Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 15:20

Straks concert in de Afas volgensmij, zie echt op tegen de massa.. wel zin in het concert natuurlijk :D

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 15:51

;(
CupCakes_ schreef:
Ik ben nu wel even lichtelijk klaar met mijn werk. Ik heb èindelijk een ziekenhuis afspraak voor een second opinion na een ruime 6 maanden. Mijn werk weet hiervan en had gezegd dat ik dan vrij kon krijgen als het zover was.
Puntje bij paaltje kan geen enkele collega van dienst ruilen en krijg ik ook geen vrij. Dus moet ik deze afspraak weer gaan verzetten en duurt het weer een ruime 3-4 maanden voordat ik eens aan de beurt kan zijn.
Als ik mijn diploma binnen heb is het toedeledokie werk en ben ik zo weg daar. :evaw:
Medische zaken die niet buiten werktijd gepland kunnen worden moeten ze vrij voor geven. Zou dus niet verzetten en vrij eisen wanneer het bedrijf zelf op deze manier handelt. Bij meedenkende bedrijven ben ik prima flexibel en probeer ik ook met hun rekening te houden, maar als ze zelf zeggen komt goed en dan afkeuren ondanks zulke wachttijden in de zorg? Nah donder op, ga geen 3~4 maand voor hun wachten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:23

JudithGigi schreef:
Straks concert in de Afas volgensmij, zie echt op tegen de massa.. wel zin in het concert natuurlijk :D

Daar ga ik ook last minute heen! :D

Over anderhalf uur moet ik al weg en moet nog was drogen en werk afmaken en stofzuigen en ik wilde eigenlijk nog even chillen voor ik de auto in ga.
Stresssssssss

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:29

Ik snap wel dat je stage en daardoor de kans op een diploma niet zomaar op het spel zet. Dat bedrijf is in een machtspositie en heel vies bezig. Inderdaad na het afronden van je stage zo snel mogelijk wegwezen daar. Die geven niet om hun personeel / stagaires.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:46

Ik pas al jaren af en toe op de katten van een vriendin. De ene keer komt het goed uit, anders moet ik ook plannen omgooien of verder rijden oid.

Nu vraag ik voor het eerst of ze een weekje op mijn katten wil passen, gewoon 1x per dag even langs (ipv hele dag bij haar thuis zoals ze van mij verwacht). Ze mag mijn auto lenen, no problemo. Nee ze kan niet want ze heeft het dan vast druk met werk (is pas in Juni) en is toch onhandig.
Thanks man! Volgende keer zoek je het zelf ook maar uit.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:47

Tandarts en huisarts kan je vaak wel redelijk plannen.
Ziekenhuisbezoek is lastiger te plannen. En soms maanden wachttijd.

Siggislief hopelijk kan de fysiotherapeut je verder helpen. Klinkt niet fijn.

Iedereen veel plezier bij het concert.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:50

Nyaleti schreef:
Ik pas al jaren af en toe op de katten van een vriendin. De ene keer komt het goed uit, anders moet ik ook plannen omgooien of verder rijden oid.

Nu vraag ik voor het eerst of ze een weekje op mijn katten wil passen, gewoon 1x per dag even langs (ipv hele dag bij haar thuis zoals ze van mij verwacht). Ze mag mijn auto lenen, no problemo. Nee ze kan niet want ze heeft het dan vast druk met werk (is pas in Juni) en is toch onhandig.

Dat is naar zeg. Ik hoop voor je dat ze er toch wél op kan passen, desnoods zeg je gewoon tegen haar dat je het vervelend vind.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 16:54

Nyaleti schreef:

Hopla, klaar mee. Dit soort dingen zijn wederkerig!
Mijn advies: meteen uitsopreken. "Oh, jammer dat je niet op mijn katten wilt passen. Ik merk nu hoe jij daar in staat. Ik zal niet meer op jouw katten passen aangezien het eenrichtingsverkeer is (geworden) "

Sterkte er mee, want dit soort dingen zijn niet leuk. Het laat zien hoe de vriendschap eigenlijk in elkaar steekt.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 17:00

Niobe schreef:
JudithGigi schreef:

Over anderhalf uur moet ik al weg en moet nog was drogen en werk afmaken en stofzuigen en ik wilde eigenlijk nog even chillen voor ik de auto in ga.
Stresssssssss

Nice!!

Ja herkenbaar :') heb uiteindelijk alle verantwoordelijkheden genegeerd, een uur gestresst op de bank gezeten, de hond moe gewandeld en nu onderweg _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 17:01

Grote doos chocola gekregen van iemand,super lekker,maar mijn man en ik eten al de hele dag chocola.Niet goed :( Wel lekker.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 17:37

JudithGigi schreef:
Niobe schreef:

Stresssssssss

Nice!!

Ja herkenbaar :') heb uiteindelijk alle verantwoordelijkheden genegeerd, een uur gestresst op de bank gezeten, de hond moe gewandeld en nu onderweg _O-

Goed bezig! Heel veel plezier straks! <3

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 17:59

Het is in feite wel mijn werk, maar ik ben eind vierdejaars bbl leerling. Dus ik heb ze nog tot mei nodig voor mijn diploma :+

Ik heb ze nu gezegd dat ik er niet ben woensdag. En ze kijken maar hoe ze het oplossen. Zijn ze vast niet blij mee. _O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 18:47

Niobe schreef:
Goed bezig! Heel veel plezier straks! <3

Jij ook!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 18:52

CupCakes_ schreef:
Het is in feite wel mijn werk, maar ik ben eind vierdejaars bbl leerling. Dus ik heb ze nog tot mei nodig voor mijn diploma :+

Ik heb ze nu gezegd dat ik er niet ben woensdag. En ze kijken maar hoe ze het oplossen. Zijn ze vast niet blij mee. _O-

Bbl is soort praktijkonderwijs? Of iets wat na Basis-kader komt? Soort LBO/LTS?
Ik weet dat TL nu Mavo heet maar verder weet ik er niet zoveel van.

Hopelijk krijg je er geen gedoe mee. Maar goed dat je hierin voor jezelf kiest. Ziekenhuisbezoek doe je niet voor je lol en is gewoon belangrijk.

Edit: Even gegoogled en het is een MBO opleiding. Oke, weer wat geleerd.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 26-01-24 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 18:56

Kan je stagebegeleider misschien van dienst zijn?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 19:00

@Nyaleti
Dat vind ik echt onwijs banketstaaf van die vriendin. Zou er gelijk klaar mee zijn de volgende keer zoekt ze het zelf ook maar lekker uit.

Waar kom je vandaan? Mocht het toevallig in de buurt zijn wil ik best kijken of ik wat voor je kan betekenen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 19:03

Nyaleti schreef:

Nou daar ben je dan zo klaar mee inderdaad. Ongelooflijk. Laatste keer geweest dat je die moeite voor haar hebt gedaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 19:26

Heel goed Cupcakes! Gezondheid voor een (stom) baantje.

Ja lekker banketstaaf hè? := haar vriend is gewoon thuis dus niet dat haar katten dan alleen zitten. Vraag gewoon of ze 1 uurtje langs wilt komen zodat ze ook een beetje TLC krijgen. Er komt iemand anders voor de boerderij maar die gooit brokjes in de bakken en is weer weg. Dat vind ik niet kunnen voor 8 dagen.

Maar heb via PB al een aanbod en anders gooi ik het in het topic van 'huizenruil' / inmiddels ook dierenoppas :D eens even overleggen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:02

Dat zou ik mij ook wel erg aantrekken Nyaleti. Ze biedt gewoon niks aan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:04

Rekeningen, zo veel rekeningen *\o/*.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 20:37

CupCakes_ schreef:

Tja werkgever heeft ook plicht als goed werkgeverschap.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 21:56

ElfBeau_067 schreef:
Benzz schreef:
Aan mijzelf: heb geen extra sneakers nodig, en ze waren afgeprijsd. Vond ze te tof en heb ze gekocht. Maar nu denk ik: je hebt ze helemaal niet nodig..

Zoiets heeft iedereen weleens. Als je ze tof vind, ze afgeprijsd zijn en je koopt ze, bewijst dat dat het eigenlijk het juiste moment is. Toen ik zo een keer dacht heb ik een kei mooie zonnebril laten liggen op een markt, toen ik ze besloot te kopen was het kraampje weg. En zoiets moois heb ik niet meer gezien.
Dus niet bij de pakken neerzitten Benzz, trek ze lekker aan en sta op!

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn! :D

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 00:28

Ik vind het erg om te zeggen maar ik heb een hork van een vader.
Kan nooit iets goed doen in zijn ogen.Is hij slechtgeluimd,vliegt hij altijd keihard uit naar mij.
Vandaag weer.Ik breng mijn moeder thuis en ga even mee binnen om te zeggen dat ik de omgevallen bomen die de toegang naar zijn en mijn wei blokkeren aan het opruimen ben.Reageert hij razend en brullend dat dit mijn werk niet is maar dat van de groenen.Ik ben hun werk aan het doen etc.Ik neem het hout wel mee voor de haard.
Ik mag ook niet met de tractor naar mijn wei want dat geeft sporen in het pad.Maar ik mag officieel net voor zijn wei rijden want ik heb recht van overpad.
Het ene moment mag ik wat materiaal bij hem laten staan,het andere moment moet ik dit dan weer zo snel mogelijk weg halen.
Tegen zijn vriendinnen en hun kinderen is hij altijd poeslief en mij blaft hij altijd af.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 00:48

Merlen dikke knuffel voor jou :knuffel:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 01:00

Ik heb nou zo'n spijt dat ik die woning heb laten schieten voor een bedrag van 10k boven wat ik max. wilde uitgeven.Dan had ik zo snel mogelijk al mijn materiaal en pony's naar daar verplaatst.