Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:56

iirrssjjee schreef:
_San87_ schreef:

Doe gezellig mee. Beetje Sepultura draaien of zo :)). Of AC/DC.

Hahaha of ook gewoon even gaan boren }:)

Gewoon beton boren met een boorhamer, hoppa!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:58

Ik heb wel eens ingebroken op de Bluetooth boxen van de buren, die stonden wel even te kijken toen er Slayer door de tuin dreunde O:)

Ineke2

Nee niet op zondag, maar welke dag dan ook, het blijft veel overlast.
Moest gewoon werken ( thuis) en kon niet bellen, want het was gewoon niet te verstaan...
Toen ik klaar was met werken, maar naar stal gevlucht. Kwam terug om 16:30 uur, was het nog niet klaar.
Normaal had ik er geen last van gehad ( tenzij ik precies vrij was geweest := ) dus wel zuur.
Achja het is ( voorlopig) weer voorbij

Ben wel blij dat ik verder normale buren heb en weinig overlast er van heb als ik dat hier regelmatig lees :)

Ineke2

black_kelpie schreef:
Ik heb wel eens ingebroken op de Bluetooth boxen van de buren, die stonden wel even te kijken toen er Slayer door de tuin dreunde O:)

:))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:01

Ineke2 schreef:
Nee niet op zondag, maar welke dag dan ook, het blijft veel overlast.
Moest gewoon werken ( thuis) en kon niet bellen, want het was gewoon niet te verstaan...
Toen ik klaar was met werken, maar naar stal gevlucht. Kwam terug om 16:30 uur, was het nog niet klaar.
Normaal had ik er geen last van gehad ( tenzij ik precies vrij was geweest := ) dus wel zuur.
Achja het is ( voorlopig) weer voorbij

Ben wel blij dat ik verder normale buren heb en weinig overlast er van heb als ik dat hier regelmatig lees :)

Ja, absoluut. Wij moesten een tijd terug ook veel boren, ik heb toen bij de buren briefjes door de brievenbus gedaan dat we tussen die en die tijd moesten boren. Dat werd gewaardeerd :j.

De buren (die nu aan het klussen zijn) zijn erg vriendelijk, net even met ze gekletst. Ik denk dat dat wel goed komt. Sowieso een rustige buurt waar iedereen fijn met elkaar overweg kan.

Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:10

De domheid van mensen die tóch met alle geweld per se naar het strand willen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:31

Dat de kat een dikke poot heeft.De dame is gestoken door een bij of wesp.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:47

Dat de buren een overkapping aan het zetten zijn en daardoor de heledag ontzettende herrie maken en in onze tuin kijken.

Krijsende kinderen en dito ouders buiten..

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:52

Connaisseur schreef:
Dat de buren een overkapping aan het zetten zijn en daardoor de heledag ontzettende herrie maken en in onze tuin kijken.

Haha wonen wij in dezelfde straat? Hier zijn de buren ook bezig met een overkapping. Inclusief herrie, gillende kinderen én Slam FM aan :roll:

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:55

Ik heb zo'n trek in een milkshake. :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 13:56

Dat ik zou willen dat we nu eens met onze bijkeuken verder kunnen om te bouwen tot nieuwe keuken. Maar degene die ons zouden helpen laat niks meer horen. En mijn vriend is ook met van alles bezig behalve dat. Al aangeboden dat ik ook heus kan helpen. Maar hij beweerd geen tijd te hebben. Maak dan eens tijd, het ziet er nu ook niet uit.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 14:05

Daenerys schreef:
Connaisseur schreef:

Haha wonen wij in dezelfde straat? Hier zijn de buren ook bezig met een overkapping. Inclusief herrie, gillende kinderen én Slam FM aan :roll:

Vreselijk is dat he... Had dat lekker morgen gedaan als iedereen weer binnen zit ;)

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 14:30

Dat ik eerst zo veel moeite had met het feit dat ik mijn verjaardag niet op de 16e kon vieren en het op de 12e moest ivm. mijn ouders vakantie, maar dat het nu helemaal niet door gaat. Dit is de eerste keer dat ik het helemaal alleen moet vieren (op mijn man na) en ik zit in complete lockdown, mag niet eens de straat op om eten dat bezorgd wordt aan te pakken... Ik zit er helemaal doorheen.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 14:33

Dat ik als verrassing een paas high tea had geregeld die thuis bezorgd zou worden. Hebben ze de bezorgtijden verkeerd doorgegeven..
Zou er tussen 11-14u zijn en bleek tussen 13-15u..
Zitten dus best al tijdje te wachten op onze lunch |o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 15:12

Arethe schreef:
Dat ik als verrassing een paas high tea had geregeld die thuis bezorgd zou worden. Hebben ze de bezorgtijden verkeerd doorgegeven..
Zou er tussen 11-14u zijn en bleek tussen 13-15u..
Zitten dus best al tijdje te wachten op onze lunch |o

Ahhh maar dan is het zodadelijk wel extra lekker!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 15:16

Vrouw die ongegeneerd loopt te plassen óp een parkeerplaats. Snap dat je nodig moet maar ga op zijn minst ergens beschut óf plas netjes in het gras...

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 15:24

Al die mensen hier in het dorp die zich geen drol aantrekken van de maatregelen als ze op de fiets zitten. Lijkt wel alsof ze dan vinden dat het niet geldt ofzo? Met z'n tweeën naast elkaar fietsen waardoor je als tegenligger absoluut geen kant op kan om de 1,5 meter afstand te bewaren, en ook als je inhaalt fietsen ze vaak in de weg omdat ze met z'n tweeën naast elkaar fietsen. En gisteren zag ik 8 mensen aan één picknicktafeltje zitten. Die maatregelen zijn er toch niet voor niks..

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 15:37

Dat mijn schoonouders blijven pushen dat we langs moeten komen voor een kopje koffie onder het mom “we houden afstand hoor” _-:(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:17

Appje van iemand uit Tanzania. Hij werkt als tourguide en heeft een hostel, volledig afhankelijk van toursime dus. Hij vraagt of ik hem wat geld kan geven om in iedergeval voor z'n zoontje wat eten te kunnen kopen. Ruim één jaar geleden dat ik hem heb gezien. Tussendoor nooit gesproken maar volgen elkaar wel op Insta en FB dus wel iets van 'contact'.
Ik twijfel om geld over te maken want ik doe zoiets noóit, niet aan organisaties en niet aan bedelaars op straat maar dit raakt me zo. Dat hij nu al in de oliebol zit terwijl dit coronagedoe nog lang niet op z'n einde is. Voordeel is wel dat als ik een tientje overmaak hij daar echt heel erg veel van kan kopen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:21

Of het is oplichting. Dat gebeurd helaas ook tegenwoordig. -:(- Dan is heel iemand anders aan de andere kant. Je zou een foto kunnen vragen met iets recents dan weet je het zeker. Veel in het nieuws geweest ook. Zelfs ouders die hun "kinderen" geld sturen terwijl die van niets weten.
Is hij het echt kun je altijd nog een minibedragje doen

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:27

Volgens mij sneeuwt het hier oprecht. Geen grap.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:28

sureido schreef:
Volgens mij sneeuwt het hier oprecht. Geen grap.

April doet wat hij wil!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:30

Dat zeiden mijn ouders ook al :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:31

casperzazoe schreef:
Appje van iemand uit Tanzania. Hij werkt als tourguide en heeft een hostel, volledig afhankelijk van toursime dus. Hij vraagt of ik hem wat geld kan geven om in iedergeval voor z'n zoontje wat eten te kunnen kopen. Ruim één jaar geleden dat ik hem heb gezien. Tussendoor nooit gesproken maar volgen elkaar wel op Insta en FB dus wel iets van 'contact'.
Ik twijfel om geld over te maken want ik doe zoiets noóit, niet aan organisaties en niet aan bedelaars op straat maar dit raakt me zo. Dat hij nu al in de oliebol zit terwijl dit coronagedoe nog lang niet op z'n einde is. Voordeel is wel dat als ik een tientje overmaak hij daar echt heel erg veel van kan kopen.

Ik zou dat dus echt niet doen... hij kan je alleen maar vinden als hij je nodig heeft. Maar gewoon even hoi hoe is het is te veel gevraagd.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 16:58

karuna schreef:
Of het is oplichting. Dat gebeurd helaas ook tegenwoordig. -:(- Dan is heel iemand anders aan de andere kant. Je zou een foto kunnen vragen met iets recents dan weet je het zeker. Veel in het nieuws geweest ook. Zelfs ouders die hun "kinderen" geld sturen terwijl die van niets weten.
Is hij het echt kun je altijd nog een minibedragje doen

Nee hij is het wel. Zelfde nummer en met een logisch verhaaltje erbij IPV "hey help stuur geld! Ik heb 30 euro nodig "
Wat Lau zegt, die behoefte om te praten is er ook niet geweest :+ voor iemand uit Nederland had ik het nooit gedaan maar in Tanzania is het wel een ander leventje en denk niet dat ze op hulp van de regering kunnen rekenen.