M_i_R schreef:Oh wat goed PK, daar ga ik ook eens naar kijken. Ik erger me een beetje aan de hoeveelheid speelgoed die verwordt tot een soort 'basislaag' in de speelgoedkratten. dan beter iemand er nog blij mee maken. hetzelfde heb ik overigens ook met al die baby kleertjes van de Hema, logisch dat niemand die wil overnemen maar in de humana container doe ik het ook niet meer. Mijn zus is net terug uit Tanzania en daar staan de westerlingen af te dingen op markt op de kleding die hier in de humana containers gegooid is. Ik wil graag dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben. Weet iemand nog een goed project? mag ook in NL zijn hoor.
Hier gelukkig geen favo knuffels. Wel veel knuffels en hij loopt er ook veel mee rond maar nergens aan verknocht. heel makkelijk
Precies hetzelfde hier, vind het ook zonde als ze zoveel hebben dat ze niet weten waar ze moeten kijken.
Baby/kinderkleding en spullen die ik niet verkoop breng ik hier naar een lokale groep die werkt vanuit de kerk. Zij geven dit aan lokale gezinnen/alleenstaande ouders die het heel goed kunnen gebruiken.
Jitske, heel leuk!
Cruz heeft 1 favoriet konijn maar die blijft eigenlijk altijd in bed, dus dat is makkelijk.

MB