Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 03:00

Dat ik de laatste tijd weer slecht/ nog slechter slaap.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 03:33

De buren. En de politie die niet lijkt te komen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:06

Dat mijn wekker precies ging op het moment dat mijn droom interessant werd. Nu weet ik niet hoe het afloopt :x

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:39

Dat het veel te vroeg is....... ik wil gewoon nog heel even uitslapen

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 08:24

Niet fatsoenlijk kunnen slapen en liggen door een vaste rug

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 08:27

Kippen....

Vanaf november geen uren ingeroosterd. Wat dus simpel gaat betekenen dat ik auto niet meer kan betalen en dus gaat inleveren. Geen auto en kan dan ook niet meer werken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:35

Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....

En dan bel je ze, en je zegt waar het huis staat....
En dan oh jeetje dat is best ver weg.
Het zijn slechts 30 km |o
Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:39

hagelslag schreef:
Dan bel je een afspraak ivm isoleren van de tussenwand van 't huis(dus buitenwand isoleren)
Je belt een bedrijf waarbij je collega heeft gezegd, jo die zijn goed hebben er verstand van. Zijn goed geschoold en qua prijs normaal....

Ze kunnen bij hun weg direct de snelweg op en hier vanaf de snelweg binnen 5 minuten bij ons zijn... Echt 30 km is toch niet ver of zie ik dat verkeerd

Nee 30 km is niet ver weg :') Wij hebben wel isolatiebedrijven van verder gehad (80+km).

Weer een werkweek. -O- nog 4 weken tot vakantie en nog 5 weken tot een andere baan :o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:39

Nee 30 km is niks en over de snelweg zijn ze er al helemaal zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:51

Zebrastreep schreef:
]

Dankjewel inmiddels werkt de paracetamol en de neusspray en is de pijn gelukkig weg _/-\o_ Ik heb soms een lichte ontsteking duurt een paar dagen ook niet heel heftig en verder niet ziek. Ik gebruik altijd iets te vaak neusspray en was net weer gestopt en gaat direct weer mis dat is mijn straf haha :')

Oh dat is zo slecht voor je idd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:17

de woningbouw _-:( _-:( _-:( _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:18

Fading schreef:

Welkom bij de club, sterkte ermee. Ik ga zo de huurcommissie bellen, beloofd ook wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:21

Loeky01 schreef:
Fading schreef:

Welkom bij de club, sterkte ermee. Ik ga zo de huurcommissie bellen, beloofd ook wat.

Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar. ~~}>

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:23

Fading schreef:
Ik ben al twee jaar bezig met een probleem hier in huis en het boeit ze gewoon geen reet, nu is het klaar. ~~}>

Op de website van het juridisch loket staat een prachtige voorbeeldbrief van de gebreken die ze moeten verbeteren. En als ze dat niet binnen 6 weken doen of met een actief plan komen je naar de huurcommissie mag stappen voor huurverlaging of een andere optie. Bij mij zijn de 6 weken vandaag voorbij. You can do it!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:24

Loeky01 schreef:
Fading schreef:

Op de website van het juridisch loket staat een prachtige voorbeeldbrief van de gebreken die ze moeten verbeteren. En als ze dat niet binnen 6 weken doen of met een actief plan komen je naar de huurcommissie mag stappen voor huurverlaging of een andere optie. Bij mij zijn de 6 weken vandaag voorbij. You can do it!

Ik ga eens eventjes kijken, thanks :Y)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:30

hagelslag schreef:

Je zou bijna denken dat ze verdrinken in werk als ze moeilijk doen over 30km :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:36

Mijn vader, want, wanneer niet :')

En dat mijn schouder het gewoon niet doet. Hij wil NIET blijven zitten in de kom en doet veel pijn. Ugh. Ik zit gewoon op de bank en mijn schouder denkt "chill laten we een stukje eruit gaan".

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:39

Marcella heb je al gevraagd om meer uren op je werk?
Enorm rot voor je.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:41

Loeky01 schreef:
Fading schreef:

Dit is misschien ook wat voor mij! Ben al ruim een jaar bezig met de woningbouw! Thanks.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:49

Bestellen bij Zalando. Alles 2 - 5 dagen levertijd en alles van Zalando zelf. Verwachte levering: 5 November. Nee??

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:54

Vanillia schreef:
hagelslag schreef:

Je zou bijna denken dat ze verdrinken in werk als ze moeilijk doen over 30km :=

Nuja, tot 31-12-2020 word er slechts 16% btw berekend ipv 19%... En dat bij grotere bouwplanningen is dat veel geld.
Maar ze hebben terug gebeld en een ander bedrijf voor geslagen...
Het kwam er op neer dat ze te weinig zouden verdienen en ze normaal het andere bedrijf als subondernemer voor zulke dingen hebben.
Maar ik kon ook rechtstreeks zonder hun bellen zodat het voor mij goedkoper zou zijn

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 12:01

Dat ik weer een slecht slapen periode heb... Dat ik van zaterdag op zondag maar 4 uur geslapen heb. Betekent blijkbaar niet dat ik de nacht erna goed slaap. :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 12:07

De scheur in de regendeken van mijn ruin.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 12:11

Dat onze ketel het officieel nu niet meer doet. Kachel kan niet aan en douchen ook niet tenzij je van koud water houdt..... Zucht maar even een creatieve manier bedenken om te douchen gelukkig hebben we een theepot waarin je water kan koken

En dat ik even dacht dat de oorontsteking mij toch koorts zou bezorgen. Gelukkig lijkt alleen de gehoorgang ontstoken en daar wordt je verder ook niet zo ziek van. Gelukkig doet het niet heel veel pijn ik heb wel eens 10x erger gehad dan dit. Dan kan ik alleen nog maar op de bank liggen en ben ik kapot moe van de pijn. En nu mijn hyperen nog even aanpakken , daarom wou ik ook onder de douche dat helpt altijd vrij goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 12:19

Kouddddd :brr: