Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:[ [url=m/vJ9HdT.png]Afbeelding[/url] ]
Waar komen al die likes vandaan?
Joscaa schreef:Mijn volgers komt ook weer een beetje op gang finally.
[ [url=m/AXnfz0.png]Afbeelding[/url] ]
Sharani schreef:Wat valt jou dan aan verschillen op tussen die accounts?
Ben heel benieuwd wat je nieuwe foto gaat doen, die vind ik kwalitatief beter dan de vorige.
wilmatj schreef:Sharani schreef:Wat valt jou dan aan verschillen op tussen die accounts?
Ben heel benieuwd wat je nieuwe foto gaat doen, die vind ik kwalitatief beter dan de vorige.
Je merkt toch wel bij de grotere accounts dat het paarden zijn met net wat extras.
Lange dikke manen, echte penny paardjes, of juist hele mooie sportpaarden. Vaak zijn het toch ook wel eigenaren die veel fotos maken of laten maken. Die kwalitatief goed zijn, maar ook veel verschillende fotos. Ook zijn het vaak fotos van wat vooral kinderen heel graag eens willen doen. Vrijheidsdressuur, op het strand, op de heide, in het bos.
Zoals mijn haflinger en fjord, zijn maar simpele ponys als ik ze vergelijk met andere van hun ras.
Ook kan ik weinig verschillende fotos bieden. Omdat het toch vaak wel dezelfde achtergrond is.
Kleine accounts hebben echt wel leuke ponys, maar niet heel speciaal of kunnen niet zoveel verschillende gave foto's maken of laten maken.