Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Barrymuis, ik heb toevallig iets gelijkaardigs.
Wilde aankoop doen via E-bay DE (voor een klant, lang verhaal, gaat over een dekje dat nergens meer te vinden is), maar zag nergens verzendkosten naar buitenland dus bericht naar verkoper gestuurd. Zie ik dat de prijs van de verzendkosten opeens verhoogd zijn (wat overeenkomt met verzenden naar BE) dus ik duw 'nu kopen' en betaal via paypal.
Sindsdien taal noch teken van de verkoper, dus geschil geopend, weer bericht naar verkoper gestuurd, weer niks gehoord, morgen zijn de 10 dagen om dus dan de zaak overdragen aan de e-bay customer service, alleen zit ik nu vruchteloos te zoeken hoe ik dat moet doen.
Hoop dat ik paypal bescherming heb, heb geen paypalrekening maar heb er wel mijn visakaart aan gekoppeld.
foxy80 schreef:Dat is het hem net, bij betalen heb ik niet op het paypal icoon geduwd maar dat van visa en aan het eind van de rit, waar je je pincode van de visa moet opgeven, daar zie ik dan weer het paypal logo verschijnen. Ik ben benieuwd of er morgen iets anders staat bij het geschil wat ik geopend had, zodat ik automatisch verder kan naar de customer service.
staroo schreef:Ja Barrymuis dat ligt er aan of Ebay iets voor je kan beteken. Onder de 150 Euro wordt het moeilijk maar het ligt er ook aan of je zelf redelijk wat zaken doet via Ebay. Hetzelfde is mij n.l. ook overkomen maar omdat ze aan mijn geschiedenis zagen dat ik vrij veel doe via Ebay heb ik het bedrag toen terug gekregen en dat ging toendertijd meen ik om zo'n 25-30 Euro maar ik had wel een Paypal account.
MarloesNatje schreef:Lees al een tijdje mee, maar gasfornuis zeg je? Als dat meisje niet reageert hebben wij nog wel interesse als het niet te ver weg isWaar ergens woon je?
maaikiemike schreef:Wat een verhalen allemaal!
Ik had een advertentie voor een bijrijdpaard gezet op mp. Kreeg er redelijk wat reacties op, ook van een man die er een vergoeding voor over had. Op mijn vragen waarvoor antwoordde hij dat het om diverse stalwerkzaamheden ging, ik kende het wel. Hij bleef mailen, soms met een paar dagen ertussen, maar op al mijn vragen waar hij zat antwoordde hij niet. Ik vond het al apart, maar was ook nieuwsgierig. Afgelopen week mailde hij weer dat hij wilde afspreken, want hij was in de buurt. En hij vroeg of ik discreet een zakcentje wilde verdienen. Alarmbellen gingen af, maar vroeg hem toch om verduidelijking. Hij wilde sperma op mijn laars spuiten en dit eraf likken. JAKKES! En de vraag wat mijn prijs was. Ben meerderjarig, dus niet strafbaar, maar toch maar even melding gemaakt.
Grote nadeel is dat ik een rijfilmpje naar hem had doorgestuurd, wil niet weten wat hij daarmee doet...