Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:07

M_i_R schreef:
Oh wat goed PK, daar ga ik ook eens naar kijken. Ik erger me een beetje aan de hoeveelheid speelgoed die verwordt tot een soort 'basislaag' in de speelgoedkratten. dan beter iemand er nog blij mee maken. hetzelfde heb ik overigens ook met al die baby kleertjes van de Hema, logisch dat niemand die wil overnemen maar in de humana container doe ik het ook niet meer. Mijn zus is net terug uit Tanzania en daar staan de westerlingen af te dingen op markt op de kleding die hier in de humana containers gegooid is. Ik wil graag dat het terecht komt bij mensen die het nodig hebben. Weet iemand nog een goed project? mag ook in NL zijn hoor.

Hier gelukkig geen favo knuffels. Wel veel knuffels en hij loopt er ook veel mee rond maar nergens aan verknocht. heel makkelijk :D

Precies hetzelfde hier, vind het ook zonde als ze zoveel hebben dat ze niet weten waar ze moeten kijken.

Baby/kinderkleding en spullen die ik niet verkoop breng ik hier naar een lokale groep die werkt vanuit de kerk. Zij geven dit aan lokale gezinnen/alleenstaande ouders die het heel goed kunnen gebruiken.

Jitske, heel leuk!

Cruz heeft 1 favoriet konijn maar die blijft eigenlijk altijd in bed, dus dat is makkelijk. :j

MB <3 <3 <3

Britt

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:09

Die gele Bunnies zijn echt leuk!

Nixnut is heel leuk en fijn idd. Heb er best wel wat spul van, ben er echt fan van. Blijft supermooi en is heel makkelijk te combineren :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:11

Nixnut is heel leuk! Maar zit zelf in een HoJ fase. En het laatste wat ik heb gekocht is voor O het paardenshirt van MR. :')

_Jitske_ schreef:
MarcoBorsato schreef:
Hallo relapen, lekker weekje gehad :')

Hier krijgt O ook een Veloretti, een gouden <3

Oh ik vind die Veloretti's zo mooi! <3 Krijgt O die voor zijn tweede verjaardag of gewoon nu lekker voor de zomer al?

In mei/juni had ik bedacht. Hij is eind augustus jarig. Kan hij er lekker op oefenen voor hij naar de voorschool gaat.

PK <3 <3 <3

We zijn trouwens nu bezig met O's peuterkamer, zo leuk! En op insta staat een babypakje dat ik gemaakt heb, vond de stof zelf niks maar was een cadeautje.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:14

Leuk setje Jitske!

Mooie schoentjes vero, lekker kleurtje!

Ik heb een deel speelgoed opgeborgen voor 2.0, als die er mee uitgespeeld is gaat het ook de deur uit.
Vorige week hebben we heel goedbedoeld een vreselijke plastic garage van mijn schoonouders gehad. Kwaliteitje AliExpress zeg maar, als je er alleen naar keek viel het hele ding al uit elkaar dus op een onbewaakt ogenblik is die in de kliko beland. Nu maar even zoeken naar een degelijke houten, want S. vindt hem wel heel erg leuk.

S. heeft ook twee knuffels en kan ze niet uit elkaar houden, hopelijk blijft dat zo.

HoJ <3

@MB, krijgt O. een peuterbed? Zo ja: showen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:20

Zo'n huisjesbed van latjes is het idee, maar daar steggelen we nog over. Aapje slaapt nog steeds bij ons dus J wil een groot bed op zijn kamertje waar hij dan bij past maar ik zie het niet zitten om gescheiden te slapen. Lastig lastig.

Kleur van de muren wordt in ieder geval heel donkerblauw met een grijze ondertoon.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:25

Als je er zo een gaat bestellen zou ik voor een groot bed gaan. Ik heb overal gekeken, maar er zit slechts €20-40 prijsverschil tussen peuterformaat en groot formaat. Dat is op de prijs van het bed echt te verwaarlozen :=

Wij gaan dus voor eenpersoons huisjesbed. Ook omdat het ‘huisje’ ook geborgenheid geeft en idd, zodat je er bij kunt gaan liggen.

En bovendien, als het er dan staat hoef je het nog niet gelijk in gebruik te nemen toch? Met een groot bed hoef je je dan ook minder schuldig te voelen, want daar passen ze toch nog jaren in, itt in een peuterbed.

Ik vond de stof van je babypakje juist wel weer erg leuk! Mooi gemaakt ook :j

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:27

Volgens mij was die site waar ik het net over had de knuffelcentrale.nl

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:28

Hmm, lastig MB. Zie je het straks zitten om twee aappies op je kamer te hebben? Anders is het misschien wel handig om rustig aan over te gaan.

Ik vind ukkepuk nog zo klein voor een normaal eenpersoonsbed, dus ik denk dat wij voor een peuterbed gaan. We willen op termijn toch een hoogslaper voor hem, dus dit bed zal dan sowieso tijdelijk zijn.

Ik denk dat een huisjesbed hem hier niet gaat worden, hij weigerde als baby altijd te slapen met de kap van de kinderwagen dicht en ook de gordijntjes van de wieg waren een no-go. Volgens mijn moeder had ik dat ook. :))

Idd mooi gemaakt dat pakje trouwens!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:31

Ik vind het zo'n donker stofje voor een zomerpakje := maar J heeft alles voor z'n zus uitgezocht en het was helemaal haar smaak.

Even zoeken voor een 1 persoonshuisjes.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 09:40

Hier ook een huisjesbed. Die is wel vrijwel helemaal dicht en super knus.

Als je O niet weg wil leggen Marco kan je misschien beter investeren in een familiebed. Zo’n hele grote waar je straks met man en 4 kinderen tot een jaar of 12 in past O:)
Vindt J vast een geweldig plan. ~~}>

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:44

Marco, ik heb de onze nu in bestelling staan op Manowoods.nl. Veel mogelijk, mooi om te zien, maar wel enige levertijd.

Helemaal dicht zou mijn ding ook niet zijn hoor Niwla, alleen al het verschonen van het bed lijkt me een crime dan :=
Deze zijn met een balkenconstructie. Lijkt me zo leuk om dan lampjes omheen te wikkelen en zn knuffelslang enzo :P

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:45

MarcoBorsato schreef:
Zo'n huisjesbed van latjes is het idee, maar daar steggelen we nog over. Aapje slaapt nog steeds bij ons dus J wil een groot bed op zijn kamertje waar hij dan bij past maar ik zie het niet zitten om gescheiden te slapen. Lastig lastig.

Kleur van de muren wordt in ieder geval heel donkerblauw met een grijze ondertoon.

Oooh wat leuk! Straks in het nieuwe huis wil ik dat ook :j

Ik wilde heel graag samen slapen met Cruz maar die is zo onrustig dat we dat alleen doen als hij ziek is :') Hij ligt nu ook regelmatig opgefrot overdwars of ineens met hoofd bij het voeteneind.

Wanneer zijn die van de rest overgegaan uit het ledikant? Ik durf het dus nog niet aan want ik weet zeker dat hij eruit dondert. Heb het 4 maanden geprobeerd bij mij in bed en dan moest ik hem 's nachts regelmatig bij de rand weggrijpen.

Britt schreef:
Marco, ik heb de onze nu in bestelling staan op Manowoods.nl. Veel mogelijk, mooi om te zien, maar wel enige levertijd.

Helemaal dicht zou mijn ding ook niet zijn hoor Niwla, alleen al het verschonen van het bed lijkt me een crime dan :=
Deze zijn met een balkenconstructie. Lijkt me zo leuk om dan lampjes omheen te wikkelen en zn knuffelslang enzo :P

Wat een mooie bedjes! <3
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 18-04-19 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:47

Gup was 3 ofzo. Die vond het heerlijk in zijn ledikant.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 09:51

Juul was 2. Is er idd 2 of 3x uitgelazerd. Daarna had ze t door.

Hier een dicht bed en hij is zo opgemaakt hoor. Maar de voorkant kan je gewoon open maken.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:55

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 09:59

Hier ook een bed met uitvalbeveiliging :j

Kleine komt toch de eerste periode bij ons op de kamer, dus hebben ook geen haast. Wil ook niet dat B het gevoel krijgt zijn kamer te moeten inleveren/afstaan.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:00

Die is ook mooi Niwla, zo minimalistisch! Hier gaat vriendje zelf een bed bouwen. Ik vind zoiets wel tof, met een echte trap.
Afbeelding
Maar nog alle tijd om erover na te denken, kind is pas 9 maanden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 10:05

Mijn neefje had een Piet Hein Eek peuterbed. Die was ook echt heel fijn en tof.

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:10

Wij hebben een wit bed van babypark uit de outlet. Gelijk een 1 persoons.
Uitval hekje van ikea werkt prima.

Mup wil ik wel een hoogslaper voor. Die heeft een kleiner kamertje

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:13

Britt schreef:

Kak levertijd, want over 10 weken wil ik bevallen _O- en natuurlijk vind ik het ideale bed :')

Met z'n allen in 1 lijkt me wel heel gezellig maar ik wil toch proberen om nr2 in z'n eigen bedje te krijgen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:22

MarcoBorsato schreef:
Britt schreef:

Kak levertijd, want over 10 weken wil ik bevallen _O- en natuurlijk vind ik het ideale bed :')

Met z'n allen in 1 lijkt me wel heel gezellig maar ik wil toch proberen om nr2 in z'n eigen bedje te krijgen.

Mijn jaloezie is grenzeloos -O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:24

Leuk zijn ze he! Welke heb je op het oog? :D

Ik ben nu aan het rondkijken naar een meubelmaker die het bedje ook kan maken, met minder levertijd. En met bijpassende kast, want dat vond ik nog erg lastig om te zoeken..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:25

_O- :+: gewoon je babbie #2 mee naar bed eisen straks!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:25

Molly is terrecht iréne weer helemaal blij

Leuk hè die kinderkamers, wij nemen in het nieuwe huis een heel groot familiebed, maar iréne krijgt ook een eigen kamertje ik ben nu al helemaal druk met de styling.

Dit wordt het denk ik, dat wandkleed regenboog en leeuwenkleed van oyoy, en hemeltje in de kleur powder van numero 74, en kek amsterdam stickers en behangetje van de kwantum.
Nu nog 3 maanden wachten voordat ik mag gaan inrichten. Kwa bed wil ik graag een bed van rotan maar even kijken of ik die kan vinden in Het goede formaat want we hebben al een eco matras van wol en kokos die erin moet passen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:29

Britt schreef:
Leuk zijn ze he! Welke heb je op het oog? :D

Ik ben nu aan het rondkijken naar een meubelmaker die het bedje ook kan maken, met minder levertijd. En met bijpassende kast, want dat vond ik nog erg lastig om te zoeken..

https://www.manowoods.nl/a-45118506/bed ... sje-fondo/ deze en dan in het zwart. Jongetje houdt van donker.

Fijn Liti! En wat een gave inspo!