Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:34

Kan best kloppen :j, wellicht met een volgende levering naar nl. Geuren zelf zijn volgens mij niet nieuw (sparkling woods sowieso, andere 2 weet ik niet, verpakkingen wel.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 18:39

Mijn labels van Goose zijn gewoon van plastic
Erop gedrukt
En idd niet glimmend

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 19:57

Hier ook :j
Zonde Alwiene. Al denk ik niet dat je kaars snel vochtig zal worden. Misschien dat het brandend wel mooi is? De kaars dan :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:03

Lisitano schreef:
Hier ook :j
Zonde Alwiene. Al denk ik niet dat je kaars snel vochtig zal worden. Misschien dat het brandend wel mooi is? De kaars dan :+

Geen idee, vriendin snuffelde er vanmiddag aan en zei "Ik ben benieuwd" doelend op hoe hij brandend zou ruiken. Ik keek haar geschokt aan en antwoordde toen: Nou als je dat wil weten, ik heb er wel waxmelts van, maar deze gaat voorlopig écht niet aan :')

Durf hem toch helemaal niet op te branden, t is de allerláátste!!

Nu lekker Peppermint Snowflake op de brander. Wilde eigenlijk mijn sneeuwpop aanzetten, maar dat lijkt me geen goede combi met GC melts. Dus dan toch maar de electrische want wilde echt graag deze geur aan vanavond. :)

Ik snap trouwens niet goed dat jullie aangeven dat jullie GC labels niet glimmen, op de jars hebben ze toch allemaal glimmende zilveren randen? Of verkijk ik me daar nou echt zo op?

Zit overigens nog steeds te wachten op PostNL, zucht, had dus makkelijk naar US Candles gekund. Pakketje heeft overigens niks met waxmelts te maken. Voor de verandering :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:26

Ja ik heb wel zilveren randjes :j mijn labels zelf glimmen niet maar idd wel randjes.

Kan me voorstellen dat je er zuinig op bent. Ik heb er ook een paar die ik nog niet aan durf te steken :') Ik moet er sowieso nog vrij veel branden :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:38

Ik brand BBW Vanilla Snowflake weer. Laatste restje. De vlammen waren zo klein dat ik er wat uit gegoten heb. Nu doet ie het weer braaf aan zijn laatste uurtjes. Gelukkig heb ik een backup :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:50

Ik zie nu dat ilovecandles wel nog de sneeuwpopbrander heeft. Denk dat ik dan toch maar voor die ga. Vind het inderdaad wel idioot veel geld voor die pinguinbrander... Dilemma's :')

Peppermint snowflake ben ik wel benieuwd naar alwiene, die heb ik nog niet geroken.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:04

Santigo_ schreef:
Ik zie nu dat ilovecandles wel nog de sneeuwpopbrander heeft. Denk dat ik dan toch maar voor die ga. Vind het inderdaad wel idioot veel geld voor die pinguinbrander... Dilemma's :')

Peppermint snowflake ben ik wel benieuwd naar alwiene, die heb ik nog niet geroken.

Och je hebt gelijk, dom van me, ik dacht echt dat ze alleen nog de sampler houder ervan had, maar zie nu dat ze de tart burner ook heeft. Die heb ik dan vast genegeerd omdat ik hem al heb. Heb namelijk nog getwijfeld over de sampler houder, maar wist niet of daar andere merken in gingen passen dus maar niet gedaan. :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:05

Jep samplerhouder zag ik ook al... Ben nu aan het twijfelen of ik wacht met bestellen tot eind van de week (krijg ik weer geld :$ ) of dat ik hem toch maar alvast bestel... Bang dat ie alsnog weg is :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:11

Santigo_ schreef:
Jep samplerhouder zag ik ook al... Ben nu aan het twijfelen of ik wacht met bestellen tot eind van de week (krijg ik weer geld :$ ) of dat ik hem toch maar alvast bestel... Bang dat ie alsnog weg is :=

Als je het geld nu niet kan missen maar wél zeker van je keuze bent misschien haar een pb doen of ze hem voor je vast wil houden tot einde van de week? :) Maar dat zou ik alleen doen als je het zeker weet, beetje jammer als je je van de week alsnog bedenkt dat je liever een andere hebt natuurlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:29

ik kom weer eens uit mijn meelees modus. Iemand al een idee of het nieuwe merk van kringle naar Nederland komt?
Country Candle heten ze, en ze zijn volgens mij net in productie gegaan. ( nu hebben we twee merken die Country candle heten :roll:

Heb begrepen dat ze de oude YC recepten gebruiken, dus meer geur dan de huidige YC ( voor mensen die Kringle niet kennen : de vader van de eigenaar en oprichter van Kringle is de oprichter van Yankee candle, YC is inmiddels van weet ik veel welke multinational nu weer :) )

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 22:32

Ik las het en dacht, Country Candle is toch niet meer zo nieuw, maar dus nóg een Country Candle? Om het makkelijk te maken zeker :+ Ik heb er nog niks van gehoord, dus geen flauw idee. Meer goede merken is meer keus, dus altijd goed :D

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:06

Jaa ik had het ook gezien. Ben best benieuwd naar die kaarsen, ze hebben volgens mij ook 2 lonten. En het verschil zit het m in de the :') Het nieuwe merk is alleen Country Candle.
Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:15

Origineel :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:17

Skessa_ schreef:
Origineel :')

Ja he? Echt opvallend anders dan andere merken enzo :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:22

Niet heel vernieuwend maar er zitten toch wel mooie jars tussen :j mountain sunrise bijvoorbeeld mag zo deze kant op :D

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:29

Ja echt he :') Zoveel namen en dan kies je die.

Mountain Sunrise lijkt mij ook wel wat.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:32

ElJinete schreef:
Ja echt he :') Zoveel namen en dan kies je die.

Mountain Sunrise lijkt mij ook wel wat.

Los van de naam, de vormgeving van de pot en de stijl van de labels zijn ook zo uniek :))

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:34

Alleen de Mountain Sunrise lijkt niet op reeds bestaande geuren of labels van Yankee. Toch ben ik benieuwd :D

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 23:35

Ja misschien als compensatie voor de nieuwe (lelijke) labels van YC :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:02

Hier staan ze allemaal: https://www.kringlecandle.com/products? ... e%5B%5D=29

Fireside ben ik wel benieuwd naar, net als Vanilla Orchid en Welcome Home.
Mountain Sunrise vind ik het label prachtig van, maar lees pine in de beschrijving dus die hoef ik niet :').

Wellicht dat ze naar de 1000poot komen? Gezien zij volgens mij altijd via de USA Kringle bestelt..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:11

Iedereen weer druk aan het bestellen hihi.

Yv wat zijn die BBW's mooi <3
Mijn ouders gaan in mei naar Canada, dan hebben ze deze vast niet meer -O-
Wat vond je van dat Anijs sinaasappel geurtje van Yankee? Ik heb m ook meegenomen vd week maar nog niet gebrand.

Lekker onhandig trouwens, nog een country candle.. Dat is om het makkelijk te maken zeker.. ;) Ik vind die welcome home er ook zo schattig uitzien <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:30

Mwah, vond 'm niet verkeerd, rook echt als Sterrenmunt-thee. Vond alleen de sterkte weer.... poedersuiker :'). Op het begin was-ie sterk, kreeg kriebel in mn neus. Maar na een uurtje rook ik niet veel meer.
Was wel een hele tart (ik doe geen halve meer, want dan kom ik nooit door mn voorraad heen _O-), weet niet of een halve verschil zou maken.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:39

Hier staat snowflake cookie op van Kringle en gister white pumpkin van Kringle.

Ja écht stom dat er nu nóg een country candle is...zeker omdat het gaat om de zoon van YC (ofzo).

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 08:51

O dat klinkt niet echt hoopvol Yv -O-