Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Ik heb Uggs gekocht in mijn eigen maat, bruine half hoge zo'n twee jaar geleden. Maar het bont in de binnenkant is helemaal plat gelopen en nu zijn ze dus te grootwaardoor ik er nu niet goed meer op kan lopen en echt zere voeten krijg na een dagje dragen. M'n volgende paar Uggs ga ik zeker een maatje kleiner kopen!
x_Kaat_x schreef:Kunnen jullie mij helpen? Ik ben op zoek naar een rood met kant jurkje met een uitgesneden rug zoals deze:
http://www.promgirl.com/shop/dresses/viewitem-PD1428753
http://m.banketstaaf.com/products/someb ... 87546.html
[ [url=m/kOuwc3.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QpTVIT.png]Afbeelding[/url] ]
xRoosss schreef:Ik heb Uggs gekocht in mijn eigen maat, bruine half hoge zo'n twee jaar geleden. Maar het bont in de binnenkant is helemaal plat gelopen en nu zijn ze dus te grootwaardoor ik er nu niet goed meer op kan lopen en echt zere voeten krijg na een dagje dragen. M'n volgende paar Uggs ga ik zeker een maatje kleiner kopen!
xchanel01 schreef:xRoosss schreef:Ik heb Uggs gekocht in mijn eigen maat, bruine half hoge zo'n twee jaar geleden. Maar het bont in de binnenkant is helemaal plat gelopen en nu zijn ze dus te grootwaardoor ik er nu niet goed meer op kan lopen en echt zere voeten krijg na een dagje dragen. M'n volgende paar Uggs ga ik zeker een maatje kleiner kopen!
Je hebt ook inlegzooltjes van ugg! is precies dezelfde 'onderkant' die in de schoen zit alleen dan los, ik had hetzelfde probleem met mijn uggs en na die zooltjes zaten ze weer super!
Kiwi_ schreef:Ik vind dat bovenste jurkje heel leuk, waar heb je die gekocht?
Even een algemeen vraagje: ik wil graag iets corrigerends onder m'n kerstjurkje dragen. Kan ik dan beter voor een broekje of heel jurkje gaan? Ik ben een beetje bang dat die laatste op gaat rollen, of valt dat mee?
x_Kaat_x schreef:dat is de bokt sensuurokeeeee ik heb mijn probleem gevonden! als ik LU.LU.S intyp ( in kleinde letters en zonder punten tussen) veranderd dat automatisch naar het woord banketstaaf![]()
ooh nee hoe komt dat en wat kan ikeraan doen