Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....
En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd
Zebrastreep schreef:]
Dankjewel inmiddels werkt de paracetamol en de neusspray en is de pijn gelukkig wegIk heb soms een lichte ontsteking duurt een paar dagen ook niet heel heftig en verder niet ziek. Ik gebruik altijd iets te vaak neusspray en was net weer gestopt en gaat direct weer mis dat is mijn straf haha
Fading schreef:Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar.
Loeky01 schreef:Fading schreef:Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar.
Op de website van het juridisch loket staat een prachtige voorbeeldbrief van de gebreken die ze moeten verbeteren. En als ze dat niet binnen 6 weken doen of met een actief plan komen je naar de huurcommissie mag stappen voor huurverlaging of een andere optie. Bij mij zijn de 6 weken vandaag voorbij. You can do it!
hagelslag schreef:Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....
Het zijn slechts 30 km
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd
Loeky01 schreef:Fading schreef:Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar.
Op de website van het juridisch loket staat een prachtige voorbeeldbrief van de gebreken die ze moeten verbeteren. En als ze dat niet binnen 6 weken doen of met een actief plan komen je naar de huurcommissie mag stappen voor huurverlaging of een andere optie. Bij mij zijn de 6 weken vandaag voorbij. You can do it!
Vanillia schreef:hagelslag schreef:Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Het zijn slechts 30 km
Je zou bijna denken dat ze verdrinken in werk als ze moeilijk doen over 30km