Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:57

xDenies schreef:
Steeph schreef:
Dat ik me een iniminibeetje slecht voel over dat ik tegen mijn ouders heb gelogen over wanneer ik voor mijn rijbewijs moest afrijden :o ik heb gezegd dat het vandaag was, maar ik moest maandag al (en geslaagd *\o/*)

Waarom dan?? & Gefeliciteerd :)

Idem.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:58

Steeph gefeliciteerd.
En je ouders vergeven je dit leugentje vast wel.

Ik baal dat Tietze weer zo opspeelt.
Ik wil sax spelen zonder enorme pijn.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:07

xDenies schreef:
Steeph schreef:
Dat ik me een iniminibeetje slecht voel over dat ik tegen mijn ouders heb gelogen over wanneer ik voor mijn rijbewijs moest afrijden :o ik heb gezegd dat het vandaag was, maar ik moest maandag al (en geslaagd *\o/*)

Waarom dan?? & Gefeliciteerd :)

Dankjullie :D

Omdat ik niet wilde dat ik 's ochtends al die succeswensen kreeg, die krijg ik dus nu allemaal terwijl ik al lang en breed mijn rijbewijs heb aangevraagd en vanmiddag kan ophalen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 10:18

Ik heb het de laatste keer dat ik op ging ook aan niemand verteld, alleen aan mama en mijn vriend. Scheelde een hoop druk en zenuwen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:38

Cowboy55 schreef:
Het kan wel, maar niet met 'ziekte' als reden voor beëindiging. Dit om te voorkomen dat iemand die -laten we zeggen- aantoonbaar gejat heeft zijn ontslag kan voorkomen door zich snel ziek te melden.

Was eerst ziek en daarna heb ik ontslag gekregen.

Reden: "De redenen dat wij hiervoor hebben gekozen, is omdat jij meerdere malen aan hebt gegeven het werk niet aan te kunnen, wij zien geen motivatie vanuit jouw kant. "

Ik heb trouwens alleen aangegeven dat ik 45 uur in de week met 4 uur reistijd per dag te veel vind en minder uren wilde werken (word gelijk weer heerlijk verdraait). :') Maar indirect heeft het wil met ziekte te maken. Aangezien ik nu ziek ben door roofbouw te doen.

Het lijkt wel alsof het steeds erger word als het morgen nog slechter word, maar weer langs HA. -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:42

Jij werkt al die uren en nu toon je geen motivatie? Wauw :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:43

Jolien87 schreef:
theadora99 schreef:
People who like doing every thing on English but are not good at speaking that.

De ironie van deze zin. :(:)

Dat is denk ik de grap? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:44

Jolien87 schreef:
theadora99 schreef:
People who like doing every thing on English but are not good at speaking that.

De ironie van deze zin. :(:)

Ik wilde het niet zeggen. :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:27

De pijn die aanhoud en niet serieus genomen worden, volgende stap zou tramadol zijn en ben pas 21. Kijk alsjeblieft of er een oplossing is ipv er pillen in willen stoppen.. alsjeblieft..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:38

Steeph schreef:

Gefeliciteerd!!

Ik zeg bij belangrijke dingen ook pas naderhand iets.
Ik bouw anders nog veel meer stres op dan dat nodig is.
Toen ik voor C-CE ging wisten slechts 4 mensen dat ik moest afrijden. En dan is de druk voor mijzelf minder hoog

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:39

Steeph schreef:

Heb ik toen ook gedaan hoor, was veel beter voor mij :)) minder zenuwen etc

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:48

Als het voor jezelf rust geeft door daarover te liegen is het prima toch. En gefeliciteerd en veel veilige km's.

Wekgever word vervolgt, maar mag niet heb met 3 maanden contract geen proeftijd. }:)

Het langzame traject dat we nu gaan nu ik gelijk heb. :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 12:22

Dankjulliewel :D ik heb hem nu eindelijk vast en het voelt toch nog een beetje gek, alsof iemand zodadelijk naar me toe komt en zegt "grapje!" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:03

Ik had het aan een handvol verteld , mijn moeder kan zich enorm druk maken erom dat is voor haar beter als ze het niet wist en het scheelt spanning :) . Van harte!

Dat laatste erg herkenbaar :') , heb vaak gekeken of die wel echt was :')

Erger mij aan al het bouwverkeer in de straat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:26

Steeph schreef:
Dankjulliewel :D ik heb hem nu eindelijk vast en het voelt toch nog een beetje gek, alsof iemand zodadelijk naar me toe komt en zegt "grapje!" :')

Toen ik voor het eerst niet met mijn instructeur in de auto zat toen ik mijn rijbewijs had, had ik echt het gevoel alsof ik iets illegaals aan het doen was. _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:57

Dat ik m'n menwagen probeer te verkopen, alweeeeeer, maar krijg er gewoon geen reacties op. Oké niet de mooiste wagen maar echt een prima beginners ding en ik heb het geld gewoon nodig :=

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:22

casperzazoe schreef:
Dat ik m'n menwagen probeer te verkopen, alweeeeeer, maar krijg er gewoon geen reacties op. Oké niet de mooiste wagen maar echt een prima beginners ding en ik heb het geld gewoon nodig :=

Same. Op alles. Same.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 14:36

Aan de buren die irritant op hun raam lopen te kloppen.. Vervolgens er weer een auto dubbel voor mijn huis staat, waar niet eens een auto mag staan -O-

En aan de dagelijks terugkomende hoofdpijn

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 15:23

Voor de mensen die hadden meegekregen dat het met school bij mij allemaal finaal fout ging, ik heb een leuke update :D

Ik ben zojuist door het ROC gebeld met de vraag of ik zo snel mogelijk op afspraak kan komen om de opties te bespreken voor het starten van de opleiding. Morgen heb ik de afspraak staan! *\o/*

oh en laat ik ook even een irritatie droppen, de trilplaat waar ze buiten mee aan het werk zijn om de grond aan te stampen, wat een rot geluid

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 16:56

De navigatie hield er halverwege de rit mee op.Gelukkig wist ik ongeveer de weg en ben er toch gekomen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:03

Benthhh schreef:
Caitlin_K schreef:
Weer eens aan mijzelf.
Aan het feit dat ik mij raar, droevig voel.

Ik herken dit! Ook regelmatig zonder duidelijke reden.

Ik heb dit als het buiten druilerig weer wordt, heb zelf de link heel laat pas gelegd. Het is vandaag rotweer en ik voel me direct sip terwijl ik me de hele zomer helemaal te gek heb gevoeld. :P

En @Taartje wat een opluchting!!! Het zal wel dat je mag beginnen toch?!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:09

Naar de dierenarts want ze geven iets niet 'zomaar' mee. Dat iets wat we 2 jaar geleden ook hebben gehad voor exact hetzelfde probleem, maar oké. Doodsbange hond mee, beestje raakt haar zicht en gehoor kwijt dus tof was het niet.

Uiteindelijk op de tafel, met wat hulp beestje op d'r rug (verstijfd..) zodat ze konden zien wat het probleem is. Ja probleem gezien en je krijgt dit en dit. Ja dat van twee jaar geleden -O- Oké.

Toen nog een check up. En toen kregen we dus te horen dat ze een hart-ruis heeft. Eigenlijk ben ik dat nu nog een beetje aan het verwerken zegmaar….. Ik wist dat ze achteruit ging maar dit moet even een plekje krijgen om te zien wat ik er verder mee kan doen (onderzoeken bijvoorbeeld).

En de andere irritatie; altijd maar die vooroordelen als je hond wat 'nerveuzer' is. 'Ja het is een Border Collie heh', 'Ja het zit in het ras heh'. |o |o

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 17:46

Britta31 schreef:
De navigatie hield er halverwege de rit mee op.Gelukkig wist ik ongeveer de weg en ben er toch gekomen.

Dat had ik vanmorgen ook! Heel fijn op m'n tweede dag bij nieuwe werk, gelukkig de rest vab de route goed gegokt maar was wel even stress. :))

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:06

Dat er een simpele vraag wordt gesteld en mensen ellenlange verhalen (over zichzelf) vertellen terwijl iets in 1 zin beantwoord kan worden :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 18:10

Dat ik morgen een teamvergadering heb en best wel wat kritiekpuntjes op tafel wil leggen richting een collega. Zoiets heb ik alleen nog nooit gedaan en ik ben bang dat ik veel te onaardig ga zijn of dat ze gaat huilen ofzo :')