Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen in Frankrijk. Wij gaan een week later naar een huisje in Frankrijk van de ouders van een vriend dus dat is de trouble niet. Gaan ook met de auto en ligt lekker afgelegen. Ik hoop dat het door kan gaan, ik ben er wel echt even aan toe.
Ik vraag me nog wel af hoe het nu werkt met die QR. Ik heb Janssen gehad 2 weken geleden, is het dan goed?
sureido schreef:Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen in Frankrijk. Wij gaan een week later naar een huisje in Frankrijk van de ouders van een vriend dus dat is de trouble niet. Gaan ook met de auto en ligt lekker afgelegen. Ik hoop dat het door kan gaan, ik ben er wel echt even aan toe.
Ik vraag me nog wel af hoe het nu werkt met die QR. Ik heb Janssen gehad 2 weken geleden, is het dan goed?
ikkeniet schreef:Onze zoon van 13 is vanavond naar Mallorca gevlogen om daar bij familie te bezoeken, en gelijk voor school zijn Spaans te oefenen. Ze wonen erg afgelegen en komen verder weinig.
Ze zijn behoorlijk zelf supporting.
Eerst vrijdagochtendvroeg in Purmerend een PCRtest gedaan, en donderdagavond tijdens de persconferentie kregen we al de uitslag binnen. Gelukkig negatief.
Ik van alles nog invullen en uitgezocht, maar kwam er op het vliegveld achter dat ik ergens gemist had dat je voor Spanje een gezondheidsverklaring had moeten invullen.
Deze nog even snel ingevuld en kind door de controle gestuurd.
Op Mallorca was zoonlief even vergeten dat hij een blauwe koffer had ipv een grijze.
Maar als toetje is hij zijn ID verloren in de parkeergarage.
Daar kwamen ze pas thuis achter. Dus nu rijden ze nog "even" terug.
Onze zoon vliegt al vanaf zijn 6e jaar, onder begeleiding, alleen met het vliegtuig.
Alleen vond hij nu dat hij nu oud genoeg was, met genoeg ervaring om het zonder begeleiding te kunnen.
ikkeniet schreef:Onze zoon van 13 is vanavond naar Mallorca gevlogen om daar bij familie te bezoeken, en gelijk voor school zijn Spaans te oefenen. Ze wonen erg afgelegen en komen verder weinig.
Ze zijn behoorlijk zelf supporting.
Eerst vrijdagochtendvroeg in Purmerend een PCRtest gedaan, en donderdagavond tijdens de persconferentie kregen we al de uitslag binnen. Gelukkig negatief.
Ik van alles nog invullen en uitgezocht, maar kwam er op het vliegveld achter dat ik ergens gemist had dat je voor Spanje een gezondheidsverklaring had moeten invullen.
Deze nog even snel ingevuld en kind door de controle gestuurd.
Op Mallorca was zoonlief even vergeten dat hij een blauwe koffer had ipv een grijze.
Maar als toetje is hij zijn ID verloren in de parkeergarage.
Daar kwamen ze pas thuis achter. Dus nu rijden ze nog "even" terug.
Onze zoon vliegt al vanaf zijn 6e jaar, onder begeleiding, alleen met het vliegtuig.
Alleen vond hij nu dat hij nu oud genoeg was, met genoeg ervaring om het zonder begeleiding te kunnen.
Echwel schreef:Tot en met augustus, nou ik hoop ook september buiten het hoogseizoen
Zou juist het hoogseizoen gevaarlijker vinden
Echwel schreef:Ach mag Frankrijk niet lukken gaan we inmiddels maar weer plan zzzwaar doen en op wereldreis in Nederland
https://camperreiswinkel.nl/nl/op-werel ... -nederland
Alleen dan individueel
Sizzle schreef:Regio Wallis maakt zich zorgen om de Nederlandse status, die leven voor een groot deel op Nederlanders.
Echter blijft het waarschijnlijk zo dat mensen die ingeent zijn ook uit een rood land in/uit mogen zonder verdere consequenties.
Duitsland heeft nu Spanje op rood staan, maar dat heeft geen effect op mensen die geprikt zijn.
idinn schreef:In Engeland accepteren ze de 30.000 besmettingen en laten ze de regels los. Ziekenhuis opnames nemen er ook wel toe, maar niet even hard. En ze richten zich op het vaccineren en mee leren leven. Durf ik toch langzaam wat te gaan plannen voor mezelf voor december
pien_2010 schreef:Dat zou goed kunnen Daks. Ik ben benieuwd wat het EK voor een super spreader is geweest. Daar komen we nog wel achter, en hopelijk valt het mee.