Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
’

juval schreef:Kana, wat vervelend zeg. Ik heb dat ook gehad, maar toen stond ik daar al met 2 kindjes op de stoep.. gesloten door de GGD, nooit meer open gegaan daarna (er was iets meer aan de hand dan muizen). Dus dan sta je wel even te kijken. Gelukkig had ik toen ook een meewerkende werkgever en snel een ander plekje gevonden voor mijn kinderen.
Heel heftig. imaudy schreef:_San87_ schreef:Ach joh, is toch hilarisch dat de dochter die de normale regels van dag en nacht wél kent, zo laat dr haar nog gaat föhnen.
Maar het was nog geen nacht![]()
Ik had even gelezen in het topic van opvoeding en de reactie van Britta31 over haakje op de deur. Opzich heeft Alja een punt dat je daar nog mee op moet passen ook. Ik vind het idd ook niet kunnen.
Aan de andere kant kinderen die de hele nachtrust van de ouders verzieken pfoe. Dan zou ik een haakje op mijn deur doen denk ik
.
. Die ironie, zeg maar.
Britta31 schreef:Ik had het over de kleine kinderen, niet de volwassen kinderen. Maar ik dacht dat dit het geergerd topic was.
DuoPenotti schreef:Shenavallie
wat erg
Was die oudere dame iets met dement of zo?
Zoniet, dan zou ik er echt wat van zeggen. Welke leeftijd ook ze kunnen hun fatsoen wel houden.

Mijn halve aanrecht onder de tomatensoep.
Alja schreef:imaudy schreef:
Maar het was nog geen nacht![]()
Ik had even gelezen in het topic van opvoeding en de reactie van Britta31 over haakje op de deur. Opzich heeft Alja een punt dat je daar nog mee op moet passen ook. Ik vind het idd ook niet kunnen.
Aan de andere kant kinderen die de hele nachtrust van de ouders verzieken pfoe. Dan zou ik een haakje op mijn deur doen denk ik
Ik denk niet dat kinderen het expres doen…
Als ze ‘s avonds naar bed gaan en gaan bedenken; die ouders van mij ga ik eens goed lastig vallen vannacht….
Shenavallie schreef:DuoPenotti schreef:Shenavallie
wat erg
Was die oudere dame iets met dement of zo?
Zoniet, dan zou ik er echt wat van zeggen. Welke leeftijd ook ze kunnen hun fatsoen wel houden.
Nee, ze was goed bij de tijd. Ik heb er wat van gezegd, maar daar lachte ze overheen.
Vorig jaar nog iemand gehad die bijna met me in discussie wilde gaan, omdat ze er heilig van overtuigd was. Daar ben ik iets lelijker tegen geweest, maar dat kwam door haar houding en toon. In mijn vorige woonplaats heeft er iemand zelfs ruzie over willen maken, want die bleef bij hoog en bij laag beweren dat het toch echt zo was. Helaas mag je geen fysiek geweld gebruiken en een waarschuwing van het hoofdkantoor zit ik ook niet op te wachten door verbaal grof te worden. Maar het is wel heel aanlokkelijk geworden.