magda_90 schreef:[ [url=m/HDATm9.png]Afbeelding[/url] ]Jaaahhaaa,...die herken ik ook nog wel. Heel gaaf!!!!
Butterfly schreef:[ [url=m/6lclCw.jpg]Afbeelding[/url] ]Dat werd gevolgd door deze twee sorry van het dak, ik kreeg ze er met de 18mm lens niet helemaal op.wat een mooie verassing
Butterfly schreef:[ [url=m/G30noz.jpg]Afbeelding[/url] ]Deze is ook boven Leeuwarden gemaakt, door een kennis van mij praaaachtige shelf
Kreeg een uurtje geleden een app of pootjes, of ik volgende keer gewoon zelf de plantjes water wil geven
Morganlefay schreef:Kreeg een uurtje geleden een app of pootjes, of ik volgende keer gewoon zelf de plantjes water wil geven Nee doet de regen wel voor jou
magda_90 schreef:Van een kennis van mij:[ Afbeelding ]Bedankt, echt prachtig om te zien!Leeuwarden heeft veeeel geluk
Iemand die nog even een linkje naar de FB van Jolien kan geven want ik heb geen FB en ik kan het niet meer terug vinden
Drawerlover. Het zou fijn zijn als je de editfunctie gebruikt ipv iedere keer tig berichten onder elkaar. Het is geen HK.
Even mijn internetverbinding en laptop lief strelen zodat hij de rest ook wilt uploaden. Damn you telfort.
Iris82 schreef:Drawerlover. Het zou fijn zijn als je de editfunctie gebruikt ipv iedere keer tig berichten onder elkaar. Het is geen HK.Sorry. Soms denk ik daar niet aan Ik doe wel mijn best