Al hoef ik daar voorlopig even niet aan te denken. Ben een beetje genezen van heel serieuze relaties.
Vind het wel even best zo en we moeten eerst het einde van het jaar maar eens halen

Voor nu hebben we het iig heel leuk samen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
renee16 schreef:Neverland schreef:Ik denk dat dat bij iedereen moet groeien. Want hoe kun je nou weten na een paar dates dat hij 'het' is? Ik vind dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat, maar ik geloof wel dat er een klik moet zijn bij de eerste ontmoeting en vanuit die klik kan liefde groeien.
En dat kan ik dus juist weer met best veel mensen, die uiteindelijk helemaal niet zo geschikt zijn.![]()
Genoeg leuke mannen, tot je ze echt leert kennen
xZiva_ schreef:Ik weet niet waarom, maar ik trek mensen aan die opeens terug gaan naar hun ex.. ben ik dan zo afschrikwekkend?
renee16 schreef:Maar ben jij niet degene die geduldig moet zijn? Zijn relatie was toch pas echt kort uit? Of was niet zo lang/serieus?
Kan me niet voorstellen dat iemand in 3 weken toe is aan iemand nieuws..
Bedoel het niet verkeerd as you know, maar gun het je niet als rebound gebruikt te worden.
Die kitten snap ik dat je ineens liefde op het eerste gezicht kan voelen, ik doe mee hoor alleen op basis van de foto al
suikermeisje: No offence, maar vaak een man hier wel degelijk iets van aanleiding toe of dikt het verhaal aan.. Er zijn altijd wel meiden die zich opdringerig opstellen, maar de meeste druipen wel af als de man duidelijk is.