Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:22

Nogal ja

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:12

Mijn lunchdate was gezellig, leuke man wel. Het eten was super lekker, hadden een verrassingsmenu met allemaal shared hapjes en we hebben leuke gesprekken gevoerd. Maar ik had niet echt een wow-gevoel bij hem.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 17:51

Mijn match wil geen contact meer. Begon ineens over depressie en zelfmoord gedachtes en dat hij mensen nu even weg wil duwen waaronder ook ik.

Beste man staat voor de klas met dus dit soort gedachtes.. heb hem sterkte gewenst met hulp zoeken.

Waarom trek ik altijd weirdo's aan?

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:10

miss_lizje schreef:
Mijn match wil geen contact meer. Begon ineens over depressie en zelfmoord gedachtes en dat hij mensen nu even weg wil duwen waaronder ook ik.

Beste man staat voor de klas met dus dit soort gedachtes.. heb hem sterkte gewenst met hulp zoeken.

Heftig, maar eerlijk dat hij daar open over is daar heb ik altijd wel respect voor. Zulke mensen (en dat is mijn ervaring) kunnen soms echt heel egoïstisch zijn.

Een troost, ik trek ook weirdo's aan :=

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:21

Oh lekker dan.
Ik heb nu iemand met een bipolaire stoornis.
Maar geloof dat hij met behulp van psych en medicijnen prima kan functioneren.
Is die man waar de relatie ook van gestrand is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:59

Er lopen altijd meer gekken rond dan dat er vastzitten.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:04

Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 19:12

Hahhahahah briljant, die ga ik stelen van je :P

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 21:49

@maanlicht, fijn dat het wel gezellig was. Jammer dat je niet het echte gevoel had

@miss_lizje, pff ja dat is ook heftig zeg! Wel goed dat hij het aangeeft!

@imaginaerum, Hahaha ik steel hem ook even van je :D

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:00

TheJokerr schreef:
miss_lizje schreef:

Heftig, maar eerlijk dat hij daar open over is daar heb ik altijd wel respect voor. Zulke mensen (en dat is mijn ervaring) kunnen soms echt heel egoïstisch zijn.

Een troost, ik trek ook weirdo's aan :=

Zeker, vind het ook echt erg voor hem. Dit was tot nu toe de beste match die ik had. Veel raakvlakken van interesses, geen verslavingen zoals roken of drugs, lekker nuchter en juist op zoek naar wat serieus. We hebben al weken dagelijks app contact (niet eerder kunnen afspreken ivm extra werkdiensten en hij een rits aan verjaardagen)
Maar ja, als hij de stekker er dan ineens uit trekt met zo'n bericht vind ik best heftig. Al gaf hij wel aan dat de deur in de toekomst nog wel eens open kan gaan. Maar ik weet niet of het zinvol is om daarop te wachten.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 23:45

Ik zou zeggen dat dat altijd kan. Hij loopt alleen dan risico dat je al iemand hebt gevonden..

Dat iemand even door een zware periode gaat, wil nog niet zeggen dat er met die persoon geen mooie relatie mee op te bouwen is. Er zouden dan nog maar weinig relaties overblijven.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:24

Nou ik zou bedanken voor zulke heftige problematiek. Zeker als ik nog niks met diegene heb.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 09:25

MarcoBorsato schreef:
Nou ik zou bedanken voor zulke heftige problematiek. Zeker als ik nog niks met diegene heb.

Idd problemen hoef je niet op te zoeken, die komen later wel :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 10:27

Alja schreef:
MarcoBorsato schreef:

Idd problemen hoef je niet op te zoeken, die komen later wel :+

Nou dat vooral! Begin moet vooral leuk zijn, niet ingewikkeld :D

Kwam net een profiel tegen (zonder eigen fotos) met als begin tekst:

HALLO BUURVROUW!

Zat in mijn tuin opeens niet zo lekker meer :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:02

miss_lizje schreef:

Sneu op zich, maar fijn dat hij al zo snel met een rode vlag zwaait.

Gisteravond had ik eindelijk een dinnerdate met de meid waarmee ik zo leuk appte. Ik weet niet of het de warmte was of slaapgebrek maar we waren beide zo low energy en heb best wel een mweh-gevoel er aan overgehouden. We hebben beide wel gezegd opnieuw af te willen spreken maar ik twijfel nu toch wel een beetje. Helaas is ze ook christelijk, niet het 'geen seks voor het huwelijk'-type maar ik vind het toch wel een turn off omdat ik zelf atheïst ben. Ondertussen heb ik toch nog een paar anderen gematcht. :=

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:16

Dat snap ik als mede-atheïst wel. Ik had een keer fanatiek christelijke schoonfamilie en die herhaling hoeft van mij ook niet. :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:29

Dat geloof is inmiddels bij mij ook wel een dingetje. Ik ben niet gelovig in wat voor religie dan ook maar ik snap dat mensen er wel houvast aan kunnen hebben. Als iemand er rationeel mee om kan gaan (als in niet tot op de letter volgzaam zijn maar wel bepaalde normen en waarden volgen) dan kan ik daar nog wat mee. Maar liever niet in een diepe relatie :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:39

Ja ik hoef absoluut geen christelijke vriend, daarvoor ligt het bij mij te gevoelig. Ik geloof zelf niet en zie dat ook graag terug in een partner. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 11:46

Het is gewoon een levenswijze, en die past wel of niet bij je. Ik leef mijn leven en maak mijn keuzes op basis van feiten en rationaliteit, niet op basis van de gedachte dat er een vent in de lucht hangt die 't allemaal zo goed met me voor heeft als ik maar hard genoeg bidt, om het maar even bot te zeggen. Dat matcht gewoon niet en ik denk dat je je ook heel snel enorm aan elkaar gaat ergeren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 15:24

Maar voor mij is niks aan het geloof rationeel, ik zou de ware liefde er niet om laten lopen maar het kan wel een dealbreaker zijn als ik iemand zou leren kennen.

Sidenote, hangt er ook wel van af hoe gelovig dan. Maar ik vind het toch wel de basis van mijn zijn, dat niet geloven.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:57

miss_lizje schreef:

Ik reageer hier nog nooit, maar lees altijd mee. En ik weet 100% zeker dat wij dezelfde match hebben gehad! Is echt bizar. Ik hoop ook echt dat hij er bovenop komt.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 14:23

Ik heb nu opeens 'poef' heel veel matches die praten :D 3 steken er bovenuit; een lieverd die oprecht heel geïnteresseerd is (misschien te) en lekker makkelijk kletst, een met een superleuk koppie, intrigerend beroep maar die niet zo goed kan spellen. En een belachelijk knappe kerel _/-\o_ Druk weekend O:)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 15:07

Rawr schreef:
Helaas is ze ook christelijk, niet het 'geen seks voor het huwelijk'-type maar ik vind het toch wel een turn off omdat ik zelf atheïst ben.

Veel mensen zijn toch alleen maar christelijk op papier? Dat ze zichzelf zo wel beschrijven, maar er voor de rest totaal niks praktiserends meer in zit. Alleen op dat punt zou ik dus niet meteen afknappen, maar eerst even kijken in hoeverre ze christelijk is.
Nu, als je voor de rest ook maar een mweh-gevoel had, dan moet je niets gaan forceren wat er niet is.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:09

Gisteren weer mn date gezien. Hij had van de week nachtdienst gehad dus hij was wat stil, wat mij dan weer een beetje "onzeker" maakt. Gedachtes als vind hij me nog wel leuk. En dat id mijn eigen tekortkoming, dat weet ik ook wel :'). Gisteren zag ik hem dus weer en die twijfel viel gelijk van mn schouders. Hij is gewoon zo zo zo leuk <3

Ik stuiter nog even door :D hihi.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 15:33

Heerlijk!! :D