Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:14

Foaly schreef:
Dat ik morgen een teamvergadering heb en best wel wat kritiekpuntjes op tafel wil leggen richting een collega. Zoiets heb ik alleen nog nooit gedaan en ik ben bang dat ik veel te onaardig ga zijn of dat ze gaat huilen ofzo :')

Mag ik vragen waarom je zoiets in een teamvergadering wil doen en niet 1 op 1?

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:33

3de dag van school, drie keer raden wie er kotsend op bed ligt *\o/*

En ik volg nu zon leuke richting, wil niets missen -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:35

Omdat de collega die erbij zit (zijn met z'n drieën) er ook van kan leren. De kritiekpuntjes zijn nu misschien specifiek van toepassing op één collega, maar in de toekomst zijn ze ook op haar van toepassing. Vandaar dat ik het in de vergadering ter sprake wil brengen en niet één op één.

Ik wil het ook helemaal niet brengen als 'je doet het superslecht en het moet zus en zus en zo', maar 'het is me opgevallen dat je dit... en ik heb eigenlijk liever dat je zo...'.

Heb er dus echt wel over nagedacht, maar toch. Het blijft spannend :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:41

Foaly schreef:
Omdat de collega die erbij zit (zijn met z'n drieën) er ook van kan leren. De kritiekpuntjes zijn nu misschien specifiek van toepassing op één collega, maar in de toekomst zijn ze ook op haar van toepassing. Vandaar dat ik het in de vergadering ter sprake wil brengen en niet één op één.

Ik wil het ook helemaal niet brengen als 'je doet het superslecht en het moet zus en zus en zo', maar 'het is me opgevallen dat je dit... en ik heb eigenlijk liever dat je zo...'.

Heb er dus echt wel over nagedacht, maar toch. Het blijft spannend :+

Honestly, ik denk dat je dat 1 op 1 moet doen.

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:58

Dat er een vrouw met drie kinderen bij de zelfscansnelkassa staat bij AH. Hele kar vol, vrouw geeft boodschap aan kind, kind scant, geeft terug aan mama, mama doet het in de tas. Ander kind moet alles wegen. _-:( wegen kan al op 3 plekken in de winkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:34

Veearts die ongebruikte medicijnen niet terug wil nemen.
Afspraak was haal maar op en zie maar of je het gebruikt. Anders kan het terug.

Mooi niet dus. Gaat wel om 120 euro.
Grrrrrr.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:38

Aan wat schijnbaar mijn nieuwe bijnaam os geworden op school :')

Bij deze, mijn naam is Tweekleur (naar mn ogen :roll: )

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 19:51

...wat origineel. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:52

Nou ja,kan erger.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 19:55

Flying_Angel schreef:
Dat er een vrouw met drie kinderen bij de zelfscansnelkassa staat bij AH. Hele kar vol, vrouw geeft boodschap aan kind, kind scant, geeft terug aan mama, mama doet het in de tas. Ander kind moet alles wegen. _-:( wegen kan al op 3 plekken in de winkel.

ja, zowiezo bizar, want je hoeft helemaal niet pas bij de zelfscankassa te gaan scannen. gewoon dat bliepding bij de ingang activeren met je bonuskaart, en dan hups, ding in houder, bonuskaart scannen, betalen en weg... hier op het dorp hebben we EINDELIJK dat zelfscannen in de AH, maar bijna iedereen doet dus pas scannen bij de kassa... dan schiet je er eigenlijk dus helemaal nix mee op. scannen met dat piepding kun je gewoon alles al in boodschappentas of kratje doen, en niet nog eens alles te pakken en terug er in te doen.... hoe moeilijk kan het zijn??????? -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:08

Er zijn ook AH's waar je zelf kunt scannen maar dan alleen bij de betaal automaat. Dan hebben ze geen handscanners in de winkel. Die heb ik bv. hier waar ik tussendoor kleine boodschappen doe, zo'n winkel. Daar moet je de producten dan scannen bij de betaal automaat, want die hebben geen hand scanners wat je kunt gebruiken. Op die manier kun je met kleine boodschapjes de kassa rij ontwijken.

Je kunt ook met de app scannen, dus het is met de telefoon ook te doen, maar denk dat veel mensen dat ook niet weten.

Bij de XL gebruik ik de handscanner. Alles wat gescand wordt gaat meteen in de tassen en krat en dan is het alleen nog betalen bij de automaat en gaan met die banaan. Heerlijk. Maar ik bestel tegenwoordig de grote boodschappen wekelijks, dat is gewoon nog fijner hihi.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:11

Inderdaad zonder zo’n scanner. Maar lijkt mij toch echt voor de kleine boodschap.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:16

De winkels die geen handscanner hebben, maar waar je wel die scan kassa's hebt > dat is inderdaad bedoeld voor de kleine boodschap om zo de kassa rijen in te korten. Werkt op zich prima voor die winkels die geen handscanners hebben. Kunnen ze toch nog op een andere manier de kassa rij wat verkleinen. Ik vind het zelf wel handig! Is uiteindelijk altijd fijner nog als in die schijt kassa rij staan, vind ik dan :')

Aangezien ik wekelijks grote boodschappen bestel, kom ik zelf alleen nog maar tussendoor een keer daar voor kleine boodschap dus ik kan de kassa eigenlijk altijd ontwijken zo. Ik zeg TOP haha.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:28

Dat mijn vader persee mee moet lopen maar hij kan die hond niet aan... Gaat hij expres aan de andere kant van een paal lopen, zodat die hond een ruk aan de riem krijgt, die hond heeft een halsband met slipketting aan... Is hij helemaal gek geworden.. En het dan vreemd vinden dat ik kwaad tegen hem ga schreeuwen dat hij idioot bezig is en als hij die hond niet aan kan dat hij dan maar lekker thuis blijft -:(-

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 20:29

Dat ik vandaag hooi moest halen voor mijn konijnen. Ze zijn verwent, willen alleen kruidenhooi. Werk bij een tuincentrum, dus mooi makkelijk. Kom ik thuis, vergeten :roll: Hup, in de auto naar de appie, hebben ze er verdorie geen hooi! Hup, doorkarren naar een ander dorp. Ja, verrek! Hooi mee in de auto, zijn er geen parkeerplekken meer voor de deur -O- (We hebben er al zoveel, not!) Straat verderop geparkeerd. Halve straat door gesjouwd met dat hooi. En nu maar hopen dat de nijnen het hooi lusten, anders ben ik voor Jan l*l gereden :(

En dat ik me al dagen moe en futloos voel. Geen idee waarom, maar heb nergens zin in..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:15

Tweede dag ziektewet achter de rug en nu al de vraag krijgen; voel je je al beter?

Kappen nou hoor...
Laatst bijgewerkt door xDenies op 04-09-19 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 21:38

Mannen ouder dan mijn vader die naar me loeren.

:brr: :brr:

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:08

SavannahNx schreef:
Mannen ouder dan mijn vader die naar me loeren.

:brr: :brr:

Herkenbaar :roll: Mijn zusje is een tijd terug heel kwaad geworden omdat zo'n vent het blijkbaar nodig vond me helemaal te checken :r

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:15

xDenies schreef:
Tweede dag ziektewet achter de rug en nu al de vraag krijgen; voel je je al beter?

Kappen nou hoor...

Het begint meer op een slechte horror te lijken :(:)

Ik erger me aan mezelf, doodmoe en kon gewoon al naar bed maar moest van mezelf toch even de zak chips leeg gaan eten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 22:26

Bultjes over mijn hele linker onderbeen en ook enkele op mijn rechter onderbeen en bovenarm die jeuken als de neten en geen idee waar ze vandaan komen.. heb er al zo'n 2 dagen last van, wordt vooral 's avonds gek van de jeuk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:28

Dat ik volgende week vrij ben en er zulk regenachtig weer word voorspelt terwijl ik dan hele dagen buiten ben -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:47

M'n moeder die niet overlegt dat ze een weekendje weg wil boeken. Nu ná het boeken komt ze er mee en het is précies in het weekend dat ik op mijn werk zit dag & nacht. 2 paarden en een hond thuis.. lekker handig dit weer.
Hopen dat het positief uitpakt en de paarden mee kunnen naar het werk wat ik graag wil en de hond een paar nachten mag logeren bij zijn vriendinnetje..

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:49

Plotselinge oorpijn.. Hele dag nergens last van gehad. Komt zo ineens opzetten. Vrij pijnlijk en bloedirrirant 8)7 Aspirientje erin en slapen. Hopelijk is het morgen weg..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:56

xDenies schreef:

Kappen nou hoor...

Wat je terug zou kunnen zeggen.

Hoe meer je erna vraagt hoe slechter het gaat. }:)

Ik ben bang dat de virus infectie in de tussentijd een ontsteking is. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:58

Bumperklevers. Waarschijnlijk enkel omdat ik in een klein mini autootje rijdt en zij in een dikke bak. Ik probeer altijd eerst het gas los te laten, en als dat niet werkt trap ik een keer flink op m'n rem. ~~}>