Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:25

Gatver ja. Ben nu redelijk kalm omdat ik weet dat ik er toch niet onderuit kan.. Ik weet dat het onwijs pijn gaat doen maar als ze er uit zijn hoef ik nooooooit meer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:35

Goedzooo stay positive!!:)

Een collega heeft 2 dagen terug gedaan en voelt nu al bijna niks meer !:D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:39

De vorige keer heb ik 2 weken op pijnstillers geleefd... Maar was toen ook niet zomaar even trekken, ware horror behandeling haha.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:40

Brrr, vreselijk! :(

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:43

Haha ja bah. Maar als ik chirurg moet geloven is het dit keer zo klaar. Verdoving zetten vind ik het ergst, in je gehemelte :n

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:45

Is echt een kaaa-uuuu-teeee gevoel!

Ik heb ook een brief gekregen. 23 april ben ik om 7.15 aan de beurt. Ik schijt echt bagger! :=

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:49

Oh getver Tal! Kan ik goed inkomen. Heb je zover het kan er een 'goed' gevoel bij?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:03

Jawel, het is hoog tijd! :)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:08

Je kunt er maar vanaf zijn! :j Maar ik zou ook zeven kleuren p*epen hoor! :/ bij jou gaan je kiezen eruit Amethyst?

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:16

Heel veel succes!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 23:25

Ja de laatste twee :D

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 01:32

Ik heb het geluk dat er nog nooit wat getrokken is :D
*klopt af*

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:05

Bij mij ook gelukkig nog nooit wat getrokken. Verder sowieso nooit echt wat aan mijn tanden, heb hopelijk de tanden van mijn vader die is 56 en heeft nog nooit een gaatje of niks gehad +:)+

Vandaag redelijk "onverwachts" post, mijn brief (welke ik dacht dat verdwaald was) is blijkbaar toch aangekomen. Aangezien het mijn eerste brief aan deze jongen was, was ik al van plan om nog maar een nieuwe op te sturen..Ga ik net in de brievenbus kijken toch verrassssing *\o/*
Nu maar even aan het lezen geslagen haha!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:08

Oehh leuk!

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:16

Hahah zeker een leuke brief. Hele humoristische en open persoon :) .
Ik had hem in mijn eerste brief verteld dat ik in een dorpje woonde. Hij kon zich er niks bij voorstellen en vroeg of ik wel stromend water en licht had en of ik een computer had met internet ( :') ) hij excuseerde zich wel meteen ervoor als ik moest lachen door die vraag.
Anderzijds heb ik waarschijnlijk in mijn eerste brief ook wel vragen gesteld die voor hem vanzelf sprekend waren over het leven aan de andere kant van de muren.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:26

haha! En verteld hij daar gelijk ook al over dan?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:31

Wat leuk al die nieuwe schrijvers!

Ik wacht nog steeds op een brief van Troy. Maar ik ben een beetje bang dat 'ie mijn adres niet heeft. Had het namelijk alleen of de envelop geschreven en ik weet niet of ze die daar krijgen..
En omdat ik al 3 zegels had gebruikt de laatste keer en ik niet zeker weet of hij echt mijn adres niet heeft, vond ik het een beetje zonde om weer een postzegel te moeten gebruiken. Dus nu heb ik maar via wap voor de zekerheid m'n adres gestuurd, maar dat wordt natuurlijk pas de 20ste verstuurd (was ik ff vergeten). Dus nu maar gewoon even afwachten..

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:37

Ja hij heeft me een beetje een kijk in zijn alledaagse bezigheden gegeven en ook verteld hoe het er onderling aan toe gaat en hoe je uit de problemen blijft daar binnen. Verbaasde me toch wel dat hij zo veel vertelde daar over.

Oohh dat is inderdaad vervelend..ik had mijn adres inderdaad al extra op de brief zelf geschreven. Zie nu dat hij dat andersom ook heeft gedaan. Had eergisteren een berichtje via WAP gestuurd voor met iemand te corresponderen via corrlinks, maar zag toen inderdaad ook dat het pas de 20e wordt verstuurd. Balen..zeker als je moet wachten, mocht hij je adres niet hebben, want dan gaat er ook nog eens tijd overheen voordat zijn brief weer bij jou komt daarna. maarja beter laat dan nooit toch!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:55

Dan merk je pas hoe erg je aan het gemak en de snelheid van sms/bellen/WhatsApp etc. gewend bent he :=

Leuk dat je zo'n open brief terug hebt! :j

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:41

Haha ja zo merk je wel hoe fijn whatsapp e.d. zijn als je (snel) iemand nodig hebt. Toch vind ik ouderwets brievenschrijven wel leuker. Je hebt iets om naar uit te kijken en hebt ook daadwerkelijk gesprekken met elkaar. Als ik afentoe mijn app gesprekken terug lees denk ik waar gaat het over :))

Als je trouwens foto's meestuurt met de post, maakt de grootte daarvan wat uit?

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:53

Teunelientje schreef:
Ik had hem in mijn eerste brief verteld dat ik in een dorpje woonde. Hij kon zich er niks bij voorstellen en vroeg of ik wel stromend water en licht had en of ik een computer had met internet ( :') ) hij excuseerde zich wel meteen ervoor als ik moest lachen door die vraag.
Anderzijds heb ik waarschijnlijk in mijn eerste brief ook wel vragen gesteld die voor hem vanzelf sprekend waren over het leven aan de andere kant van de muren.

Haha je hebt dorp zeker vertaald naar village? :P Ik kreeg van John ook al de vraag of dat wel was wat ik bedoelde, haha. Bij village zien zij een halve krottenwijk voor zich en een town is een dorp :P Wist ik ook niet!

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:55

Dat verklaard een boel hahah :x . Ik dacht al ze zullen daar toch ook wel boerendurpkes hebben..Als iemand tegen mij town zou zeggen denk ik alweer aan een stad, maar dat is natuurlijk weer city 8)7
Fijn dat je het even meld haha kan ik de kleine miscommunicatie even uitleggen in mijn volgende brief

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:18

Rianne11_42 schreef:
Teunelientje schreef:

Haha je hebt dorp zeker vertaald naar village? :P Ik kreeg van John ook al de vraag of dat wel was wat ik bedoelde, haha. Bij village zien zij een halve krottenwijk voor zich en een town is een dorp :P Wist ik ook niet!

Oh wauw, dat wist ik ook niet! Dan heb ik ook iets recht te zetten, haha!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:48

Verschil tussen Amerikaans en Brits Engels. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:59

SpeechLess schreef:
Wat leuk al die nieuwe schrijvers!
Dus nu heb ik maar via wap voor de zekerheid m'n adres gestuurd, maar dat wordt natuurlijk pas de 20ste verstuurd (was ik ff vergeten). Dus nu maar gewoon even afwachten..

Grote kans dat je een mail terug krijgt dat se hem niet verzenden.. dat id alleen voor het allereerste contact !:o