Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neverland schreef:Nou, plot twist.Zegt hij in een keer uit het niets terwijl ik net betaald had voor onze date (moest blijkbaar al betalen bij reserveren). 'Ja ik moet je wat vertellen. Mijn zusje zegt dat ik veel gespierder uit zie op de foto's. Vind je het erg als ik een maatje meer heb?'
Nu heb ik er al helemaal geen zin meer in.Fijn ook, nadat ik betaald heb.
Gini schreef:Veel mensen zijn toch alleen maar christelijk op papier? Dat ze zichzelf zo wel beschrijven, maar er voor de rest totaal niks praktiserends meer in zit. Alleen op dat punt zou ik dus niet meteen afknappen, maar eerst even kijken in hoeverre ze christelijk is.
Nu, als je voor de rest ook maar een mweh-gevoel had, dan moet je niets gaan forceren wat er niet is.
Neverland schreef:Nou, plot twist.Zegt hij in een keer uit het niets terwijl ik net betaald had voor onze date (moest blijkbaar al betalen bij reserveren). 'Ja ik moet je wat vertellen. Mijn zusje zegt dat ik veel gespierder uit zie op de foto's. Vind je het erg als ik een maatje meer heb?'
Captain schreef:Hoe zou jij er in staan als ze wil wachten met seks tot na het huwelijk?