Die legging vind ik tof! Dr. Martens eronder, grote trui erover. Tof
Ja zo zie ik het ook al helemaal voor me. Of met een lange blouse en een leren jasje. Denk dat die ook wel besteld gaat worden.
Anoniem
Geplaatst: 23-11-14 19:52
MarlindeRooz schreef:
Die legging is tof! Ik wil hem! ik wilde sowieso nog naar de stad een dezer dagen.
Ja ik ben de laatste tijd helemaal in-to leggings. Lang oversized shirt met een jasje of een lange trui en je bent aangekleed. Niets zit zo comfortabel als een legging..
Ja een toffe blouse erop is ook zeker gaaf. Denim blouse ofzo
Anoniem
Geplaatst: 23-11-14 20:00
Ik moet morgen toch nog even Arnhem in voor thermo sokken bij de primark voor m'n zus dus ik kan ook wel even kijken bij de h&m of ze hem hebben hangen. Vind het altijd wel fijn om te passen, want soms zit S echt perfect en soms zit S ineens best wel slobberig nog, of juist heel strak. H&M heeft echt rare maten soms haha. Ik heb letterlijk dezelfde broek 2 keer, beide maat 34, eentje is vanaf begin af aan al te groot geweest en de andere zit juist heel mooi. Zo raar!
Ja heel leuk die trui! Jammer genoeg vind ik de kleding van de logg lijn persoonlijk nooit zo lekker zitten (beetje stug of iets?), maar het is wel betere kwaliteit altijd, vind ik.
dyoka
Geplaatst: 23-11-14 20:59
Vind die leggings ook geen succes. Die laatste spijkerbroek van je lijstje vond ik wel heel leuk, maar ik heb al zoiets. Ik ga van de week ook nog even naar de stad, iemand al bezig met een outfit voor kerst?
Ik heb voor kest het jurkje wat ik voor mijn verjaardag ook aan had. Zwart, A- lijn en kant bovenaan!
Anoniem
Geplaatst: 23-11-14 21:13
Wij vieren kerst niet bijzonder. Met kerstavond ga ik naar de kerk, eerste kerstdag gaan vaak brunchen bij mijn opa en oma en heb ik gewoon een bloesje aan met een spijkerbroek en laarsjes en gaan we 's avonds gourmetten (dus trek ik een oude trui aan met een legging) en de dag erop ben ik ook de hele dag thuis, dus spijkerbroekje met een trui.
Ik vind zo'n legging bij een ander (mits goed gecombineerd) echt heel gaaf, maar zou het zelf nooit aantrekken. Gelukkig vieren wij kerst niet heel uitgebreid, en volstaat een nette broek met blazer/jasje. Ik heb echt een hekel aan jurkjes.
x_Kaat_x
Geplaatst: 23-11-14 21:54
Wel wel... kunnen jullie mij heerlijk helpen met mijn schoenen dilemma
1,5jaar geleden heb ik het kledingstijl roer helemaaaal omgedraaid en mijn kast binnenste buiten gegooid. Van (lelijke btw, niet van die mooie ) regenboog Nike's, jeans en grijze lelijke slobbertruien naar Klassiek en beetje girly. Dat had ik altijd wel een beetje in me, maar durfde het nooit. Wel nu loop ik dus lekker in mijn lange beige Mango jas rond en geruite sjaal van de zara, klassieke en jah zelfs roze bloesjes en gouden horloge Welwel goed dat heeft er niet veel mee te maken (moor toch kiijjkk: http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/kl ... 6771077374 ) Maar ik heb op dit moment dus 2 paar schoenen die ik dagelijks kan dragen. ok dat is nog niet ZOOO weinig en ook zeker geen ramp, maar ik ben ondertussen wel aan wat vernieuwing toe. Ik heb nu donkerblauwe allstars en docksides nogal zomerig dus (die docksides toch ) Ik heb een tijdje in mijn hoofd gezeten met lakschoenen (zoiets: https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q= ... 8565822800 maar dan in vrouwlijke versie offcourse dit zijn mannenschoenen) maargoed, ik heb er gevonden ,gepast... aar ... het lijkt zo mannelijk meteen :/ en ik moet toch ietwat winterschoenen ! van die laarsjes vind ik ook wel leuk maar het staat me allemaal zo lomp.. :/ heb dan ook nog eens maatje 39-40 .
En ik zou wel graag iets met hakken kopen Maarrrrr ik durf niet. Ik ben al groter dan iedereen, wat al niet zo leuk is... (1m73) dan ook nog eens hakken dragen? dan toren ik HELEMAAAL boven iedereen uit.. :/) Nu ik weet dat als ik volgend jaar afstudeer me toch lekker hakkenschoenen ga halen en deze draag maar voor nu.. liever nog niet.
Dusseh help.. want ik ben helemaal inspiratieloos en ik weet het niet meer
ps: jeeses wat een lange tekst voor gewoon schoenen sowrry )
Ik draag veeeeeel liever jurkjes dan broeken Ga dinsdag voor het eerst in 100 jaar weer eens naar de Primark, dus moet daar eigenlijk weer een broek kopen en een paar grote, fijne truien
ik ben niet vies van kleedjes maaar heb ze gewoon nog nooit naar school ofzo gedragen omdat ik er geen schoenen voor heb haha heb ook alleen maar sjiekere kleeedjes in de kast hangen. Little black dresses zo en ik heb wel hoge hakken voor daarop bij sjiekere gelegenheden maar die doe ik toch liever niet aan naar school