Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:Die trieste trend in de reacties op TikTok. “Ik was laatst daar of daar, het komt wel heel dichtbij zo” bij hele nare gebeurtenissen. Wie heeft verzonnen dat dit humor is ofzo.
Hiermee doel ik nu even op de brand en meerdere brandstichtingen in de Mare en andere plekken in Alkmaar. Zat dat echt met stijgende verbazing te lezen. Een grote ellende veroorzaakt door twee tienermeisjes en dan gaan we er grappen over maken… En dan bedenk ik me dat dit vast bij heel veel dingen gebeurt van nare situaties en dan schaam ik me echt even voor de maatschappij..
Hutcherson schreef:friendly schreef:Die trieste trend in de reacties op TikTok. “Ik was laatst daar of daar, het komt wel heel dichtbij zo” bij hele nare gebeurtenissen. Wie heeft verzonnen dat dit humor is ofzo.
Hiermee doel ik nu even op de brand en meerdere brandstichtingen in de Mare en andere plekken in Alkmaar. Zat dat echt met stijgende verbazing te lezen. Een grote ellende veroorzaakt door twee tienermeisjes en dan gaan we er grappen over maken… En dan bedenk ik me dat dit vast bij heel veel dingen gebeurt van nare situaties en dan schaam ik me echt even voor de maatschappij..
Dat vind ik ook bij hart van nederland als er iets heftigs is gebeurt bv met een meisje of een kind dan hoor je die buurtbewoners, 'ja heftig wat er gebeurt is, het zal je eigen kind maar zijn zeg...' dan denk ik, voor iemand is dit daadwerkelijk het geval en jij bent geen slachtoffer of anderszins onrecht aangedaan, hou gewoon je mond.
denisesilver schreef:Er was een caribische peper goed, en gezien ik vanavond mijn kip met groente wok kook, dacht ik laat ik die eens proberen. Zonder dus te weten dat het een zeg maar behoorlijk pittige peper is. Net na het aanmaken van de marinade en het marineren van de kip eens met mijn vinger wat sap geproefd uuhhhhh. Das behoorlijk pittig zeg maar. Dat wordt met twee pannen koken, zodat ik in ieder geval mijn groenten veilig stel
Polarize schreef:Gecondoleerd fjordjes!
Dacht even lekker op buitenrit..niet dus. Bij de ingang van het bosje lag een oor met een deel schedel en nog een hele poot inclusief hoef van een hert of ree. Zag er ook nog aardig vers uit. Voordat ik dat zag was mijn paard ook al erg gespannen, dus omgedraaid en rap terug naar stal gegaan. Meneer schoot er toen half vandoor, terwijl hij dat echt nog geen enkele keer heeft gedaan bij mij, dus was erg blij toen we weer terug op stal waren