Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dizzy505 schreef:Ik zou er een witte of okergele croptop op dragen en een oversized spijker jack. Episode in Rotterdam heeft die wel!
Jorinda schreef:Ik ben vandaag in denial-faseDeze broek is kapot, dus waarschijnlijk ga ik er vandaag uit scheuren, maar ik ben thuis dus oké.
![]()
[ [url=m/dR1UPz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand misschien waar ze nog deze kleur spijkerbroek (gewoon donkergrijs/verwassen zwart) verkopen zonder gaten en ook in wat grotere maten (W34/36 of confectiemaat 46) in een fatsoenlijke prijs (aangezien ik broeken in de hogere prijsklasse ook in een paar maanden kapot heb geschuurd tussen de benen, koop ik liever elke paar maanden wat goedkopere broeken). Het lijkt een pretty basic zoektocht, maar ze lijken deze kleur alleen maar tot maatje 42/W33 te verkopen en daar pas ik gewoon niet in
Jorinda schreef:Bij MS mode en Miss Etam ben ik geweest, maar daar hadden ze alleen "gewoon grijs" en zwart. Niet een kleur er tussenin zeg maar. Baalde ik wel van, want ik heb van MS mode een super fijne broek in het blauw!
Trui schreef:Bedoelen jullie zoiets wat de getinte dame aan heeft met ene croptop voor hierboven?
[ [url=m/eJiQhX.png]Afbeelding[/url] ]