De buien ontstaan nu overal in Nederland dus spannend Meeste wel op de lijn Leeuwarden Arnhem op dit moment. Op de buienradar zie je de buien goed in ontwikkeling.
Laat het maar lekker onweren! Alleen wij krijgen hier toch niets.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-14 15:32
Rienn schreef:
Laat het maar lekker onweren! Alleen wij krijgen hier toch niets.
Denk t ook niet nee. De buien doen heel raar, heel actief, dan ineens weer stil en dan beginnen ze weer. En de boel blijft overal zowat stil hangen dus als t los gaat heb je er lang last van.
Er hangen of misschien hingen op dit moment wel onweerswolken. Maar de zon schijnt nog steeds.
Anoniem
Geplaatst: 23-04-14 15:52
Potverdikkie binnen een paar minuten ontstaat er gewoon een fikse onweersbui in Dtl, bizar. Blijf dus alert want de buien kunnen plotseling ontstaan en hevig zijn!!!
Edit: even voor de duidelijkheid hoe snel t gaat. Je ziet 3 buien rond Ahaus dit op elkaar, die bovenste ter hoogte van Enschede is in de afgelopen 5 min ontstaan en neemt snel in hevigheid toe. http://www.bliksemdetectie.nl/GLv30/index.php
nou sorry joolien maar hier in de buurt is het weer raak ben al naar huis gegaan omdat ik het hoorde rommelen ( ik zit ingepakt in een boomboswal ) kom ik eromheen een lucht zou 20 km op de scooter maken over een half uurtje nou mij niet gezien