Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teunelientje schreef:Hahah zeker een leuke brief. Hele humoristische en open persoon.
Ik had hem in mijn eerste brief verteld dat ik in een dorpje woonde. Hij kon zich er niks bij voorstellen en vroeg of ik wel stromend water en licht had en of ik een computer had met internet () hij excuseerde zich wel meteen ervoor als ik moest lachen door die vraag.
Anderzijds heb ik waarschijnlijk in mijn eerste brief ook wel vragen gesteld die voor hem vanzelf sprekend waren over het leven aan de andere kant van de muren.
Rianne11_42 schreef:Teunelientje schreef:Hahah zeker een leuke brief. Hele humoristische en open persoon.
Ik had hem in mijn eerste brief verteld dat ik in een dorpje woonde. Hij kon zich er niks bij voorstellen en vroeg of ik wel stromend water en licht had en of ik een computer had met internet () hij excuseerde zich wel meteen ervoor als ik moest lachen door die vraag.
Anderzijds heb ik waarschijnlijk in mijn eerste brief ook wel vragen gesteld die voor hem vanzelf sprekend waren over het leven aan de andere kant van de muren.
Haha je hebt dorp zeker vertaald naar village?Ik kreeg van John ook al de vraag of dat wel was wat ik bedoelde, haha. Bij village zien zij een halve krottenwijk voor zich en een town is een dorp
Wist ik ook niet!
SpeechLess schreef:Wat leuk al die nieuwe schrijvers!
Dus nu heb ik maar via wap voor de zekerheid m'n adres gestuurd, maar dat wordt natuurlijk pas de 20ste verstuurd (was ik ff vergeten). Dus nu maar gewoon even afwachten..