iirrssjjee schreef:_San87_ schreef:
Doe gezellig mee. Beetje Sepultura draaien of zo. Of AC/DC.
Hahaha of ook gewoon even gaan boren
Gewoon beton boren met een boorhamer, hoppa!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Nee niet op zondag, maar welke dag dan ook, het blijft veel overlast.
Moest gewoon werken ( thuis) en kon niet bellen, want het was gewoon niet te verstaan...
Toen ik klaar was met werken, maar naar stal gevlucht. Kwam terug om 16:30 uur, was het nog niet klaar.
Normaal had ik er geen last van gehad ( tenzij ik precies vrij was geweest) dus wel zuur.
Achja het is ( voorlopig) weer voorbij
Ben wel blij dat ik verder normale buren heb en weinig overlast er van heb als ik dat hier regelmatig lees
Connaisseur schreef:Dat de buren een overkapping aan het zetten zijn en daardoor de heledag ontzettende herrie maken en in onze tuin kijken.
Krijsende kinderen en dito ouders buiten..
Daenerys schreef:Connaisseur schreef:Dat de buren een overkapping aan het zetten zijn en daardoor de heledag ontzettende herrie maken en in onze tuin kijken.
Krijsende kinderen en dito ouders buiten..
Haha wonen wij in dezelfde straat? Hier zijn de buren ook bezig met een overkapping. Inclusief herrie, gillende kinderen én Slam FM aan
casperzazoe schreef:Appje van iemand uit Tanzania. Hij werkt als tourguide en heeft een hostel, volledig afhankelijk van toursime dus. Hij vraagt of ik hem wat geld kan geven om in iedergeval voor z'n zoontje wat eten te kunnen kopen. Ruim één jaar geleden dat ik hem heb gezien. Tussendoor nooit gesproken maar volgen elkaar wel op Insta en FB dus wel iets van 'contact'.
Ik twijfel om geld over te maken want ik doe zoiets noóit, niet aan organisaties en niet aan bedelaars op straat maar dit raakt me zo. Dat hij nu al in de oliebol zit terwijl dit coronagedoe nog lang niet op z'n einde is. Voordeel is wel dat als ik een tientje overmaak hij daar echt heel erg veel van kan kopen.
karuna schreef:Of het is oplichting. Dat gebeurd helaas ook tegenwoordig.Dan is heel iemand anders aan de andere kant. Je zou een foto kunnen vragen met iets recents dan weet je het zeker. Veel in het nieuws geweest ook. Zelfs ouders die hun "kinderen" geld sturen terwijl die van niets weten.
Is hij het echt kun je altijd nog een minibedragje doen