Drunksheep schreef:Die legging vind ik tof! Dr. Martens eronder, grote trui erover. Tof
Ja zo zie ik het ook al helemaal voor me. Of met een lange blouse en een leren jasje.
Denk dat die ook wel besteld gaat worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus ik kan ook wel even kijken bij de h&m of ze hem hebben hangen. Vind het altijd wel fijn om te passen, want soms zit S echt perfect en soms zit S ineens best wel slobberig nog, of juist heel strak. H&M heeft echt rare maten soms haha. Ik heb letterlijk dezelfde broek 2 keer, beide maat 34, eentje is vanaf begin af aan al te groot geweest en de andere zit juist heel mooi. Zo raar!

(heb ik al)
Whutttt...

) regenboog Nike's, jeans en grijze lelijke slobbertruien naar Klassiek en beetje girly. Dat had ik altijd wel een beetje in me, maar durfde het nooit. Wel nu loop ik dus lekker in mijn lange beige Mango jas rond en geruite sjaal van de zara, klassieke en jah zelfs roze bloesjes en gouden horloge
http://shop.mango.com/BE-nl/p0/dames/kl ... 6771077374 )
ok dat is nog niet ZOOO weinig en ook zeker geen ramp, maar ik ben ondertussen wel aan wat vernieuwing toe. Ik heb nu donkerblauwe allstars en docksides
nogal zomerig dus (die docksides toch
)
dit zijn mannenschoenen) maargoed, ik heb er gevonden ,gepast... aar ... het lijkt zo mannelijk meteen :/
Maarrrrr ik durf niet. Ik ben al groter dan iedereen, wat al niet zo leuk is... (1m73) dan ook nog eens hakken dragen? dan toren ik HELEMAAAL boven iedereen uit.. :/) Nu ik weet dat als ik volgend jaar afstudeer me toch lekker hakkenschoenen ga halen en deze draag maar voor nu.. liever nog niet.
sowrry )
Ga dinsdag voor het eerst in 100 jaar weer eens naar de Primark, dus moet daar eigenlijk weer een broek kopen en een paar grote, fijne truien
maaar heb ze gewoon nog nooit naar school ofzo gedragen omdat ik er geen schoenen voor heb haha
heb ook alleen maar sjiekere kleeedjes in de kast hangen. Little black dresses zo
en ik heb wel hoge hakken voor daarop bij sjiekere gelegenheden maar die doe ik toch liever niet aan naar school
(moeilijkdoener dat ik ben
)