Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:17

xZiva_ schreef:
ik heb weer een goede koop *\o/*
ik zocht een zaalhockey stick. aangezien ik net begonnen ben met hockeyen, en voor veldhockey alles al nieuw heb aan moeten schaffen, zag ik het niet zitten om nog een keer een nieuwe aan te schaffen voor binnen.
nu zag ik er 1 te koop in een plaats waar ik elke dag doorheen kom met de trein (ik zit redelijk lang in de trein, dus kom langs veel stations) stick was 25% van de nieuwprijs, bijna nieuw(maar 1 seizoen gebruikt, zo'n 3 maanden dus) en ik kreeg er een sticktas bij, en wat een service: ze komt hem ook nog eens naar het station brengen :D

Zozo das luxe! Zo'n zaalstick slijt nauwelijks zeker na 1 seizoen is ie nog bijna helemaal gaaf (miss aan de onderkant een beetje verf/lak eraf) zeker voor 25% van de nieuwprijs + tas + brengen op het station heb je goed zaken gedaan haha! Die van mij gaat inmiddels nu bijna zn 5e seizoen in en is alleen aan de onderkant zn lak/verf kwijt en hier en daar wat klene oppervlakkige verfbeschadigingetjes (en de grip is na een wat onsportieve wedstrijd een beetje gehavend :+ ) Dus na 1 seizoen kan ie zeker nog wel ff mee!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 23:31

Vanmiddag gereageerd op een advertentie van hooinetten, was in de buurt, dus ik in de mail gezet dat ik ze wel wilde ophalen.
Krijg ik terug dat ze de netten niet thuis heeft, maar wel kan laten opsturen én de advertentie zelf is ineens verwijderd....
Terwijl er meerdere netten, verschillende maten nieuw en gebruikt in stonden. Lijkt me niet dat die ineens allemaal verkocht zijn oid.

Is een jaar actief op MP, meerdere advertenties van paardenspullen, nieuw. Overal een naam bij, maar bij de hooinetten alleen een voorletter...

Vertrouw het sowieso al niet meer, ook al zou ik nu verder gegevens vragen en rekeningnr checken, zelfs al is er niks bekend over het rek.nr zou ik t al niet meer doen.
Wel jammer want waren netten van 2cm maaswijdte wat je niet veel tegenkomt, ook niet nieuw. Maar weer verder zoeken dus.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:44

Zeker balen, maar ik zou het helemaal niet vertrouwen :P
De belletjes gaan meteen al rinkelen bij niet thuis en alleen opsturen...

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:49

Bij mij lopen de zaken heel goed op dit moment maar waar ik zo moe van wordt is dat iemand haast heeft met spullen en dat het gelijk verzonden moet worden maar dan zelf wel twee dagen wachten met geld overmaken. Als je er zo n haast mee hebt doe je dat toch ook gelijk dezelfde dag??

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:25

Faline ik zou het ook niet vertrouwen. Jammer maar helaas

Alja je stuurt het toch niet op voordat je het geld hebt? Willen ze snel iets hebben zullen ze ook snel moeten betalen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:40

nee ik stuur niet op voordat ik het geld heb en doe ook niks met een printscreen.
wil het geld daadwerkelijk zien op mijn eigen rekening.

maar ik snap gewoon niet dat mensen zeggen haast ermee te hebben dat het dan twee dagen duurt voordat ze het zelf overmaken.
ik had woensdagmorgen het geld erbij en woensdag middag is het ook weg gegaan maar ze had dus gewild dat het dinsdag weg ging omdat ze het toen had overgemaakt.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:38

Alja schreef:
nee ik stuur niet op voordat ik het geld heb en doe ook niks met een printscreen.
wil het geld daadwerkelijk zien op mijn eigen rekening.

maar ik snap gewoon niet dat mensen zeggen haast ermee te hebben dat het dan twee dagen duurt voordat ze het zelf overmaken.
ik had woensdagmorgen het geld erbij en woensdag middag is het ook weg gegaan maar ze had dus gewild dat het dinsdag weg ging omdat ze het toen had overgemaakt.

Dit gebeurd heel veel.
Alles moet snel, snel, snel maar als mensen zelf in actie moeten komen, ho maar.

Ik zit nu al ruim een uur op iemand te wachten die een zadel op zou halen... :Z
Denk niet dat die nog opgehaald wordt :7

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:23

nou ik voel me er dan ook nog heel kloten onder dat ik ze niet vertrouw :)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:44

Nou rekeningnr gecheckt en is niks over bekend. Naam ed ook opgezocht maar niks kunnen vinden.
Ze heeft de netten er nu opnieuw op staan, stonden er ook al op onder het mom van dat ze de netten vanwege een verhuizing niet kon gebruiken. Echter zijn de 'overgebleven aantallen' wel ineens meer geworden. :+

Ik zoek toch maar mooi even verder. Als het nou een klein bedrag was wilde ik de gok wel wagen, maar voor 5 hooinetten ben je toch wel even wat meer kwijt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:46

zet ze in de advertentie dat het alleen verzonden kan worden?
(verder zoeken zou ik zeker doen! Het vertrouwen in deze adverteerder zou bij mij zeker weg zijn)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:55

Nee staat niks in de advertenties over alleen verzenden.
Ze heeft ook nog tig andere advertenties met nieuw paardenspul te koop.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:01

Faline schreef:

Waar in Nederland?
Een vriendin van mij zou bij zo'n zelfde verhaal dame zo goed als Eskadron beenbeschermers kopen, je weet wel die voorloper van BR Pro Max, zo goed als nieuw voor zo goed als niks.
Koop gesloten en de advertentie was ineens verdwenen. Even later stond de advertentie er ook weer op. Ze heeft het geld maar niet over gemaakt. Stond veel bijna nieuw spul op!

Klinkt een beetje als....

Ik zal zo weer ff een pakketje versturen. Zijn hier ook mensen die wel eens spullen als brievenbuspakketjes versturen? Ik ben daar wat huiverig voor, wil gewoon Track en Trace kunnen aantonen.

Nu ook een koop lopen voor een hoofdstel, wat echt eeuwen duurt voordat het overgemaakt wordt... Echt niet tof! Hoofdstel kost maar 12,50 ex verzenden... Tjongejonge... nou ze heeft nog een paar dagen en dan zeg ik dat het te lang duurt en de advertentie weer open gaat...

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:02

Deze adverteerder zit in Groningen. Idd veel spul er op wat ook niet veel kost en nieuw is.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:13

Ik heb een paar weken geleden drie nieuwe dekens gekocht van iemand in groningen, ook hetzelfde verhaal maar gewoon netjes gekregen :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:30

Faline schreef:
Deze adverteerder zit in Groningen. Idd veel spul er op wat ook niet veel kost en nieuw is.

Hmm oke, dan is het wel een andere. Die persoon zat namelijk behoorlijk zuidelijk. Meende iets van Zuid Holland of Brabant.

ff opgezocht, en die persoon had er veel meer van dat collectiespul op staan, zie hier veel dekens. Meende deze persoon ook op FB Oost Groningen tegen te komen vandaag met een 175 deken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:32

Janine1990 schreef:
Faline schreef:

Waar in Nederland?
Een vriendin van mij zou bij zo'n zelfde verhaal dame zo goed als Eskadron beenbeschermers kopen, je weet wel die voorloper van BR Pro Max, zo goed als nieuw voor zo goed als niks.
Koop gesloten en de advertentie was ineens verdwenen. Even later stond de advertentie er ook weer op. Ze heeft het geld maar niet over gemaakt. Stond veel bijna nieuw spul op!

Klinkt een beetje als....

Ik zal zo weer ff een pakketje versturen. Zijn hier ook mensen die wel eens spullen als brievenbuspakketjes versturen? Ik ben daar wat huiverig voor, wil gewoon Track en Trace kunnen aantonen.

Nu ook een koop lopen voor een hoofdstel, wat echt eeuwen duurt voordat het overgemaakt wordt... Echt niet tof! Hoofdstel kost maar 12,50 ex verzenden... Tjongejonge... nou ze heeft nog een paar dagen en dan zeg ik dat het te lang duurt en de advertentie weer open gaat...

Als het goed is krijg je met een brievenbus pakketje (dus wel een pakketje) ook een "volgnummer" waardoor je alsnog aantoonbaar kunt maken dat je hem op de post hebt gedaan :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:37

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:41

Ooooh echt?? Ik voel me net een blondie :')
Ik dacht dat je dan gewoon die postzegels er op moest doen???

Dit kan ik dus online doen?? Want dat maakt een hoop dingen aantrekkelijker... Overigens kreeg ik betreffende broek sowieso niet in een brievenbuspakketje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:42

Janine1990 schreef:
Ooooh echt?? Ik voel me net een blondie :')
Ik dacht dat je dan gewoon die postzegels er op moest doen???

Dit kan ik dus online doen?? Want dat maakt een hoop dingen aantrekkelijker... Overigens kreeg ik betreffende broek sowieso niet in een brievenbuspakketje :P

Jup, kan sowieso online, maar kan ook gewoon bij de PostNL balie, zo zijn wij er ook achter gekomen dat dat hartstikke goed werkt :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:46

Als je een licht boek hebt, is het voordeliger het als gewone brievenbuspost te versturen. Maar daarbij heb je dan wel meer kans op beschadigen (van het boek :P ) of kwijtraken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:48

Kentaro schreef:
Als je een licht boek hebt, is het voordeliger het als gewone brievenbuspost te versturen. Maar daarbij heb je dan wel meer kans op beschadigen (van het boek :P ) of kwijtraken.

Het was een broek geen boek :P
Voor een groot deel van mijn boeken heb ik overigens wel aangegeven dat het per brievenbuspost kan.

Wat betreft kwijtraken en PostNL, breek me de bek er niet over open!! :x

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:49

Zo m'n kast maar weer eens opgeruimd, teveel spullen....
Maar weer online gezet.
Ben benieuwd hihi

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:52

Whats in a name... :+ Ik las het verkeerd :o Een broek zou je ook in zo'n dun doosje kunnen verzenden.

het loopt hier voor geen meter....
Krijg zowaar net weer eens een mailtje. Maar ja daar heb ik dan weer niets aan }:0 Staat in de advertentie bieden vanaf 20,00. In het mailtje 'ik bied 7,50'....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:59

Kentaro schreef:
Whats in a name... :+ Ik las het verkeerd :o Een broek zou je ook in zo'n dun doosje kunnen verzenden.

het loopt hier voor geen meter....
Krijg zowaar net weer eens een mailtje. Maar ja daar heb ik dan weer niets aan }:0 Staat in de advertentie bieden vanaf 20,00. In het mailtje 'ik bied 7,50'....

Hahaha geeft niet :P Heb ik ook wel eens last van. :P
Dit was een spijkerbroek. Heb het laatst wel gepresteerd met een rijbroek :j Maar wel gewoon als pakket verzonden :P

Belachelijk bod zeg.... }:0 Wat een mafkees...

Ik krijg ook biedingen op een jas waar ik 20 euro voor vraag, 6 euro... Nouja, de liefhebber komt vanzelf wel langs, het ligt niet in de weg.
Of spinningschoenen die gewoon echt zo goed als nieuw zijn, er zitten stickers in met maten die gewoon nog leesbaar zijn... Vraagprijs is 50 euro, nieuw kosten ze klaar (dus met clicksysteem, dat kost los meestal nog zo'n 15 euro) rond de 100 euro. Krijg ik biedingen van 35 euro inclusief verzenden.... Vind ik gewoon niet reëel. Gelukkig wel nette mails tot nu toe :)

kiki1976 schreef:
Zo m'n kast maar weer eens opgeruimd, teveel spullen....
Maar weer online gezet.
Ben benieuwd hihi

Heb boven nog twee laarzendozen staan waar van alles in zit, misschien ook maar eens kijken wat daar in zit... Zal vast allemaal prullaria zijn, maar wie weet kan ik het nog ergens slijten!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:29

Hier nog steeds geen deken en ook geen contact meer via de mail... Wacht morgen nog af en anders ga ik maar even dreigen met stappen baal er echt enorm van en ze heeft nog veel meer te koop staan. Hoop dat het morgen gewoon binnen komt!