Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Medische zaken die niet buiten werktijd gepland kunnen worden moeten ze vrij voor geven. Zou dus niet verzetten en vrij eisen wanneer het bedrijf zelf op deze manier handelt. Bij meedenkende bedrijven ben ik prima flexibel en probeer ik ook met hun rekening te houden, maar als ze zelf zeggen komt goed en dan afkeuren ondanks zulke wachttijden in de zorg? Nah donder op, ga geen 3~4 maand voor hun wachten.Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar.
JudithGigi schreef:Straks concert in de Afas volgensmij, zie echt op tegen de massa.. wel zin in het concert natuurlijk
Nyaleti schreef:Ik pas al jaren af en toe op de katten van een vriendin. De ene keer komt het goed uit, anders moet ik ook plannen omgooien of verder rijden oid.
Nu vraag ik voor het eerst of ze een weekje op mijn katten wil passen, gewoon 1x per dag even langs (ipv hele dag bij haar thuis zoals ze van mij verwacht). Ze mag mijn auto lenen, no problemo. Nee ze kan niet want ze heeft het dan vast druk met werk (is pas in Juni) en is toch onhandig.
Thanks man! Volgende keer zoek je het zelf ook maar uit.
Nyaleti schreef:Ik pas al jaren af en toe op de katten van een vriendin. De ene keer komt het goed uit, anders moet ik ook plannen omgooien of verder rijden oid.
Nu vraag ik voor het eerst of ze een weekje op mijn katten wil passen, gewoon 1x per dag even langs (ipv hele dag bij haar thuis zoals ze van mij verwacht). Ze mag mijn auto lenen, no problemo. Nee ze kan niet want ze heeft het dan vast druk met werk (is pas in Juni) en is toch onhandig.
Niobe schreef:JudithGigi schreef:Straks concert in de Afas volgensmij, zie echt op tegen de massa.. wel zin in het concert natuurlijk
Daar ga ik ook last minute heen!
Over anderhalf uur moet ik al weg en moet nog was drogen en werk afmaken en stofzuigen en ik wilde eigenlijk nog even chillen voor ik de auto in ga.
Stresssssssss
JudithGigi schreef:Niobe schreef:
Daar ga ik ook last minute heen!
Over anderhalf uur moet ik al weg en moet nog was drogen en werk afmaken en stofzuigen en ik wilde eigenlijk nog even chillen voor ik de auto in ga.
Stresssssssss
Nice!!
Ja herkenbaarheb uiteindelijk alle verantwoordelijkheden genegeerd, een uur gestresst op de bank gezeten, de hond moe gewandeld en nu onderweg
CupCakes_ schreef:Het is in feite wel mijn werk, maar ik ben eind vierdejaars bbl leerling. Dus ik heb ze nog tot mei nodig voor mijn diploma![]()
Ik heb ze nu gezegd dat ik er niet ben woensdag. En ze kijken maar hoe ze het oplossen. Zijn ze vast niet blij mee.
CupCakes_ schreef:Het is in feite wel mijn werk, maar ik ben eind vierdejaars bbl leerling. Dus ik heb ze nog tot mei nodig voor mijn diploma![]()
Ik heb ze nu gezegd dat ik er niet ben woensdag. En ze kijken maar hoe ze het oplossen. Zijn ze vast niet blij mee.
ElfBeau_067 schreef:Benzz schreef:Aan mijzelf: heb geen extra sneakers nodig, en ze waren afgeprijsd. Vond ze te tof en heb ze gekocht. Maar nu denk ik: je hebt ze helemaal niet nodig..
Zoiets heeft iedereen weleens. Als je ze tof vind, ze afgeprijsd zijn en je koopt ze, bewijst dat dat het eigenlijk het juiste moment is. Toen ik zo een keer dacht heb ik een kei mooie zonnebril laten liggen op een markt, toen ik ze besloot te kopen was het kraampje weg. En zoiets moois heb ik niet meer gezien.
Dus niet bij de pakken neerzitten Benzz, trek ze lekker aan en sta op!