Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Wat betreft het indienen van claims met DHL; dit gaat inderdaad per kilo. Kan je hoog en laag springen, maar 50/50 of meer vergoeden gaan ze (helaas waarschijnlijk) niet doen
xSCWx schreef:Courses schreef:Wat betreft het indienen van claims met DHL; dit gaat inderdaad per kilo. Kan je hoog en laag springen, maar 50/50 of meer vergoeden gaan ze (helaas waarschijnlijk) niet doen
Dus eigenlijk als je met DHL verstuurd moet je er standaard 4 bakstenen bij in doen. (Tot hoe zwaar het maximaal mag zijn)
xSCWx schreef:Courses schreef:Wat betreft het indienen van claims met DHL; dit gaat inderdaad per kilo. Kan je hoog en laag springen, maar 50/50 of meer vergoeden gaan ze (helaas waarschijnlijk) niet doen
Dus eigenlijk als je met DHL verstuurd moet je er standaard 4 bakstenen bij in doen. (Tot hoe zwaar het maximaal mag zijn)
Nyaleti schreef:Weet iemand wat een oké prijs is voor een htk / Europees Korthaar kitten?
Normaal gesproken houden wij de kittens zelf of gaan ze alleen naar vrienden toe voor een symbolisch bedrag maar nu hebben we een wat groter nestje en via vrienden geïnteresseerde. Ze worden ontwormt en krijgen de eerste enting (tenzij mama ze echt beu is, dan mogen ze met 8weken weg).
Ik ga er geen achterlijk hoog bedrag voor vragen maar in deze tijd is het nou eenmaal fair om er geld voor te vangen. Ik heb wat zitten zoeken op MP maar zie vooral kruisingen met een chiquer ras voorbij komen.
Marcella schreef:Ga met Daphara mee zeker met de huidige prijzen. En vind het een normale prijs ook zo.![]()
Asiel heeft vaak afspraken met DA voor speciaal tarief dit heb je als particulier niet.
nuscaniels schreef:Asiel vraagt 125 incl entingen, chip, ontworming en incl toekomstige castratie. 250 vind ik dan wel behoorlijk aan de prijs.
50 zou ik max geven. Maar dat is geheel persoonlijk