Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 21:54

Sneeuw? Ik keek gelijk even waar je woont! Kon het me al niet voorstellen :=
Wat een raar idee!

Ik erger me aan alle mensen die nu met het mooie weer massaal in groepjes naar buiten gaan.
Ik fietste langs het natuurgebied naar de winkel om boodschappen te doen en zag op de parkeerplaats een groep van ongeveer 8 mensen met een koelbox en picknickmand. Heel verstandig..Not!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 22:15

Cayenne schreef:
Sneeuw? Ik keek gelijk even waar je woont! Kon het me al niet voorstellen :=
Wat een raar idee!

Ik erger me aan alle mensen die nu met het mooie weer massaal in groepjes naar buiten gaan.
Ik fietste langs het natuurgebied naar de winkel om boodschappen te doen en zag op de parkeerplaats een groep van ongeveer 8 mensen met een koelbox en picknickmand. Heel verstandig..Not!

jA maAr WIj ziJN nIet ZiEk

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 22:54

Al die stink vuurkorven buiten. Lekker joh.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 22:56

Mijn bovenbuurman die voor de 4e avond op rij een feestje heeft met takkeherrie. Vaak duurt het tot een uur of 2/3.
Inmiddels hebben ze er ook een vuurkorf bij gezet zag ik toen ik net de hond ging uitlaten, top idee zo op een galerij. 8)7

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 00:20

3 weken levertijd bij de Ikea, voor een paar kleine dingetjes. En dat zie je pas in een mailtje achteraf -O-
Laatst bijgewerkt door black_kelpie op 12-04-20 00:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 00:20

Meliaforever schreef:
Al die stink vuurkorven buiten. Lekker joh.

Ik irriteer mij er ook enorm aan elk weekend is het weer raak... En maar die stank in huis wat zo lekker aanslaat op je keel. En dan nog buren die bij mooi weer altijd de BBQ aansteken. En dat is ook geen normale BBQ maar echt een debiel groot ding.

Zo de neiging om een keer een heel groot vuurtje in mijn tuin te maken die wel een week blijft branden :') Eens kijken of het dan nog zo leuk is. Ik denk dat ik binnen 10 minuten politie op de stoep heb staan... ik ben maar netjes opgevoed met het constant accepteren haha.

--

Verdere irritatie zijn toch wel de buurt kinderen die de hele dag in de tuin gegooid worden ( gebeurde ook al voor corona). Kan alleen op formule 100 dus schreeuwen en constant op elkaar letten. Ik heb soms zo de neiging om daar even aan te bellen en te zeggen dat er ook mensen zijn die graag met hun studie aan de gang willen zonder geschreeuw ( zelfs door de oordopjes heen). Sws eens zeggen dat het wel minder kan met het geschreeuw of gooi ze even een uur op dat mooie grote grasveld tegenover ons huis. Ik vind het buitenspelen echt wel belangrijk voor kinderen maar dat geschreeuw en harde gepraat van 10 tot 8 ben ik wel een beetje klaar mee.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 03:59

Dat ik worst ging maken en weer te weinig darmen eruit gehaald had.
Nu heb ik dus behalve anderhalve kilo worst, ook 4 prachtige Italiaans gekruide.... hamburgers ^)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:27

Gister hier in het overdekte winkelcentrum. Groep van 6 jongens loopt door het centrum. Een man zegt er wat van. Ze roepen wij zijn broers! En lopen lachend weg. Ik wil niet oordelen, maar het zag er niet zo uit alsof het broers waren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:48

De buren die aan het klussen zijn. Met een klopboor. Vriend heeft er even wat van gezegd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 09:49

_San87_ schreef:
De buren die aan het klussen zijn. Met een klopboor. Vriend heeft er even wat van gezegd.

Vervelend, maar dat mag toch gewoon op dit tijdstip? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:51

Dat ik al sinds 1 uur afgelopen nacht wakker ben... Kom wss de man met de hamer wel tegen ergens vandaag.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 09:55

Op het nieuws net in Schiedam een groep mensen voor de 2de x beboet voor overtreding Corona regels.
Dan ben je erg hardleers én heb je geld teveel blijkbaar }:0

Ik werd vorige week ook gek van het geboor in het appartement naast mij ( hele dagen lang) maar het was van 8:30 uur tot 17 uur en dat mag, ondanks dat het voor de omgeving rot vervelend is kun je er niks van zeggen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:07

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Klopt mag ook, hoe vervelend ook.
Heb het 5 maanden naast mij gehad, hele huis werd verbouwd :roll:

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:10

Dat mijn broertje boven in de badkamer zit te poepen op de wc ipv beneden. En ik moet zo douchen in die lucht :roll:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:19

Vanochtend paar mensen met honden. 50x zeggen dat een hond moet blijven gaat niet helpen. En laat je hond ook niet los als ze toch niet maar je luisteren. Leuk dat je foto's wilt maken, maar om vervolgens je hond bij een andere hond weg te schoppen gaat niet helpen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:20

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Ja goh, het mag. Maar zondag, eerste Paasdag, klopboren... Ik vind het niet heel netjes. En ze gaven ons meteen gelijk toen vriendje ze netjes vroeg of het klopboren even kon wachten tot een later tijdstip, ze hadden er niet bij nagedacht :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 10:21

Ineke2 schreef:
Op het nieuws net in Schiedam een groep mensen voor de 2de x beboet voor overtreding Corona regels.
Dan ben je erg hardleers én heb je geld teveel blijkbaar }:0

Ik werd vorige week ook gek van het geboor in het appartement naast mij ( hele dagen lang) maar het was van 8:30 uur tot 17 uur en dat mag, ondanks dat het voor de omgeving rot vervelend is kun je er niks van zeggen.

Tuurlijk kun je er wat van zeggen. Je kan mensen gewoon netjes vragen of ze rekening met je kunnen houden. Ze hoeven er geen gehoor aan te geven, maar vragen kan altijd en meestal wordt er dan best wel rekening gehouden met de hoeveelheid overlast :).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:45

Vragen kan ja... Had in mijn geval geen zin gehad omdat het in opdracht was van de woning coöperatie.
Fijn dat het bij jou wel zin had, hoewel het wel uitstel is van... maargoed fijne paasdagen gewenst allemaal :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:47

Mijn ex. Die me al twee dagen appt, na járen geen contact.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 11:55

Onze buren.... Ze mogen niet naar de kerk, dus gaan ze echt heel hard kerkmuziek aanzetten, zodat de hele straat mee kan genieten :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:21

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Ja goh, het mag. Maar zondag, eerste Paasdag, klopboren... Ik vind het niet heel netjes. En ze gaven ons meteen gelijk toen vriendje ze netjes vroeg of het klopboren even kon wachten tot een later tijdstip, ze hadden er niet bij nagedacht :).

Kan ik hieruit opmaken dat je Christelijk bent of niet?

Wij zijn dat namelijk niet en als onze buren besluiten om zondag te gaan klopboren, eerste paasdag of niet, op een normaal tijdstip, moeten ze dat lekker doen :+ :j Het is zeker niet zo dat ze dagelijks ermee aan de gang gaan.

Ik erger me op dit moment even aan het Corona virus, het houdt alles gesloten en ik had graag op pad gewild met de kinderen, zeker op zo’n mooie dag als deze.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:26

iirrssjjee schreef:
Onze buren.... Ze mogen niet naar de kerk, dus gaan ze echt heel hard kerkmuziek aanzetten, zodat de hele straat mee kan genieten :+

Oh vreselijk!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:50

Ineke2 schreef:
Vragen kan ja... Had in mijn geval geen zin gehad omdat het in opdracht was van de woning coöperatie.
Fijn dat het bij jou wel zin had, hoewel het wel uitstel is van... maargoed fijne paasdagen gewenst allemaal :)

Meestal werken die niet op zondag :)).

_Nancy schreef:
_San87_ schreef:

Kan ik hieruit opmaken dat je Christelijk bent of niet?

Wij zijn dat namelijk niet en als onze buren besluiten om zondag te gaan klopboren, eerste paasdag of niet, op een normaal tijdstip, moeten ze dat lekker doen :+ :j Het is zeker niet zo dat ze dagelijks ermee aan de gang gaan.

Ik erger me op dit moment even aan het Corona virus, het houdt alles gesloten en ik had graag op pad gewild met de kinderen, zeker op zo’n mooie dag als deze.

Nee, totaal niet :)). Ik ben niet gelovig.

Ik vind het ook zeker geen probleem dat ze gaan klopboren (doen ze de hele week al...), al heb ik echt een grafhekel aan dat geluid. Maar half tien op een zondagochtend vind ik zelf matig (om half acht hoorden we ze al met andere klusdingetjes bezig). Zou dat zelf niet doen, de meeste mensen slapen zondag lekker uit, gaan lekker rustig ontbijten.

We hebben gewoon netjes gevraagd of t klopboren ergens rond 12u kan zodat we van een rustige zondagochtend konden genieten. En dat vonden ze geen probleem :).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:52

iirrssjjee schreef:

Doe gezellig mee. Beetje Sepultura draaien of zo :)). Of AC/DC.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 12:54

_San87_ schreef:
iirrssjjee schreef:

Doe gezellig mee. Beetje Sepultura draaien of zo :)). Of AC/DC.

Hahaha of ook gewoon even gaan boren }:)