MarcoBorsato schreef:Zertab schreef:Ik voel me weer gigantisch poedersuiker.
Jij werd even ondergesneeuwd, gigantisch poedersuiker omdat je je ex mist of omdat je alleen bent?
Omdat ik alleen ben.
Mijn ex heb ik eigenlijk geen seconde gemist.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Ik ga niet wachten tot 2020 om het mijn jaar te maken. Ik probeer het nu. En vooral: als het niet lukt is dat niet erg. Verdrietig zijn mag.
Yonker schreef:Ik mis mijn ex niet maar ik mis wel een maatje![]()
Maar goed dat overleef ik ook wel weer
MarcoBorsato schreef:Yonker schreef:Ik mis mijn ex niet maar ik mis wel een maatje![]()
Maar goed dat overleef ik ook wel weer
Ik wil graag even 1 minuut stilte voor de jongen die een 1e date had met een bokker en toen dacht dat het een goed idee was om aambeiencrème te kopen.
Sorry, wilde Neverland quoten
Zertab schreef:MarlindeRooz schreef:Eten lost veel op.
Hier maak ik me ook enorm schuldig aan. Maar goed, gaat sowieso niet lekker. Afstuderen is zwaar poedersuiker als je alleen maar kan huilen bij elk woord dat je op papier zegt
Sheran schreef:Ik ga niet wachten tot 2020 om het mijn jaar te maken. Ik probeer het nu. En vooral: als het niet lukt is dat niet erg. Verdrietig zijn mag.
xDenies schreef:Annett_Dottie, een dikke knuffel vanaf hier. Laat het even bezinken.
Ik zou zeggen wacht tot hij je deblokkeert en probeer dan toch even gebruik te maken van het feit dat hij je probeert terug te lokken om je spullen op te halen. Hou die sterke vrouw nog even vast. Je vecht al al die tijd, wees trots op jezelf!
Vooral de Kerst periode is ontzettend rot als je (net) in een breakup zit. Jaren terug werd ik in de nacht op 13/14 december gedumpt en heb het daar heel moeilijk mee gehad. De ING reclames en de zwijmelzender van All You Need Is Love was nou niet erg welkomMaar joh, het komt echt allemaal wel goed.
[ [url=m/ImaTwq.jpg]Afbeelding[/url] ]