Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 10:30

Ik heb vanavond een date maar eerlijk gezegd niet zo veel zin omdat ik al een paar dagen niet heel lekker in mijn vel zit (zoooo moe). Maar een uurtje gezellig doen moet wel lukken, lijkt me. :z

Shaggy09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:45

Succes Neverland! Misschien geeft het je juist weer wat nieuwe energie :)

Morgenavond heb ik m'n date gepland staan, hij komt me thuis ophalen vind het best spannend.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:54

Nou, plot twist. :') Zegt hij in een keer uit het niets terwijl ik net betaald had voor onze date (moest blijkbaar al betalen bij reserveren). 'Ja ik moet je wat vertellen. Mijn zusje zegt dat ik veel gespierder uit zie op de foto's. Vind je het erg als ik een maatje meer heb?'

Nu heb ik er al helemaal geen zin meer in. :') Fijn ook, nadat ik betaald heb.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:56

Definieer "een maatje meer" denk ik dan altijd. _O-

Ik heb a.s. maandag een tweede date met mijn tinderguy. Het was erg ingewikkeld (lees: gedoe) om een tweede date te plannen. 80 km afstand en beide erg drukke schema's werkt erg slecht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:56

Neeeeeee -O- Ik snap je... |o

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 11:59

Neverland schreef:
Nou, plot twist. :') Zegt hij in een keer uit het niets terwijl ik net betaald had voor onze date (moest blijkbaar al betalen bij reserveren). 'Ja ik moet je wat vertellen. Mijn zusje zegt dat ik veel gespierder uit zie op de foto's. Vind je het erg als ik een maatje meer heb?'

Nu heb ik er al helemaal geen zin meer in. :') Fijn ook, nadat ik betaald heb.

Ahh nee dit is dus waar ik altijd bang voor ben. :')
Heeft hij geen recente Instagram of Facebook foto's?
Anders vraag je of hij een foto maakt om 'een maatje meer' uit te leggen?

Als een date plannen al heel moeizaam gaat dan heb ik er om eerlijk te zijn vaak
al geen zin meer in :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:00

Hij zegt dat hij iemand zoekt die hem kan aanmoedigen om af te vallen. En hij wist dat ik zoveel bezig ben met goed eten en sporten en hoopt dat ik hem kan helpen en motiveren hierbij. Ben toch geen dietiste. :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:03

Wauw dan kan die inderdaad beter een afslank coach gaan bellen ipv er een te zoeken op tinder. _O-

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:05

Hahaha, wat een timing. Sneu. Vraag 150 euro per uur? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:06

Mijn god. Wat een kleuter.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 12:08

Ik snap niet dat mensen daarom liegen... Als je bang bent dat iemand je afwijst om een maatje meer wil je toch juist niet meer die persoon?:+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:06

Ik heb afgezegd. Wees dan maar gewoon eerlijk op Tinder...

Ik ga proberen het mini golfen te verzetten zodat ik met een vriendin kan gaan. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:10

Haha wat een rare kerel Neverland... :=

Date plannen ging oprecht moeilijk omdat hij doordeweeks veel scriptieafspraken etc heeft staan en ik 5 dagen per week moet werken (waaronder vrijdag, zaterdag en zondag). Ik heb in juli in totaal 8 vrije dagen waarvan er op 1 al een afspraak staat. En na werk afspreken is geen optie (20:30 vrij). Normaal werk ik niet zo veel maarja heb je weinig aan. Gelukkig kan hij maandag toch wel... Had er ook vrij weinig zin meer in maarja afspraken verzetten kan niet altijd zomaar.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 13:58

Neverland schreef:
Hij zegt dat hij iemand zoekt die hem kan aanmoedigen om af te vallen. En hij wist dat ik zoveel bezig ben met goed eten en sporten en hoopt dat ik hem kan helpen en motiveren hierbij. Ben toch geen dietiste. :+

Whahahahhaaha mijn hemel. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:21

Oh my :') Nou ja, hij is er in ieder geval op voorhand eerlijk over. Genoeg die er niks over zeggen en dan bij de date 'verrassing!' -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:22

Ja de "Ik ben lekker 20 kilo te zwaar en 10 cm kleiner" verrassing ken ik inmiddels erg goed. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:30

En de 10 jaar kaler.. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:37

Ik kom ook wel eens profielen tegen die ik 6 jaar geleden ook tegen kwam. Met precies dezelfde foto's. :') Kan me niet voorstellen dat je in 6 jaar niet verandert bent. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:48

Haha ja zo kom ik er steeds 1 tegen van voor mijn ex, zeker 11 jaar geleden.. Dezelfde foto's nog :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:51

Relaxed schreef:
Haha ja zo kom ik er steeds 1 tegen van voor mijn ex, zeker 11 jaar geleden.. Dezelfde foto's nog :')

:') dit heb ik ook met mijn ex, die heeft foto's van 2006 erop staan. Heel apart.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 14:59

Gini schreef:
Veel mensen zijn toch alleen maar christelijk op papier? Dat ze zichzelf zo wel beschrijven, maar er voor de rest totaal niks praktiserends meer in zit. Alleen op dat punt zou ik dus niet meteen afknappen, maar eerst even kijken in hoeverre ze christelijk is.
Nu, als je voor de rest ook maar een mweh-gevoel had, dan moet je niets gaan forceren wat er niet is.

Toen ik zei dat ik op zondagen graag uitsliep zei zij dat ze dan meestal in de kerk zat dus ik denk dat ze redelijk praktiserend is. Ze vindt het jammer dat ik niet religieus ben maar ziet het ook niet als een bezwaar zolang we beide elkaars overtuigingen maar respecteren. Gelukkig is ze een Baptist en niet een Gereformeerde, dat scheelt denk ik wel. Ondertussen appen we nog wel leuk door en gaan we elkaar zaterdagavond nog zien want daarna is ze 3 weken op vakantie.

Neverland schreef:

Cringe, weg met die kerel!

Zo raar dat mensen foto's van 5 jaar or 15 kilo geleden gebruiken, wat denk je dan dat de eerste indruk wordt als je date je voor het eerst in het echt ziet. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:10

Hoe zou jij er in staan als ze wil wachten met seks tot na het huwelijk?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:13

Princess_ schreef:
Relaxed schreef:

:') dit heb ik ook met mijn ex, die heeft foto's van 2006 erop staan. Heel apart.

_O-

Neverland noooo wat een gekkie! Daar kun je ook echt niks mee :')

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 15:18

Balen Neverland dat diegene niet eerlijk was, wel knap dat je hebt afgezegd!

Heb ondertussen nog steeds geen matches erbij gekregen :+ Ook erg lastig als je aan de grens woont en dus voornamelijk Duitse jongens voorbij ziet komen :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 16:17

Captain schreef:
Hoe zou jij er in staan als ze wil wachten met seks tot na het huwelijk?

Dat zou voor mij een reden zijn om het nu direct af te kappen. Seks en wederzijdse seksuele chemie is voor mij een essentieel onderdeel van een goede relatie. :)

Maar ze is nog nooit getrouwd geweest en we hebben het één en ander qua ervaringen al wel besproken dus ik weet in dit geval wel dat ze ook niet een heel brave meid is. Het scheelt denk ik echt wel dat ze van een veel vrijere stroming is en ook gewoon met haar hoofd in 2020 leeft. Dat ze niet het type is die al na een paar dates met iemand in bed duikt is me wel duidelijk, maar dat vind ik niet zo erg.