Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Misher schreef:Ik zoek een oorbel van Myjewellery. Met veel liefde gedragen en kwijt geraakt.
Wordt nu niet meer verkocht en heel Vinted al weken afgespeurd, maar niemand die deze oorbel aanbiedt.
Wie o wie heeft deze oorbel of een variant ervan thuis liggen en wil deze wel kwijt?
Het gaat om de middelste oorbel (of een variant ervan, als het maar zilver en een blauw/groen steentje heeft)
edit: foto daadwerkelijk toevoegen is dan handig![]()
[ [url=m/05IRci.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lalidan schreef:Er staat wel een logo op, maar ik vind hem niet super groot. Verder voldoet hij volgens mij aan al je wensen: https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... tjas-Janna
Als fleece een optie is, heb je meer keuze overigens.
Biks2 schreef:Ik zoek...
Als een cadeau voor iemand, een (ouderwetse) sjaal van wol. Dus geen mix met acryl of andere synthetische vezels.
Veulen84 schreef:Ik ben op zoek naar 2 stofjes. De linker op de foto is een zware stof voor jasjes. De rechter juist dun en soepel voor een broek.
[ [url=m/1tO3Vr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben al naar de stoffenhal hier geweest en de gene die het voor me gaat maken ook al bij haar. Maar we hebben beide geen geluk. Misschien is er een bokker die thuis is in de stoffenwereld. Ik weet ook niet precies hoe de patroontjes in de stof heten. Dus online vind ik ze ook niet echt.
Veulen84 schreef:Ik ben op zoek naar 2 stofjes. De linker op de foto is een zware stof voor jasjes. De rechter juist dun en soepel voor een broek.
[ [url=m/1tO3Vr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben al naar de stoffenhal hier geweest en de gene die het voor me gaat maken ook al bij haar. Maar we hebben beide geen geluk. Misschien is er een bokker die thuis is in de stoffenwereld. Ik weet ook niet precies hoe de patroontjes in de stof heten. Dus online vind ik ze ook niet echt.