Gefeliciteerd Maatje987, Flying_Angel, __Sannne en Zebrastreep! Een fijne verjaardag toegewenst jullie allemaal.
Dat ziet er heerlijk uit Marcella. Geniet ervan.
Ik ben jaloers WinSel, ik moet nog heel even wachten (92)
Vandaag de auto van mijn broertje overgenomen. Ik leende zijn Mitshubishi Colt eerder 10 weken op, 10 weken af (zeevaarder). Maar nu heeft hij een andere auto gekocht. Omdat hij weet dat ik krap bij kas zit, wilde hij er eerst helemaal geen geld voor hebben. Dat was echt een superlief gebaar. Uiteindelijk heb ik er 80% van de marktwaarde voor betaald (=400 euro). Nu ben ik eindelijk "nooit" meer autoloos.
Marcella
Geplaatst: 11-06-21 16:11
De aardbeitjes (de witte zijn pineberry) alles lig al in de vriezer om later als ik genoeg heb aardbeien sap te gaan maken. Rest product word jam.
De plekjes en kontjes gaan naar de kippen en zo word alles optimaal benut.
Gisteren weer een superleuke gidsrit te paard gemaakt en ben er trots op dat ik mijzelf een paar weken terug een schop onder m’n billen heb gegeven om het gewoon te gaan doen
Es_ther
Geplaatst: 12-06-21 09:42
En, ik word altijd blij van jullie berichten
xColorCross
Geplaatst: 12-06-21 12:30
Es_ther schreef:
En, ik word altijd blij van jullie berichten
Ik ook!
Westhof
Geplaatst: 12-06-21 16:32
Nieuwe batch limoncello in de maak
Mizora
Geplaatst: 12-06-21 17:29
Er is een start gemaakt met de zonnepanelen op mijn dak te leggen.
Dat betekent van de winter gratis stoken. Aan deze zijde komen er 24, andere zijde waarschijnlijk 20, mogelijk 23.
Het zijn overigens panelen van 40-50 watt(piek?). Dus wel kleinere panelen dan je tegenwoordig (nieuw) koopt.
Los van de stroom, heb ik hiermee ook direct extra dakisolatie en hopelijk wordt mijn huis zo veel minder warm doordat de zon niet meer direct op het zak schijnt. Het dak is wel geïsoleerd van binnen, maar niet genoeg om dit te voorkomen.
De dierenarts vond Noa echt nog niet zo slecht dat het tijd wordt om haar in te laten slapen.
Ze gaat achteruit, en best rap, en het wordt nooit meer beter. Maar ook haar afwijkende ademhaling is waarschijnlijk niet gevaarlijk. Ze bleek geen (over het hoofd geziene) oorontsteking te hebben, daar was ik bang voor, wel iets meer roze gehoorgangen dan ideaal. Dus kijken of prednison (via prik) de jeukklachten die ze nu aan het ontwikkelen onderdrukt. Dat zie ik overigens op zijn vroegst pas morgen echt, want ze heeft nu zoveel prikkels binnen gehad dat er uberhaupt geen eerlijk beeld gevormd wordt bij de volgende wandeling (en het is alleen na dingen als wandelen of buiten koffie drinken).
Ik hoop dat het hiermee wegtrekt, danwel niet meer terugkomt, dan wel na een vervolgkuur van tabletten, zo nodig gaat ze de rest van haar leven op prednison, maar het zou haar nog weer net wat meer vrijheid teruggeven. Ze kan nu ook niet meer mee naar stal voor 20 minuten namelijk.
Het blijft lastig, maar uiteindelijk ben ik toch blij met deze uitkomst.
Steeph
Geplaatst: 13-06-21 15:42
Voor:
Na:
Het was echt nodig vooral voor, maar achter ook maar meteen mee genomen