Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amber15 schreef:Kookaburra schreef:Het is mij nooit bewust zo opgevallen. Terwijl ik al jarenlang met de bus ga![]()
Maar anderen wel:
https://www.startpagina.nl/v/vervoer/vr ... gen-vraag/
Kunnen jullie deze dan link wel openen?
Ik krijg al weken deze melding
[ [url=m/HSeNe6.png]Afbeelding[/url] ]
Kookaburra schreef:Hoe handel je als je iemand op straat ziet lopen welke mogelijk dement is? Iemand die steeds heen en weer loopt.
Cer schreef:Als je een vliegticket in je mail krijgt die op jouw naam staat (omdat er meer mensen zo heten) omdat iemands een verkeerd e-mailadres gebruikt heeft .. ga je dan wel of niet op vakantie?
[nee natuurlijk niet, ik heb al teruggemaild,
maar t idee is hilarisch]
Jolliegirl schreef:Cer schreef:Als je een vliegticket in je mail krijgt die op jouw naam staat (omdat er meer mensen zo heten) omdat iemands een verkeerd e-mailadres gebruikt heeft .. ga je dan wel of niet op vakantie?
[nee natuurlijk niet, ik heb al teruggemaild,
maar t idee is hilarisch]
Nee, want paspoortnummer zal niet overeen komen.
Hhilde schreef:Ik kom wel gewoon op de website terecht. Misschien even cookies wissen?
deksel schreef:amber15 schreef:
Kunnen jullie deze dan link wel openen?
Ik krijg al weken deze melding
[ [url=m/HSeNe6.png]Afbeelding[/url] ]
En als je de site overdag opent i.p.v. om +- 6uur? Misschien heeft de site ‘s nachts werkzaamheden en overdag niet?
rien10 schreef:Kookaburra schreef:Hoe handel je als je iemand op straat ziet lopen welke mogelijk dement is? Iemand die steeds heen en weer loopt.
Een arm aanbieden, vragen om samen op te lopen naar huis. Dan kan je zoiets zeggen als "ik weet eigenlijk niet waar u woont, zullen we dat samen gaan uitzoeken?"
Dan is de persoon op dat moment in ieder geval veilig. En inderdaad kan je dan de wijkagent bellen, lopen naar het plaatselijke verzorgingshuis etc. Lastig he, zoiets?
Sodera schreef:En dan zelf ook nog een vraag.
Ik heb m’n gordijnen omgezoomd met van dat strijkband. Mijn gigadikke verduisterende gordijnen gingen niet helemaal lekker de hele tijd dus ik heb nu wat van dat strijkband aan de onderkant van het strijkijzer. Hoe krijg ik die er af???
Google riep iets over nagellakremover, maar dat helpt iig niet.