad heb je een weg, die vervolgens overgaat in een 80-weg. Maar heel veel die missen blijkbaar het bord dat ze de bebouwde kom uit zijn en blijven 45 rijden.
Bellatrix schreef:Als ik zie dat er iemand wil invoegen en ik heb ruimte om op te schuiven doe ik dat. Maar idd, hij moet wel vooruit denken en kijken.