Ik ga kapot van de zenuwen, komende maandag eindigd de biedtermijn voor ons huis. Er waren een kleine 30 bezichtigingen dus logica zegt dat het wel goedkomt maar vind het toch spannend.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Het is zomaar voor eventjes een halfuurtje tot een uurtje, dus het is niet zo'n groot probleem, maar ik heb niet zoveel met kinderen. Plus mijn zwager is gewoon thuis met vaderschapsverlof. Het is gewoon een beetje gemakszucht. Hij komt ook graag bij mij langs en is bijna twee, en in zijn twee is nee fase, dus ik snap dat ze er soms in mee gaan
office schreef:Ik wilde een tussenjas kopen vandaag.Er liep een verkoopster me zo in de gaten te houden dat ik maar weer weg gegaan ben.Het was geen behulpzaamheid maar echt bewaking.Ik vind dat beledigend.De beste manier om je klanten weg te jagen.Heb nu maar online een jas besteld.
Nyaleti schreef:Heftig Marcella, sterkte.
Zo komen enkele vriendinnen voor een borrel voor m'n verjaardag maar ben er helemaal niet de mood voor (weet ook wel dat het straks reuze gezellig is).
Ik hou echt niet van m'n verjaardag. Is zo'n dag dat je na denkt over je leven, wat je hebt wat je bereikt hebt etc, en dat doet ik momenteel liever even niet