Ik ga ook naar oberhausen deze week! Ben er nog nooit geweest. Nog winkels die we niet kunnen missen? Haha
Geen idee, ik ga ook voor het eerst
Nouja ik heb nog wel iets meer dan €1,29. Maar geef gewoon te veel uit aan dingen die ik niet nodig heb. Maar ben onlangs begonnen met uit uitruimen van mijn kast, dingen verkopen/weg doen. Wil een beetje meer investeren in basics en niet in troep haha. Tot nu toe gaat dat nog wel goed moet ik zeggen. Daarnaast is mijn stijl ook aan het veranderen, dus probeer geen 'in mode' dingen meer te kopen.
Haha, allemaal meiden met een gat in de hand Ik herken het heel erg, ik ben ook zo. Maar mijn voornemen is om nog maar weinig te kopen. Moet het maar doen met de dingen die ik heb.
Centro Oberhausen heeft naast de standaard ketens die wij ook hebben bijvoorbeeld ook de Kiko (Make up/nagelak voor weinig, erg fijn!!), de Gilly Hicks en Hollister..
Ik koop regelmatig kleren van h&m via de .nl site (ben zelf van België), maar nu wil ik een paar stuks hiervan retourneren. Weten jullie of ik deze stuks ook kan aanbieden in winkels hier in België of kan dit alleen bij winkels binnen Nederland?
Ik heb trauma's aan de centro, paar weken geleden geweest maar het was zó druk
BaileyMix
Geplaatst: 27-12-13 16:26
Ah ik heb ook echt een koopverslaving Wil nu weer gaan shoppen maar hou me in haha. Heb wel maandag nog aantal dingetjes bij H&M gehaald, maar da's niet écht shoppen. Waaronder trouwens wel eindelijk een flanellen overhemd dus kan lekker gaan combineren
Jupss ben het helemaal vergeten ik ben nog eens goed gaan shoppen waar 3 paar nieuwe schoenen uit zijn gekomen en een nieuwe tas.. Was het helemaal vergeten
Amira_
Geplaatst: 28-12-13 13:21
__Rianne schreef:
Ben ik ook weer een keer. Niet zoveel gekocht de laatste tijd behalve wat paar schoenen.
Weten jullie waar je een mooie legging kan kopen met half leer/half stof zegmaar?
Bij de sting
CharlievdH
Geplaatst: 28-12-13 13:25
Er was een H&M outlet in Helmond, een superleuk spijkervest, mouwloos, gekocht! Hij was van 25 euro naar 7 euro gegaan! En mijn zus had 4 zonnebrillen voor 2 euro, ik had er 2 gekregen van haar! Zowel de zonnebril als het vestje was ik eerst over ana het twijfelen. Het waren van die dingen waarvan ik dacht 'Nee joh, mij staat dat nooit leuk!' Maar het stond eigenlijk super leuk! Ze hadden hele rekken met broeken, 2 euro per broek maar! Jammer genoeg was alles daarvan in mijn maat al weg, of vond ik het niet leuk.