Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 12:41

Die trieste trend in de reacties op TikTok. “Ik was laatst daar of daar, het komt wel heel dichtbij zo” bij hele nare gebeurtenissen. Wie heeft verzonnen dat dit humor is ofzo.

Hiermee doel ik nu even op de brand en meerdere brandstichtingen in de Mare en andere plekken in Alkmaar. Zat dat echt met stijgende verbazing te lezen. Een grote ellende veroorzaakt door twee tienermeisjes en dan gaan we er grappen over maken… En dan bedenk ik me dat dit vast bij heel veel dingen gebeurt van nare situaties en dan schaam ik me echt even voor de maatschappij..

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 15:02

Foaly schreef:
Is die geen joint aan het hijsen? :+

Die vind ik toch anders ruiken, veel zoeter XD

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 15:14

Waarom moeten rokers altijd de rook naar de andere kant van de kamer blazen?

Vind het nog niet zo'n mega ramp om in dezelfde ruimte te zitten als een roker, ondanks dat ik roken echt vunzig vind. Maar waaaaarom moet het uitademen van de rook perse blazend? :r

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 15:34

Ja die snap ik ook nooit, zo onbeleefd ook in mijn ogen dan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 16:21

Ik snap gewoon niet dat er nog mensen zijn die roken jonger dan 70 + :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 16:26

Dat op een trap staan met zere knieën niet zo veilig is. :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 16:40

friendly schreef:
Die trieste trend in de reacties op TikTok. “Ik was laatst daar of daar, het komt wel heel dichtbij zo” bij hele nare gebeurtenissen. Wie heeft verzonnen dat dit humor is ofzo.

Hiermee doel ik nu even op de brand en meerdere brandstichtingen in de Mare en andere plekken in Alkmaar. Zat dat echt met stijgende verbazing te lezen. Een grote ellende veroorzaakt door twee tienermeisjes en dan gaan we er grappen over maken… En dan bedenk ik me dat dit vast bij heel veel dingen gebeurt van nare situaties en dan schaam ik me echt even voor de maatschappij..

Dat vind ik ook bij hart van nederland als er iets heftigs is gebeurt bv met een meisje of een kind dan hoor je die buurtbewoners, 'ja heftig wat er gebeurt is, het zal je eigen kind maar zijn zeg...' dan denk ik, voor iemand is dit daadwerkelijk het geval en jij bent geen slachtoffer of anderszins onrecht aangedaan, hou gewoon je mond.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 16:44

Dat ik niet de enigste ben die opgelicht is door Expedia.nl

Zat net even op trustpilot te kijken en er zijn nog heeeeel veel mensen die net als ons het zelfde hebben mee gemaakt.

Hotel geboekt, gelijk betaald en geen reservering krijgen dus er is niets geboekt.

Je zou het niet denken bij zo'n groot bedrijf.

Want ze storten het geld niet terug na talloze beloftes.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:02

Er was een caribische peper goed, en gezien ik vanavond mijn kip met groente wok kook, dacht ik laat ik die eens proberen. Zonder dus te weten dat het een zeg maar behoorlijk pittige peper is. Net na het aanmaken van de marinade en het marineren van de kip eens met mijn vinger wat sap geproefd uuhhhhh. Das behoorlijk pittig zeg maar. Dat wordt met twee pannen koken, zodat ik in ieder geval mijn groenten veilig stel :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:03

Hutcherson schreef:
friendly schreef:

Dat vind ik ook bij hart van nederland als er iets heftigs is gebeurt bv met een meisje of een kind dan hoor je die buurtbewoners, 'ja heftig wat er gebeurt is, het zal je eigen kind maar zijn zeg...' dan denk ik, voor iemand is dit daadwerkelijk het geval en jij bent geen slachtoffer of anderszins onrecht aangedaan, hou gewoon je mond.

Ja precies! Dat is net zo..

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:08

Dat ik geen dierenarts kan vinden waar ik een goed gevoel bij heb.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 17:50

denisesilver schreef:
Er was een caribische peper goed, en gezien ik vanavond mijn kip met groente wok kook, dacht ik laat ik die eens proberen. Zonder dus te weten dat het een zeg maar behoorlijk pittige peper is. Net na het aanmaken van de marinade en het marineren van de kip eens met mijn vinger wat sap geproefd uuhhhhh. Das behoorlijk pittig zeg maar. Dat wordt met twee pannen koken, zodat ik in ieder geval mijn groenten veilig stel :')

Oké het is gelukkig te doen :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 18:28

Verdorie hoor net dat m'n overbuurman is overleden, plotseling. Deed zoveel voor het dorp en verenigingen, kende hem ook goed. Schrik er van

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 18:29

Dat mijn broertje het áltijd beter moet weten, ook op.het gebied van koken. Die jongen kan niet eens fatsoenlijk een ei bakken, ga toch buiten spelen.

Gecondoleerd Fjordjes. Y;(

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 18:30

Meliaforever schreef:
Dat ik geen dierenarts kan vinden waar ik een goed gevoel bij heb.

Dat is zo lastig, bij mij zit er nog 1 in de buurt omdat de rest allemaal gestopt is.

Mijn vakantie is voorbij. Ik vind het niet erg om weer te gaan werken maar 3 weken vliegen wel voorbij als je lol hebt. :Y)

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 18:43

Ik heb verzaakt onkruid te wieden en nu moet het écht en is het veel. Ik ben mijn eigen ergernis. :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 18:51

fjordjes schreef:
Verdorie hoor net dat m'n overbuurman is overleden, plotseling. Deed zoveel voor het dorp en verenigingen, kende hem ook goed. Schrik er van

Oh bah. Ik snap dat je daarvan schrikt.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 19:06

Sterkte fjordjes :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 19:19

fjordjes schreef:

Dat zijn geen leuke berichten. Gecondoleerd!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 19:29

Sterkte fjordjes, geen mooi bericht :knuffel:

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:03

fjordjes schreef:

Gecondoleerd

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:04

Sterkte Fjordjes!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:42

Gecondoleerd fjordjes!

Dacht even lekker op buitenrit..niet dus. Bij de ingang van het bosje lag een oor met een deel schedel en nog een hele poot inclusief hoef van een hert of ree. Zag er ook nog aardig vers uit. Voordat ik dat zag was mijn paard ook al erg gespannen, dus omgedraaid en rap terug naar stal gegaan. Meneer schoot er toen half vandoor, terwijl hij dat echt nog geen enkele keer heeft gedaan bij mij, dus was erg blij toen we weer terug op stal waren

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 20:47

Mijn vriend wilde perse deze toren op om over de nieuwe ringweg te kijken. Vier!!! open ijzeren trappen. Wat een hel ;(
Afbeelding

Het uitzicht was wel tof, maar toen moest ik dus weer naar beneden ^)
Afbeelding

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-24 21:37

Polarize schreef:
Gecondoleerd fjordjes!

Dacht even lekker op buitenrit..niet dus. Bij de ingang van het bosje lag een oor met een deel schedel en nog een hele poot inclusief hoef van een hert of ree. Zag er ook nog aardig vers uit. Voordat ik dat zag was mijn paard ook al erg gespannen, dus omgedraaid en rap terug naar stal gegaan. Meneer schoot er toen half vandoor, terwijl hij dat echt nog geen enkele keer heeft gedaan bij mij, dus was erg blij toen we weer terug op stal waren

Ik dacht heel even dat je het over een mensenschedel had :=