Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:19

Ik heb Uggs gekocht in mijn eigen maat, bruine half hoge zo'n twee jaar geleden. Maar het bont in de binnenkant is helemaal plat gelopen en nu zijn ze dus te groot :( waardoor ik er nu niet goed meer op kan lopen en echt zere voeten krijg na een dagje dragen. M'n volgende paar Uggs ga ik zeker een maatje kleiner kopen!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:16

xRoosss schreef:
Ik heb Uggs gekocht in mijn eigen maat, bruine half hoge zo'n twee jaar geleden. Maar het bont in de binnenkant is helemaal plat gelopen en nu zijn ze dus te groot :( waardoor ik er nu niet goed meer op kan lopen en echt zere voeten krijg na een dagje dragen. M'n volgende paar Uggs ga ik zeker een maatje kleiner kopen!

Ik heb soortgelijke in mijn eigen maat, maar nergens problemen mee.
Ze komen wel uit Amerika maar denk niet dat dat iets uitmaakt haha.

Weet iemand toevallig hoe deze zit?
http://www.hm.com/nl/product/35557?article=35557-A

Wil heb misschien gaan halen voor kerst of oud&nieuw.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:21

Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 19-12-15 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:22

Ik ga me denk ik maar laten adviseren door de winkel.. Vind het moeilkjk en ben toch bang om 200 euro te geven voor schoenen die later misschien niet meer passen..

x_Kaat_x

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:23

heb nooit uggs gekocht of gedragen , dus kan je niet verder helpen sorry :/

jumpsuits vind ik trouwens altijd erg moeilijk, dat pas ik altijd!
het stof ziet er wel echt leuk uit!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:27

Mijn uggs heb ik gewoon in mn eigen maat gehaald in Amerika, zitten gewoon goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:42

Thanks allemaal voor de complimentjes! Voor de mensen die het zich afvroegen: het bovenste jurkje is dus van Noisy May (via Asos) en het 2e jurkje is van de New Yorker. :D

Die jurkjes: waarom bestel je ze niet gewoon op de websites? Even googlen op reviews met de naam van de web shop en je weet meteen of het betrouwbaar is of niet.

Mijn uggs heb ik in kindermaat gekocht (vallen 2 maten groter, dus 34 = 36) en die vind ik ook nog vrij ruim zitten nadat ik ze een tijdje heb en het bont wat platter is. Zou ze inderdaad iets kleiner kopen als je twijfelt tussen 2 maten.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:53

had gekeken op promgirl maar dan moet ik 35 US$ betalen voor verzending :/ en dat is nogal veel
en die andere link die ik heb neergezet klopt belijkbaar niet :')
ga die eens terug zoeken!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:41

Laatst bijgewerkt door x_Kaat_x op 19-12-15 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:57

okeeeee ik heb mijn probleem gevonden! als ik LU.LU.S intyp ( in kleinde letters en zonder punten tussen) veranderd dat automatisch naar het woord banketstaaf _O- _O- ooh nee hoe komt dat en wat kan ikeraan doen :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:21

Wauw, Rebec! Super leuk :))!
Gave jumpsuit ook Lau!

Over dat corrigerende ondergoed. Ik heb zo'n corrigerend onder jurkje van de hema, blijft bij mij heel netjes op zijn blek zitten en vind hem daardoor fijner dan een corrigerend hemdje.

Ik heb mijn Uggs in maar 41, normaal zit ik tussen 41/42 in. Maar je loopt het bont inderdaad erg uit. Ik heb zelf soortgelijke laarsjes, CHA ibiza boots. Deze vind ik zelf een stuk fijner dan Uggs. Ze zijn volgens mij net iets duurder, maar blijven zo veel netter.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:31

Ik heb gewoon mn eigen maat van uggs :-)

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:39

xRoosss schreef:

Gewoon een los zooltje kopen van UGG :j zitten ze weer als gegoten!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:50

xRoosss schreef:

Je hebt ook inlegzooltjes van ugg! is precies dezelfde 'onderkant' die in de schoen zit alleen dan los, ik had hetzelfde probleem met mijn uggs en na die zooltjes zaten ze weer super!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 21:06

xchanel01 schreef:
xRoosss schreef:

Je hebt ook inlegzooltjes van ugg! is precies dezelfde 'onderkant' die in de schoen zit alleen dan los, ik had hetzelfde probleem met mijn uggs en na die zooltjes zaten ze weer super!

Ik haal cheap wollen zooltjes bij de action..werkt hetzelfde haha

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 01:36

Valt de kleding van Vila groot uit? Ik zag de perfecte winterjas deze middag en nu is hij uitverkocht in een Small! :(

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 05:02

Nee, Vila valt normaal!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 09:11

Vila gewoon eigen maat kopen inderdaad!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:17

De kersttruien zijn in de sale bij de h&m <3
Twijfel wel nog tussen deze twee,
Afbeelding
Afbeelding

Leuk jurkje hierboven, is ie voor de kerst?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:51

Die tweede is mooi (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 13:54

Kiwi_ schreef:
Ik vind dat bovenste jurkje heel leuk, waar heb je die gekocht?

Even een algemeen vraagje: ik wil graag iets corrigerends onder m'n kerstjurkje dragen. Kan ik dan beter voor een broekje of heel jurkje gaan? Ik ben een beetje bang dat die laatste op gaat rollen, of valt dat mee?

Voor corrigeren weer ik bij Spanx. Het kost je even wat, maar je hebt er echt enorm veel aan. Primark heeft imo vrij goede corrigerende hemdjes, jurkjes, panty's en broekjes, maar ik vind dat deze het 'vet' een stuk minder goed verdelen waardoor ik alsnog snel randjes en andere ongemakken krijg. Ook drukken die van Primark heel erg op mijn maag/darmen waardoor ik constant scheten aan het laten ben als ik iets heb gegeten waar ik normaal al wat gassig van word (sorry voor de informatie haha). Ook word ik er soms erg misselijk van of heb ik hele erge buikpijn als ik hem uittrek. Ik heb deze; https://www.zalando.nl/spanx-shape-my-d ... m-q11.html Even een investering maar ik vind het 100% z'n geld waard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 13:56

Natsuki schreef:
De kersttruien zijn in de sale bij de h&m <3
Twijfel wel nog tussen deze twee,
[ [url=m/TXWZtq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LDmEjg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk jurkje hierboven, is ie voor de kerst?

Wat een leuke truien! En wat ben jij een mega knappe meid zeg!

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 14:02

Dankjewel voor jullie reacties! :) Dan blijven we op zoek naar een andere winterjas!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 14:03

x_Kaat_x schreef:
okeeeee ik heb mijn probleem gevonden! als ik LU.LU.S intyp ( in kleinde letters en zonder punten tussen) veranderd dat automatisch naar het woord banketstaaf _O- _O- ooh nee hoe komt dat en wat kan ikeraan doen :')
dat is de bokt sensuur :+ kan je ergens in je instellingen ook uitzetten.

Tweede kersttrui vind ik het leukste!

En idd, Spanx werkt goed, maar is duur. Heb er zelf geen, maar die hebben ze bij de steps ook liggen bij de kassa & paskamers ook voor als je iets straks wil passen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 14:04

Spanx is inderdaad duur, maar je doet er zo enorm lang mee. Ik heb die van mij al anderhalf jaar en hij corrigeert nog even goed als toen ik hem net kocht, ondanks regelmatig wassen :)