Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 15:28

wyoming schreef:
DHL die mijn pakketje gewoon voor de deur heeft neergezet terwijl ik niet thuis was. €80,- zo voor het pakken op de galerij waar dus iedereen bij kan. (En ook nog eerder dan het tijdsvak aangaf)

Had ik met PostNL, ook een duur pakket… Echt aso. Ze flikken het dan ook precies als ik net even boodschappen aan het doen ben terwijl ze dan later of eerder zouden komen.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 16:28

wyoming schreef:
DHL die mijn pakketje gewoon voor de deur heeft neergezet terwijl ik niet thuis was. €80,- zo voor het pakken op de galerij waar dus iedereen bij kan. (En ook nog eerder dan het tijdsvak aangaf)

Hier vandaag exact hetzelfde. Gewoon bij de voordeur de pakketjes. Terwijl ik dus niet thuis was, echt stom.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 16:56

xPabloBokt schreef:
Ik denk dat imaudy dacht dat je het over kimberley had die mogelijk een harttransplantatie zou krijgen :)

Oeps, ja klopt. Las blijkbaar wat te snel over de berichten heen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-23 17:07

Ineke2 schreef:
wyoming schreef:

Had ik met PostNL, ook een duur pakket… Echt aso. Ze flikken het dan ook precies als ik net even boodschappen aan het doen ben terwijl ze dan later of eerder zouden komen.

PostNL gaf het netjes aan vanmiddag, hier meestal wel. Maar was vandaag ook eerder bij de deur dan hij.

DHL was al bijna weer in zijn bus tegen de tijd dat ik de trap af was en de voordeur open deed. Zat een peperdure kickstarter in waar mijn vriend echt al maanden/meer dan een jaar op zit te wachten. Blij dat ik gewoon thuis ben -O-

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:22

Nieuwe schoenen gekocht online, vandaag thuisbezorgd, en wanneer ik de doos open zie ik dit.
Afbeelding

Om toch maar positief te zijn, die ene schoen past perfect :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:23

Betaalpas die het niet meer doet. Bank had een nieuwe opgestuurd, niet ontvangen. Dus gebeld en weer nieuwe aangevraagd, maar dan niet de oude pas werkend houden hoor...

Kan dus niks betalen, want pas doet niks meer. Hun redenering is dat ik al een nieuwe had moeten hebben. JA die is dus niet binnengekomen zei ik al!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:24

O wow taartjee dat is wel erg slordig :')
Mix en matchen nieuwe trend _O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:25

taartjee schreef:
Nieuwe schoenen gekocht online, vandaag thuisbezorgd, en wanneer ik de doos open zie ik dit.
[ [url=m/SwapER.jpg]Afbeelding[/url] ]

Om toch maar positief te zijn, die ene schoen past perfect :')

Noo :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:28

Och die schoen. Sturen ze partnerschoen nu na?

MyWish wat slecht.
Hopelijk is je nieuwe pas er snel.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:32

luuntje schreef:

MyWish wat slecht.

Geen idee, mag toch hopen van wel! Beetje dure schoen zo. Heb al een mailtje gestuurd dat ik de andere schoen asap wil hebben en als ik morgen ochtend niet een reactie heb ga ik gewoon bellen want dit is echt te bizar voor woorden. Ik vond de doos al zo licht...

Ineke, dit zijn mijn aller eerste paar Nike's dus heb helaas niets om mee te matchen _O-

Ik weet ook echt niet hoe ik me hierbij moet voelen. Aan de ene kant ben ik zwaar teleurgesteld en aan de andere kant moet ik er ook wel heel hard om lachen. Is echt iets wat mij overkomt :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:38

luuntje schreef:

MyWish wat slecht.

3 tot 5 werkdagen als hij niet weer verdwijnt...

Het is stiekem wrl grappig taartjee :') zolang ze de ander maar snel nasturen haha

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:48

MyWishMax kun je niet betalen met je telefoon? Dat was mijn redding toen ik begin dit jaar mn pinpas kwijt was (net voor kerst ook dus alles duurde 3x zo lang om te regelen :+ )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 17:59

Heb je helemaal geen contant geld meer? Het is wel super balen dat je niks meer kan nu tot de nieuwe er eindelijk is.
Had er veel mee te maken tijdens mijn stage bij een bewindvoerder. Gebeurt echt vaak dat de nieuwe pas de eerste keer niet (goed) bezorgd word.
Slecht uiteraard, maar ja je doet er niks aan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 18:49

Nyaleti schreef:
Ik vind mijn leven even oneerlijk. Weken zit ik elke dag thuis, uit m'n neus te vreten. Gisteren had ik wat leuks staan en vanavond een feestje.
Beide afgezegd omdat mijn lijf zo'n pijn doet dat ik er ziek van wordt..
Terwijl het eerder deze week nog wel oké ging. Echt, wat een klote timing.
Vooral omdat ik denk dat m'n vriendinnen het beu zijn dat ik afzeg of me niet geloven.

Quote mezelf even van zaterdag.
Gaat alleen maar slechter maar daar kan ik voor een leuke avond wel even doorheen bijten.
Zou vanavond naar een festivalletje in het park gaan, echt super veel zin in. Ben ik ineens kei misselijk? Dat heb ik echt nooit. Geen idee wat voor onzin dit nu weer is.
Kan ik het weer annuleren en een avond depressief thuis hangen.
Manmanman.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 18:51

TessaxQuincy schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik nou niet zo goed weet wat ik moet doen, vrijdagavond iemand bericht gestuurd, waar ik maanden niet mee heb gepraat, vervolgens wat heen en weer geappt. Toen vroeg ze hoe het met mij ging. Ik reageer daarop en gewoon geen reactie meer, ze heeft het gelezen, ze is al heel veel online geweest en ze bekijkt m'n story ook gewoon. Nu weet ik niet wat ik moet doen. :')

En helaas nog steeds altijd stilte, ik heb de neiging om haar gewoon een berichtje te sturen. Maar anderen zeggen gewoon afwachten. :+

Dan doe je dat toch? Ik bedoel, Bokt geeft je tips. En het is aan jou om ze te gebruiken of niet :)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 19:13

ElfBeau_067 schreef:
TessaxQuincy schreef:

En helaas nog steeds altijd stilte, ik heb de neiging om haar gewoon een berichtje te sturen. Maar anderen zeggen gewoon afwachten. :+

Dan doe je dat toch? Ik bedoel, Bokt geeft je tips. En het is aan jou om ze te gebruiken of niet :)

Ze had al een bericht gestuurd weet, maar geen reactie.

Is het iemand waarmee je goed bevriend was TessaxQuincy? Mijn idee is dat ze gewoon even dacht, hee hoe zou het met TessaxQuincy gaan? Jullie sturen elkaar wat berichtjes. Ze weet dan hoe of wat en ze houd weer op met appen :+

Als jullie een diepere vriendschap hadden dan zou ik even bellen en zo even bijpraten. Dat appen is toch altijd wat eenzijdig.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 20:34

Mijn ex die vraagt om af te spreken, mijn oude vlam die ook vraagt om wat te doen en als kers op de taart zit er iemand de hele tijd te zeuren dat niemand van hem houdt :')
(niks mis mee hoor maar dat je het opeens zegt nadat ik gewoon een foto stuur van een paard is nogal gek)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 20:44

Mijn paard is zon suf verwend nest afentoe... Ik heb leuke dekjes gekregen , een paarse en een bruine en ze doet echt alsof ze haar opeten ofzo. Gaf een bok met opleggen vandaag 8)7

Nee, mevrouw wil alleen dekjes die al zeker 25 jaar oud zijn, door muizen aangevreten en verkleurd in de zon .. (ja die heb ik ook, don't judge me)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 20:48

Ik ben op vakantie met m’n vriend, hij wilde ‘s avonds nog het dorpje in. Dus ik had mijn belafspraak met een vriendin verzet, zodat ik mee kon. Is hij nu bij iemand anders op de camping een of andere accu aan het bekijken… Had ik net zo goed m’n belafspraak kunnen laten doorgaan, want het duurt al veel te lang. :\

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:00

imaudy schreef:
Ze had al een bericht gestuurd weet, maar geen reactie.

Is het iemand waarmee je goed bevriend was TessaxQuincy? Mijn idee is dat ze gewoon even dacht, hee hoe zou het met TessaxQuincy gaan? Jullie sturen elkaar wat berichtjes. Ze weet dan hoe of wat en ze houd weer op met appen :+

Als jullie een diepere vriendschap hadden dan zou ik even bellen en zo even bijpraten. Dat appen is toch altijd wat eenzijdig.

Ja waren heel goed bevriend, maar online, dus nooit gebeld :+ . Maar mij irriteer ik er meer aan, dat ze vroeg hoe het met mij ging. Ik reageer daar op en ze reageert niet meer, terwijl we daarvoor over haar praatte, hoe het met haar ging enz. Maar ik wacht nu wel af, als ze nog contact wil dan is het haar keuze en kan ze me altijd appen. :) Ik ben soms iets te onzeker over zulke dingen en ben meteen bang dat ze mij haat of dat ik wat verkeerds heb gedaan/gezegd.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:15

Mijn pds die opspeelt door stress

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:44

Klm die zei dat ik vijf uur van te voren aanwezig moest zijn... Nog tweeënhalf uur te gaan, ben al door alles en heb al drie rondjes gelopen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:47

LoveBodin schreef:
Klm die zei dat ik vijf uur van te voren aanwezig moest zijn... Nog tweeënhalf uur te gaan, ben al door alles en heb al drie rondjes gelopen :+

Ik las Kim.

En ik dacht goh waarom bepaalt Kim dat. :+

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:48

Op vakantie zijn met 2 kids en alleen maar regen regen regen. Zwemmen en dierenpark met regenjas gedaan. Nog 11 dagen te gaan :+

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-23 21:48

MarlindeRooz schreef:
LoveBodin schreef:

Ik las Kim.

En ik dacht goh waarom bepaalt Kim dat. :+

Hahaha ik had echt exact hetzelfde. :=