Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:
Die verhalen in VROUW worden zo walgelijk uit hun verband getrokken. Ik heb zelf ooit een stuk gestuurd en toen dat werd geplaatst waren mijn woorden zo verdraaid dat er een compleet andere situatie werd geschetst. Wat jullie doen is puur shockeren voor de reacties. Dit helpt mensen niet die juist steun zoeken of een realistische mening over hun situatie. Schaamteloos!
Of erger, het gebrek eraan!
Maar ik begrijp wel dat het voor de ouder misschien nog wel vervelender is en dat het even moet
idinn schreef:Volgens mij maakt het dan evenveel indruk. Althans ik ken de "gewoon ernaast gaan liggen gillen in de supermarkt" verhalen die ook heel efficiënt blijkt. Dan hebben ze direct door hoe belachelijk hun reactie is ofzo
idinn schreef:Zeker als het een vreemde is inderdaad.Volgens mij maakt het dan evenveel indruk. Althans ik ken de "gewoon ernaast gaan liggen gillen in de supermarkt" verhalen die ook heel efficiënt blijkt. Dan hebben ze direct door hoe belachelijk hun reactie is ofzo
Dat de ouders het negeren in het kader van 'negatieve aandacht is ook aandacht' snap ik inderdaad, want zodra je een kleine opening geeft, wil zo'n kind meteen gaan onderhandelen, dus het beste is gewoon om die deur gesloten te houden en het bij 'nee is nee' te houden. 

Wijslander schreef:O, ik snap je ook helemaal hoor! Ik zou er zelf ook niet heel gelukkig van worden.Opvoedkundig snap ik inderdaad helemaal dat je een kind op zo'n moment beter ook geen negatieve aandacht geeft, maar dat ik daar dan op de eerste zondag dat ik lekker in de tuin werk van moet meegenieten, neh.
Komt misschien ook omdat ik op school werk, onder werktijd vind ik kinderen (tieners dan) heel vermakelijk, maar daarbuiten wil ik rust haha. Zou het liefst ook vrijstaand wonen om die reden, maarja wie niet hè