Keet schreef:Britt, ben jij mijn ss?

Bedacht me net pas dat ik mijn hint niet echt goed geïntroduceerd had, dus hoopte al dat je de vulling niet al had weggegooid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Oke, Detroit heeft via pb haar intellislimmerigheid met me gedeeld en geconcludeerd dat de hint in mijn pakket uit kan komen op CHASIN MOOD wat ChasingMood zou kunnen zijn.
Echter staat ze niet op de lijst..?![]()
Maar toch, ChasingMood, ben jij dan mijn SSSS (Super Special Secret Santa?)
Chasingmood schreef:Flux schreef:Oke, Detroit heeft via pb haar intellislimmerigheid met me gedeeld en geconcludeerd dat de hint in mijn pakket uit kan komen op CHASIN MOOD wat ChasingMood zou kunnen zijn.
Echter staat ze niet op de lijst..?![]()
Maar toch, ChasingMood, ben jij dan mijn SSSS (Super Special Secret Santa?)
Jaaa![]()
Wacht ben ik serieus de g vergeten dan?![]()
![]()
Ik sta nog op de lijst als amkeVH, mijn oude gebruikersnaam, beetje oneerlijk he![]()
Hoop dat je blij bent met de cadeautjes!
Britt schreef:Keet schreef:Britt, ben jij mijn ss?
Bedacht me net pas dat ik mijn hint niet echt goed geïntroduceerd had, dus hoopte al dat je de vulling niet al had weggegooid
jorretje schreef:Ik heb net een pakketje opgehaald dat even op mij aan het wachten was bij de overburen!
Ben heul benieuwd wat erin zit.. maar moet eigenlijk ook nodig naar bed
xZiva_ schreef:Aan mijn ss:
Zou je aan dott of ynske willen pb'en of het pakketje al op de post is of morgen toevallig nog gaat?
Ik ga vanaf komende vrijdag weg namelijk![]()
en aangezien ik op een recreatiepark woon waar pakketjes bij de receptie worden gelegd en waar nog wel eens pakketjes worden meegenomen door sommige mensen, wil ik graag iemand regelen die voor mij gaat kijken mocht het nodig zijn