Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Mijn match wil geen contact meer. Begon ineens over depressie en zelfmoord gedachtes en dat hij mensen nu even weg wil duwen waaronder ook ik.
Beste man staat voor de klas met dus dit soort gedachtes.. heb hem sterkte gewenst met hulp zoeken.
Waarom trek ik altijd weirdo's aan?
TheJokerr schreef:miss_lizje schreef:Mijn match wil geen contact meer. Begon ineens over depressie en zelfmoord gedachtes en dat hij mensen nu even weg wil duwen waaronder ook ik.
Beste man staat voor de klas met dus dit soort gedachtes.. heb hem sterkte gewenst met hulp zoeken.
Heftig, maar eerlijk dat hij daar open over is daar heb ik altijd wel respect voor. Zulke mensen (en dat is mijn ervaring) kunnen soms echt heel egoïstisch zijn.
Een troost, ik trek ook weirdo's aan
Alja schreef:MarcoBorsato schreef:Nou ik zou bedanken voor zulke heftige problematiek. Zeker als ik nog niks met diegene heb.
Idd problemen hoef je niet op te zoeken, die komen later wel
miss_lizje schreef:Mijn match wil geen contact meer. Begon ineens over depressie en zelfmoord gedachtes en dat hij mensen nu even weg wil duwen waaronder ook ik.
Rawr schreef:Helaas is ze ook christelijk, niet het 'geen seks voor het huwelijk'-type maar ik vind het toch wel een turn off omdat ik zelf atheïst ben.