[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:06

Mars schreef:
Ik leef in allerlei soorten skinny jeans (zolang er maar geen scheuren in zitten) en mn leren jas. Oh ja en spijkerrokjes <3

Jeans vallen bij mij meestal als skinny.

Maar dat heeft dan weer niet zoveel met het model broek te maken helaas. >;) ^)

Medestander hier voor de blob-dames een paar pagina's terug.
Ik wil een blob topic en een blob meeting... :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:15

Sizzle schreef:
Onder het mom van: ieder mag zijn wie hij/zij wil heb ik laatst met mijn kind plaatjes gegoogled van getatooeerde mensen, travestieten, rock bands en Gothics. Dat laatste vond ze prachtig, vooral als ze die grote jurken aan hadden :D

Ik had aan de uni een collega die ook van die hoektand extentions had laten plaatsen. Wel subtiel, maar toch opvallend :)) Door de weeks liep ze inderdaad in zwarte broeken en shirts maar ik ben haar ook een paar keer in het weekend tegengekomen en dan had ze echt schitterende maar gewaagde kleding <3

Vroegah doste ik me nog wel eens op
Maar inmiddels loop ik te vaak in de regen en ben ik een te grote huismus om die moeite te nemen
Misschien als we uit de honden zijn en ik niet meer minstens 5 keer per dag buiten loop voor hen of het paard :+

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 21:20

Ik ben op het punt dat ik geen broeken meer wil dragen met een knoop en een rits, alleen nog maar zonder sluiting/elastieken band (jeggings). Komt ook omdat ik een beetje een studentenbuikje heb gekregen die hopelijk straks weer weggaat :Y)
En verder vooral jurkjes met panty's of maillots, dat vind ik makkelijk om aan te trekken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 07:27

Dammie schreef:
King Louie met westernlaarzen erbij plus zo'n zogenaamd casual knot in het haar.....

En dan alleen maar verkleinwoordjes gebruiken. Wijntjes met vriendinnetjes in cafeetjes in leuke stadjes.

Ik houd ook van hippie en bohemian maar dan de stukken van Lovely Lane bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:01

Ugh.

Ben je al een heel weekend snipverkouden, slaap je bijgevolg slecht...word je op maandagochtend om 6.30 uit je bed gekrijst door het jong van de buren. En dat gehuil houdt 1,5u later nog steeds aan.

Moet zo naar werk, had toxh gehoopt iets frisser aan de dag te kunnen beginnen ipv grumpy.

Magrathea

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:28

Zooo ik ben ook weer bijgelezen.

Koningsdag was hartstikke leuk hier. Ik werk altijd op een buitenpodium met alternatieve bandjes dus kindergekrijs hoor je daar toch niet bij. Heb wel veel oude bekenden gespot met hun koters :oo Daar schrik ik toch altijd een beetje van.

En ik draag ook wel eens leggings -O- Ik heb schurende dijbenen en heeel veel putjes en adertjes op mijn bovenbenen dus korte rokjes of shorts met blote benen wordt hem echt niet := Plus op de fiets is dat helemaal horror met opwaaien enzo. Alleen op vakantie durf ik het aan, of als het echt te warm is om er iets om te geven. Maar ik wil nog wel een keer van die beenbandjes aanschaffen die tegen schurende dijen zouden moeten helpen.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:06

Dammie schreef:
King Louie met westernlaarzen erbij plus zo'n zogenaamd casual knot in het haar.....

Westernlaarzen? Shabbies. En dan zo’n babboebakfiets... horror!

Ik heb trouwens wel n king louie jurk. Die is zwart!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:37

@mezelf: te vroeg gepost en niet eerst bijgelezen. King Louie blijkt dus een kledingmerk te zijn en niet een of andere oerwoudoutfit. Weer wat geleerd.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:38

oomens schreef:
@mezelf: te vroeg gepost en niet eerst bijgelezen. King Louie blijkt dus een kledingmerk te zijn en niet een of andere oerwoudoutfit. Weer wat geleerd.

Ik dacht het ook hoor _O- Denk bij King Louie eerst aan dat liedje :j

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:43

Doet me denken aan Desigual, ook van die mama-kleding :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:45

Wel een super leuke kinderfilm :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:46

Ik vind Desigual wel heel erg leuk. Ik hou van kleuren en patroontjes :o
Laatst bijgewerkt door Qimm op 29-04-19 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:46

Steeph schreef:
Doet me denken aan Desigual, ook van die mama-kleding :=

Oeh dat vind ik dan weer echt afschuwelijk. Met al die kleuren.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:02

Het is dat het voor mij principieel te duur is en het alleen bij hoge uitzondering in de aanbieding tax free koop, maar ik vind Desigual leuk :j
Ik heb ook van die veel-kleur Indiaase productie vestjes.

Er bestaat denk ik geen merk dat niet mama-kleding is aangezien er altijd wel een vrouw zal zijn die een bepaald merk draagt die per ongeluk ook kinderen heeft _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:22

Ik hou het op de basics van de c&a. 1 stuk passen en dan 4 andere kleurtjes in dezelfde maat mee grissen :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:28

Ik heb ook veel desigual, maar dan uit de periode dat het nog niet zo populair was. Nu vind ik het niet leuk meer omdat iedereen het draagt :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:33

Spijkerbroeken (echte, dus geen rare fratsen als skinny of stretchstof door het katoen heen gemengd) en overhemden/truien. In de zomer ook T-shirts of incidenteel een polo.
Of uiteraard afritsbroeken. Sandalen wel altijd zonder sokken.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:34

Wat betreft het verslonzen van moeders, valt me vandaag op dat ze er zo ´op´ uitzien.
En dan bedoel ik niet de kleren of make up ofzo, maar kringen tot hun kin, grauwe gloed en zo´n mega chagrijnige blik op het gezicht. En dan weet ik het weer:

Het is kindervakantie :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:35

Nou,ik toch niet hoor.Koop weleens bij Zeeman.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:38

oomens schreef:
Spijkerbroeken (echte, dus geen rare fratsen als skinny of stretchstof door het katoen heen gemengd) en overhemden/truien. In de zomer ook T-shirts of incidenteel een polo.

Jij hipster!

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:44

Vorig jaar voor het eerst in mijn leven sandalen gekocht. Ik heb eigenlijk een soort afschuw voor tenen :')
Ze zitten super fijn maar ik heb er nog niet helemaal vrede mee _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:49

Ik moet ook nog fijne sandaaltjes vinden... die niet lelijk zijn. Maarja... zie het maar eens te vinden. _O-

Ik ben best flink afgevallen (rond de 10 kilo) dus ik ben mezelf aan het heruitvinden qua kleding. Probeer dus af te stappen van een zwarte broek / spijkerbroek met een shirt. Meer leuke broeken, jurkjes en rokjes. Maar snap dat als je ook 3 kinderen aan moet kleden, je er voor bedankt. :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:07

Ik heb wel lelijke sandalen. Werd een beetje ziek van slippers die dan wel leuk zijn maar echt lang kun je er niet op lopen. Wederom voor de momenten dat ik er echt geen fiets om kan geven hoe ik eruit zie als ik het anders te warm heb :+

Gut, ik zou een goede loedermoeder zijn :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:07

Ik moet eerlijk zeggen dat ze bij Zeeman ook leuk spul hebben.Ik ga ook veel naar de Takko en soms de Kik in Duitsland en ik zet niet altijd de meiden op de eerste plaats.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 11:11

MarcoBorsato schreef:
oomens schreef:

Jij hipster!

Nee! Geen knot, geen bakfiets, geen baard (wil helaas nooit mooi vol worden, en vieze dunne pluis blijft pluis en dun en vies, dus nee), geen fancy single malt organic slowbrew coffee maar gewoon roodmerk uit een opgietfilter, geen Apple, geen Marckqt, geen Amsterdam...
Droeg dit al toen hipsters nog bedacht moesten worden. Wel inmiddels schoorvoetend toegegeven aan de trend dat overhemden en T-shirts ook voor mannen iets getailleerd zijn. Mis de jaren '90 ("recht is ook een model" en "te groot bestaat niet") wel een beetje, al is het wel best fijn dat de glimmende trainingspakken in knalkleuren verdwenen zijn.