Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SusanH schreef:Daar mag ook meer dan hier toch (althans in bepaalde deelstaten)? Kerken zijn hier nog niet open. Op zijn vroegst weer 1 juli. En in Leer hebben ze dingen gedaan die niet slim waren zoals handen schudden.
Destination schreef:SusanH schreef:Daar mag ook meer dan hier toch (althans in bepaalde deelstaten)? Kerken zijn hier nog niet open. Op zijn vroegst weer 1 juli. En in Leer hebben ze dingen gedaan die niet slim waren zoals handen schudden.
Het is hier verschillend per deelstaat wat kan en wat mag. Ik las dat niet alleen de restauranteigenaars in Leer mogelijk worden beboet, maar ook de bezoekers.
Maar ik vind het nogal wat dat 2 deelstaten nu min of meer op eigen houtje gaan beslissen om alles maar weer open te gooien.
LadyMadonna schreef:Ik zit "even tot hier" terug te kijken, hierin een ode aan Irma.
[ Video ]
Ik had trouwens gemist dat afgelopen persco de laatste was, tenzij het helemaal mis gaat
LadyMadonna schreef:Ik zit "even tot hier" terug te kijken, hierin een ode aan Irma.
[ Video ]
Ik had trouwens gemist dat afgelopen persco de laatste was, tenzij het helemaal mis gaat
sureido schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/1939950 ... t-grondwet
Raad van State adviseert Corona maatregelen niet te lang aan te houden of er moet een nieuwe wet komen die die maatregelen goedkeurt.
Waarschijnlijk zullen al die boetes ook kwijtgescholden moeten worden die uitgedeeld zijn.
tienus63 schreef:Misschien wordt NGT wel ingeburgerd in het dagelijkse leven.
Ik merk dat alle schermen, mondkapjes de verstaanbaarheid niet ten goede komen.
Vanmiddag bij de pedicure geweest.
Scherm tussen klant en pedicure.
Eigen keus of klant mondkapje op wil.
Pedicure spatacherm helm, wegwerpschirt, handschoenen en masker op.
Laatste drie zijn standaard bij haar. Ook ver voor de corona ellende.
Maar wat moet je goed luisteren om gesprek te voeren.