Maar de peuter wil niet vertrekken uit z’n kleine kamer. Die over 2 weken van z’n broertje wordt

Hij vindt het spannend om in z’n grote bed te slapen.
Leg de nieuwe baby wel bij ons op de kamer zolang hij niet uit z’n ledikant wil

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madeliefw schreef:Ik ben een enorme meelezer. Haal veel inspiratie uit dit topic. Zelf een zoon van 1,5 en dochter van 4. Zij slaapt al 2 jaar in onderstaand bedje en is er nog lang niet uitgegroeid. Iemand niet een handige vriend of buurman ofzo? Wij waren nog geen 50 euro kwijt voor dit zelfgemaakte peuterbedje. Lattenbodem van Ikea erin. [ [url=m/DD8M3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt schreef:Ooh Vero, dan kan het vanaf nu echt ieder moment gaan beginnen dus! Spannend zeg, zeker met je voorgeschiedenis. Voel je je er een beetje klaar voor?![]()
En fijn, peuters met territoriumdrang
Britt schreef:Heel leuk Liti
Grondbedjes zijn ideaal Marco! Ik wilde ook zwart, maar vond manlief te donker![]()
Hier wordt het deze:
[ Afbeelding ]
MarcoBorsato schreef:Jij kunt dit mami!!!
Dani schreef:Over nieuwe merkjes gesproken, ik heb 2 rompers van Raspberry Republic binnen. Zijn leuk! Felle kleuren en leuke printjes. Het is geen MRkwaliteit maar wel fijn. Hoofdgat is wel smal. Maar kijk nou.
[ Afbeelding ]
verootjoo schreef:Britt schreef:Ooh Vero, dan kan het vanaf nu echt ieder moment gaan beginnen dus! Spannend zeg, zeker met je voorgeschiedenis. Voel je je er een beetje klaar voor?![]()
En fijn, peuters met territoriumdrang
Nee, ik schijt 7 kleuren stront![]()
Maar laat t maar over me heen komen, en t is een kleine baby, 3kg gaat ie niet halen ws, dus ik denk dat dat scheelt.