xZiva_ schreef:ik heb weer een goede koop
ik zocht een zaalhockey stick. aangezien ik net begonnen ben met hockeyen, en voor veldhockey alles al nieuw heb aan moeten schaffen, zag ik het niet zitten om nog een keer een nieuwe aan te schaffen voor binnen.
nu zag ik er 1 te koop in een plaats waar ik elke dag doorheen kom met de trein (ik zit redelijk lang in de trein, dus kom langs veel stations) stick was 25% van de nieuwprijs, bijna nieuw(maar 1 seizoen gebruikt, zo'n 3 maanden dus) en ik kreeg er een sticktas bij, en wat een service: ze komt hem ook nog eens naar het station brengen
Zozo das luxe! Zo'n zaalstick slijt nauwelijks zeker na 1 seizoen is ie nog bijna helemaal gaaf (miss aan de onderkant een beetje verf/lak eraf) zeker voor 25% van de nieuwprijs + tas + brengen op het station heb je goed zaken gedaan haha! Die van mij gaat inmiddels nu bijna zn 5e seizoen in en is alleen aan de onderkant zn lak/verf kwijt en hier en daar wat klene oppervlakkige verfbeschadigingetjes (en de grip is na een wat onsportieve wedstrijd een beetje gehavend