Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:53

Haha ach, zo lopen die dingen.

Al hoef ik daar voorlopig even niet aan te denken. Ben een beetje genezen van heel serieuze relaties.
Vind het wel even best zo en we moeten eerst het einde van het jaar maar eens halen :')

Voor nu hebben we het iig heel leuk samen.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:54

Kan ik me voorstellen..

Gewoon lekker genieten en lekker egocentrisch zijn. Niets mis mee. :j You first!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:59

Nou dat gevoel van plotsklaps verliefd zijn heb ik ook nooit gehad.... Tot gisteren,
We hadden afgesproken bij hem thuis.
Zijn ouders waren er ook bij maar dat maakte ons helemaal niets uit, toen hij mij in mijn ogen keek was ik op slag verliefd!!

Hier even een foto van Karel want zo heet hij, die mooie blauwe ogen van hem, daar wordt toch iedereen gelijk helemaal verliefd op?

Afbeelding

Haha! Meet Karel mijn nieuwe huisgenootje, over drie weekjes mag ik hem ophalen. Ik heb Tinder even eraf gegooid want ben echt ff klaar met daten merk ik. Nu tijd spenderen met deze knul in mijn vakantie :D
Uiteraard lees en post ik hier nog wel gezellig mee hoor!!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:10

renee16 schreef:
Neverland schreef:
Ik denk dat dat bij iedereen moet groeien. Want hoe kun je nou weten na een paar dates dat hij 'het' is? Ik vind dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat, maar ik geloof wel dat er een klik moet zijn bij de eerste ontmoeting en vanuit die klik kan liefde groeien. :)

En dat kan ik dus juist weer met best veel mensen, die uiteindelijk helemaal niet zo geschikt zijn. -O-
Genoeg leuke mannen, tot je ze echt leert kennen :')

Hier wel liefde op het eerste gezicht en the whole shebang. Ging geheel per ongeluk in de kroeg en hij had nog een relatie ook. Maar inmiddels wonen we nu ruim een jaar samen en werken we aan gezinsuitbreiding.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:32

Ik weet niet waarom, maar ik trek mensen aan die opeens terug gaan naar hun ex.. ben ik dan zo afschrikwekkend? :=

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:29

xZiva_ schreef:
Ik weet niet waarom, maar ik trek mensen aan die opeens terug gaan naar hun ex.. ben ik dan zo afschrikwekkend? :=

Haha dat zou ik niet persoonlijk opvatten ;)
Ik heb ook weleens geroepen dat iedereen die met mij daarna ineens de ware tegenkomt. Is me echt een paar x gebeurd dat het met mij allemaal niet serieus was en dan 'de volgende' kan het ineens wel serieus..

maar ach, inmiddels zijn de meeste van die relaties ook weet uit, dus 'de ware' zal ook wel meevallen.. Ze denken na mij misschien al heel snel: alles is beter :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:31

Mijn laatste ex ging na mij met een superduperstrakke paaldanseres. Toen dacht ik ook, 'Oke, dik beviel niet |( ' :')

Maar ik zou het niet persoonlijk opvatten, waren die relaties recent beëindigd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:37

De mijne gaat er gewoon met een goede vriendin vandoor en de andere tjah... Laten we zeggen dat ik hard heb gelachen afgelopen weekend :')

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:42

Mijn ex ging voor een 12 jaar jongere variant :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:54

Mijn ene ex ging voor mn beste vriendin en de ander , tsja die nieuwe lijkt verdacht veel op mij

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:16

Mijn vriendje was van het weekend vrijwilliger bij een wielrenwedstrijd...
Nummer 1 die hem wilde versieren in het wild was snel vertrokken toen die me een kus had gegeven.

Nummer 2 is gebleven, heeft hem betast, vlag uit z'n hand getrokken (daarmee moest hij aangeven dat de fietsers eraan kwamen). En die zou die alleen krijgen als hij z'n nummer zou geven. Ze zou hem wel een avondje plezieren, zijn antwoord was dat hij meer plezier met z'n vriendin had. Toen is ze eindelijk weggegaan. Hij heeft haar al paar x gezegd dat hij een vriendin heeft. Heb zo'n spijt dat ik weggegaan ben, had zo'n meisje graag even een aaitje gegeven :x. Sloerie :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 19:02

Ik geloof ook niet perse in liefde op het eerste gezicht hoor. Heb Tinder er alweer een tijdje vanaf gegooid. Voor mij werkt dat niet, daten via internet. Blijf het vreemd vinden :') . Hecht gewoon veel waarde aan mijn vrijheid en aan mijn baan :+: Op dit moment sta ik er ook nog niet eens voor open.

Ooit komt de juiste vent nog wel, dat geldt ook voor sommige van jullie!

Ach... Die kitten ^&+ Daar wordt je inderdaad verliefd op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 23:23

Hier echt een leuke dag samen gehad, goede gesprekken ook.
Hij is Super begripvol en geduldig en zet helemaal geen druk op me wat ik echt Super fijn vind. Daardoor ga ik 'm wel steeds leuker vinden :-)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:46

Maar ben jij niet degene die geduldig moet zijn? Zijn relatie was toch pas echt kort uit? Of was niet zo lang/serieus?

Kan me niet voorstellen dat iemand in 3 weken toe is aan iemand nieuws..
Bedoel het niet verkeerd as you know, maar gun het je niet als rebound gebruikt te worden.

Die kitten snap ik dat je ineens liefde op het eerste gezicht kan voelen, ik doe mee hoor alleen op basis van de foto al ;)

suikermeisje: No offence, maar vaak een man hier wel degelijk iets van aanleiding toe of dikt het verhaal aan.. Er zijn altijd wel meiden die zich opdringerig opstellen, maar de meeste druipen wel af als de man duidelijk is.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 08:59

Idd het woord rebound was ook al in me opgekomen... heb je daar geen schrik voor Robijntjah?

_O- grappig met die kitten. Ik heb wel niks met katten, maar ik begrijp je. Ik ben echt helemaal hottel de bottel over een pup.

En ivm liefde op het eerste zicht: ik heb het idee dat naarmate je ouder wordt, het niet meer zo uitgesproken is en je het helemaal anders beleefd.
Ik kan niet zeggen dat ik dezelfde kriebels voelde of even enthousiast/opgewonden was of even fel van mijn melk dan ik 15j geleden zou geweest zijn. Maar voelde meteen aantrekking en betrokkenheid op de eerste date en bij date 2 wist ik dat het veel dieper ging dan vriendschap of "goed overeenkomen".

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 09:28

Darah3 schreef:
Mijn ex ging voor een 12 jaar jongere variant :')

mijn ex is inmiddels getrouwd met zijn werk en vind zijn carriere zoveel belangrijker dan andere dingen...
gisteravond nog even hard om gehuild en heb er zo n hartzeer van....

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 09:54

Ahw.. Kareltje is écht leuk! <3

xZiva_ juist zoiets moet je je niet persoonlijk aantrekken, daar heb je waarschijnlijk niets tegen kunnen doen. :j wel waardeloos zeg.

Die verhalen over Exen! :roll: Robijntjah, jouw verhaal blijft bizar, wat zul je je verraden hebben gevoeld.. #)

Alja, knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:06

Ja en nog steeds. Dat gevoel zit zo diep en gaat echt heel lang nodig hebben om wat te slijten.

Dat was niet heel lang en serieus nee.

Rebound ben ik zeker niet voor hem, dat heb ik er inmiddels wel uit gefilterd.

Ik ben zelf gewoon nog heel erg wisselend in alles.
Sta voor het eerst in mijn leven mega zelfstandig, heb alles eindelijk netjes op orde en dat bevalt me eigenlijk wel goed en wil niet het risico lopen weer in m'n eigen valkuilen te stappen.

Maar goed dan gaan we er wel heel diep op in.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:09

Niet zo gek toch? Neem lekker je tijd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:19

Dat sowieso. En voor het eerst denk ik weloverwogen en niet in een boze bui: Misschien ben ik serieus wel klaar met serieuze relaties als dit de manier is waarop mensen daar mee om gaan. Ik fix het voor mezelf wel.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:52

Dat lijkt me (voorlopig) ook helemaal niet zo gek hoor.. Gewoon je tijd nemen, je merkt het vanzelf wel of en wanneer je er weer aan toe is.. En of iemand de moeite waard is.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 11:14

renee16 schreef:
Maar ben jij niet degene die geduldig moet zijn? Zijn relatie was toch pas echt kort uit? Of was niet zo lang/serieus?

Kan me niet voorstellen dat iemand in 3 weken toe is aan iemand nieuws..
Bedoel het niet verkeerd as you know, maar gun het je niet als rebound gebruikt te worden.

Die kitten snap ik dat je ineens liefde op het eerste gezicht kan voelen, ik doe mee hoor alleen op basis van de foto al ;)

suikermeisje: No offence, maar vaak een man hier wel degelijk iets van aanleiding toe of dikt het verhaal aan.. Er zijn altijd wel meiden die zich opdringerig opstellen, maar de meeste druipen wel af als de man duidelijk is.

Die meid was al bezig waar ik bij stond.. Dus geloof maar al te graag dat ze lekker opdringerig is geweest naar hem. En hij zit er niet echt op te wachten, want hij is dolblij met mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:20

Nou dat en heb geen zin om weer 5 jaar te investeren en zo respectloos behandeld te worden door zowel partner als vrienden. Daar pas ik echt voor.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:32

Maar omdat een iemand dat heeft gedaan betekent niet dat de rest van de bevolking dat ook gaat doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 12:36

Dat weet ik realistisch gezien heel goed. Alleen ik durf het niet meer aan. Heb ook even niets meer te geven aan anderen, alleen aan mezelf.