Anne_GTI schreef:De lekkerste melk komt koud uit de koeltank. Melk uit een pak is vies. Thee drink je alleen als je ziek bent.
Oeh, dat is idd heel erg lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikke schreef:Heb ik er ook nog eentje: die hele energietransitie slaat nergens op.
Gini schreef:Dat is jammer genoeg absoluut geen impopulaire mening. Heel veel vrouwen die op een openbare plek borstvoeding geven worden daarop aangekeken. Gek hoe ver wij van de natuur af zijn gaan staan. Een baby die melk drinkt bij de moeder = smerig.
Pandora2 schreef:ikke schreef:Heb ik er ook nog eentje: die hele energietransitie slaat nergens op.
Ook weer +1![]()
De meest vervuilende landen stappen immers niet mee in het klimaatplan.
Ik zou met een elentrieke autootje moeten gaan rondtuffen zodat de vliegtuigen hier 3km verderop naar hartelust kunnen blijven vliegen op kerosine. Waar dan ook nog geen halve eurocent taks op betaald wordt.
Dag Jan
Pandora2 schreef:ikke schreef:Heb ik er ook nog eentje: die hele energietransitie slaat nergens op.
Ook weer +1![]()
De meest vervuilende landen stappen immers niet mee in het klimaatplan.
Ik zou met een elentrieke autootje moeten gaan rondtuffen zodat de vliegtuigen hier 3km verderop naar hartelust kunnen blijven vliegen op kerosine. Waar dan ook nog geen halve eurocent taks op betaald wordt.
Dag Jan
HopeMyDay schreef:Borstvoeding geven midden in een restaurant is echt heel smerig. Doe dat ergens anders
Pandora2 schreef:Jup. Het plan, de engineering dus, had al jaren aan de gang moeten zijn maar hier in BE hebben alle regeringen het gewoon voor zich uitgeschoven zonder een plat stro te verleggen. Lekker makkelijk![]()
De groenen willen hier nu 2 splinternieuwe gascentrales gaan bouwen om tegen 2025 de kernuitstap mogelijk te maken trouwens. Ook redelijk bijzonder dit
ikke schreef:Ik ben er van overtuigd dat we op enig moment overgaan op een synthetische versie van aardgas. CH4 maken is minder moeilijk dan het lijkt.
DezeNaam schreef:Kijk er dan niet naar.
Ik vraag me af hoeveel 'tiet' jullie dan zien. Heb je op een blouse/topje met diepe inkijk dezelfde reactie?
ikke schreef:Pandora2 schreef:Jup. Het plan, de engineering dus, had al jaren aan de gang moeten zijn maar hier in BE hebben alle regeringen het gewoon voor zich uitgeschoven zonder een plat stro te verleggen. Lekker makkelijk![]()
De groenen willen hier nu 2 splinternieuwe gascentrales gaan bouwen om tegen 2025 de kernuitstap mogelijk te maken trouwens. Ook redelijk bijzonder dit
In NL wordt nagedacht over nieuwe kerncentrales![]()
Maar ik geef die Belgen het advies: bouw vooral die gascentraleDat klinkt misschien vreemd maar zo'n gascentrale kan meer dan alleen aardgas opstoken.
Ik ben er van overtuigd dat we op enig moment overgaan op een synthetische versie van aardgas. CH4 maken is minder moeilijk dan het lijkt.
Cinnepin schreef:HopeMyDay schreef:Borstvoeding geven midden in een restaurant is echt heel smerig. Doe dat ergens anders
Mee eens. Als ik aan een maaltijd zit hoef ik echt geen tiet van een ander te zien