Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:45

Nou ik ben het daar niet helemaal mee eens.. het hoeft helemaal niet van twee kanten te komen, mits iedereen weet waar ie staat.. FBW hoeft nergens moeite voor te doen, want ze zijn slechts FWB.. dat ie een beetje bi-polar is, is niet het probleem van LF.. LF kan er prima van genieten, zolang ze maar voor ogen houdt dat FWB niet haar vriendje gaat worden... En ik lees tussen de regels door iets teveel 'vreugde' als hij zich van zn goede kant laat zien.. maar daar kan ik me in vergissen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:47

En blijft het bij die schoolopdracht? :')

Cer, in een gewone vriendschap wil je toch ook dat het van 2 kanten komt? :? Ik ga toch niet altijd degene zijn die vriendinnen vraagt om af te spreken of altijd degene zijn die het eerste appt? Noem maar 2 voorbeelden? Zoiets komt toch van 2 kanten?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 12:56

Hahaha ja daar blijft het wel bij ja, over een half uur gaat hij de deur weer uit want dan komt dochterlief thuis van school.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:05

Relaxed schreef:

Cer, in een gewone vriendschap wil je toch ook dat het van 2 kanten komt? :? Ik ga toch niet altijd degene zijn die vriendinnen vraagt om af te spreken of altijd degene zijn die het eerste appt? Noem maar 2 voorbeelden? Zoiets komt toch van 2 kanten?

Dat dus. Je bent elkaar niks verplicht als je fwb bent maar mij zou het tegenstaan als bijna al het initiatief vanuit mij zou moeten komen. Ik zou wel het idee willen hebben dat hij iig voldoende interesse heeft om ook wat moeite te doen. Anders zou ik me weinig friend voelen maar meer een bootycall voor wanneer meneer zin heeft.

Maar goed als iemand het prima vind om bootycall te zijn dan ben ik de laatste die daar over oordeelt. Doen wat goed voelt zeg ik altijd maar :D
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 07-06-18 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:09

capopjekop schreef:
Relaxed schreef:

Dat dus. Je bent elkaar niks verplicht als je fwb bent maar mij zou het tegenstaan als bijna al het initiatief vanuit mij zou moeten komen. Ik zou wel het idee willen hebben dat hij iig voldoende interesse heeft om ook wat moeite te doen. Anders zou ik me weinig friend voelen maar meer een bootycall voor wanneer meneer zin heeft

K*t op afroep noem ik dat altijd en daar pas ik echt voor :n

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:14

Gelukkig voelt dat zo niet, anders was ik er inmiddels wel klaar mee. Daar zou ik ook voor passen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 13:53

Nou ja ik zie een FWB niet als een gewone vrienschap, maar dat is een interpretatieverschil.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:02

Waar staat die F bij jou voor dan? :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 14:16

ja ik kan meerdere F-words verzinnen :')
maar nee serieus.. het Friens gedeelte is gewoon voor meerdere dingen interpreteerbaar.. een vriend(in) zonder benefits heeft bij mij een hogere prioriteit dan eentje met die benefits, dat is toch een ander gevoel zeg maar.. Daarom vind ik die hele term ook zo suf :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:04

Cer vind ik ook. Het is lang niet zo chique als het klinkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:08

Ik hecht gewoon niet teveel waarde aan het naampje, noem het net zo goed een scharrel.. maar iemand waar ik intiem mee ben, daarvan verwacht ik wel oprechte interesse en een beetje aandacht. Net als dat ik dat ook geef.. :j

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:12

Scharrel dekt de lading inderdaad beter :) En ja, ook een scharrelt hoort je met respect te behandelen. En jij je scharrel.

Maar daar gaat het wel vaak mis. Het is, vind ik, net of je van mindere waarde bent als je een scharrel bent. Daar vind ik dus echt geen bal aan. Dat je gebeld wordt of je 's avonds nog even langs kunt komen.. ja daaaaag!

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:20

Vorige week dinsdag met m'n tinderdate naar de bioscoop geweest, heel gezellig gehad en het leek goed te klikken. Had er echt wel vertrouwen in en het leek ook van beide kanten te komen maar die vrijdag appte hij dat ie toch nog niet klaar was voor een relatie en dat beter nu kon aangeven voordat we wat zouden krijgen. Ben er een paar dagen treurig over geweest want we gingen opeens van dagelijks contact naar helemaal niks. :\ Gisteren maar weer ingelogd op Tinder, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 20:03

Dat is waar Sophie, maar t kan ook de andere kant op.. dat je belt of ie vanavond tijd heeft.. dat zet de schaal weer recht :j
Als je t beiden maar weet

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 20:27

Ja dat is zo. Al is mijn ervaring dat hij dan nooit kan en ik me steeds aan moet passen. Het is gewoon niks voor mij :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:05

Ik begin geloof ik serieus gestoord te raken :')

5 bouwvakkers, inclusief mijn onderbuurman, zitten op het dakterras te bespreken wanneer ze binnen een relatie een scheet laten. |o

'Ik moet een scheet laten. Voel je dus niet vreemd, dit ligt niet aan jou.' & 'Anders geef je de hond maar de schuld.' tot 'Ja maar jij zit altijd te ruften!' :x

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:06

En vervolgens hun coming outs wat betreft eerste scheten _O- _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:07

'MAG IK EVEN MEZELF ZIJN ALSJEBLIEFT, GA WEG!!!'

Dit is zó fout :D

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 07:35

Zij bespreken het nog.. mijn vriend laat ze gewoon... ;)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:07

Relaxed, en daar zet je precies de vinger op de 'zere plek'. Die oprechte aandacht en interesse is mijns inziens verdwenen. Ja, alleen als het hem uitkomt en andere dagen is hij van de wereldbol verdwenen. Je zou haast denken dat hij er meerdere dingen bij heeft lopen. Ik weet iig dat dat niet het geval is, gezien mijn beste vriendin daar dagelijks is en hem dus rond ziet lopen haha.

Ik ben overigens heel blij dat ik met spierbundelman heb afgesproken. Door dit alles kan ik veel objectiever kijken naar het hele gedoe met fwb. Ik vind het ineens allemaal afstotelijk :') Waauw. Moet alleen nog even iets bedenken voor dit weekend. We gaan met zijn allen uit voor de verjaardag van beste vriendin, inclusief fwb. Er was al geregeld dat we met zijn allen daar slapen. Dus ik moet of de wijze beslissing maken om thuis te slapen, of daar slapen en keihard afwijzen als hij avances maakt. Maar ja, iets met de kat en het spek :+ . Ik ben nu best stellig (en gisteren heb ik hem alsnog moeten afwijzen en dat is me ook gelukt }> ) maar ik weet niet hoe dat gaat met een paar drankjes op whaha.

Whahahhaa Patrick zulke verhalen zijn hilarisch om mee te luisteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:10

Ik denk nu krijgen we een update van je date Ailill, gaat het over scheten :')

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:38

capopjekop schreef:
Relaxed schreef:

Dat dus. Je bent elkaar niks verplicht als je fwb bent maar mij zou het tegenstaan als bijna al het initiatief vanuit mij zou moeten komen. Ik zou wel het idee willen hebben dat hij iig voldoende interesse heeft om ook wat moeite te doen. Anders zou ik me weinig friend voelen maar meer een bootycall voor wanneer meneer zin heeft.

Maar goed als iemand het prima vind om bootycall te zijn dan ben ik de laatste die daar over oordeelt. Doen wat goed voelt zeg ik altijd maar :D

Ik vind dit eigenlijk wel een beetje krom klinken.. Hoe kan als het initiatief steeds bij de vrouw ligt het een bootycall zijn voor wanneer de man zin heeft? (ik bedoel dit niet op de situatie van LF maar in het algemeen).

Op een of andere manier lijkt het als het om seks gaat altijd wel de man te zijn, die zin heeft, die de ander gebruikt. Maar dit kan toch ook gewoon andersom of wederzijds zijn? Als de vrouw dat prima vind, op haar initiatief (of in gaat op zijn initiatief) een bootycall heeft met een man, is daar toch helemaal niks mis mee? Vrouwen hebben toch net zo goed lusten :P

Wederzijds respect lijkt me daarin zeker belangrijk...
Dat ligt voor iedereen persoonlijk wat acceptabel is of niet, vind ik dan.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:53

Het werd echt steeds vreemder gisteravond, dus ben naar bed gegaan :P

Ha date was leuk, meer dan leuk zelfs! Vondelpark, zon en hond was leuk en daarna wat wezen eten. Kon het alleen niet te laat maken, dus we zien elkaar dit weekend weer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:56

Renee, goede vraag, zo had ik m nooit bekeken :') Vrouwen willen denk ik meer aandacht tussendoor.. Vaak appen wij dan meer, ook gewoon koetjes/kalfjes, vanalles.. Als een man daar dan niet echt op reageert, of alleen sociaal wenselijk reageert, maar ook niet meer dan dat (kortaf..), dan komt dat ongeïnteresseerd over.. Als ze dan vervolgens een dag/week/whatever later wel heel actief gaan appen omdat ze zin hebben en willen afspreken, dan voelt het voor mij een beetje als een bootycall.. Als in: Oh nu heeft ie zin en kan ie ineens wel geïnteresseerd doen.. Dat is toch een beetje het hele jacht spelletje denk ik.. Als ze iets willen gaan ze jagen en kunnen ze het wel, als ze eenmaal gevangen hebben hoeven ze minder moeite te doen.. Ik denk dat vrouwen gewoon willen dat ze een beetje moeite blijven doen..
Zo zie ik het tenminste.. :)

Klinkt goed Ailill! :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:10

Ik wilde een heel betoog typen maar eigenlijk heeft relaxed al uitgelegd hoe ik het bedoel.

Iedereen staat er ook anders in daar heb je helemaal gelijk in. Ik gaf alleen aan hoe het voor mij zou voelen. Maar ik ben niet zo geschikt voor fwb/neukertje/scharrels of welk plaatje je er ook op wil plakken heb ik ontdekt. Overigens snap ik best dat anderen het ideaal vinden om wel de lusten maar niet de lasten te hebben :j dus ik veroordeel verder niemand

@lf: je zou ook kunnen aangeven bij hem dat je nu aan het daten bent met een leuke man en dat je ruimte wil. Dan kun je gelijk testen of hij echt alleen aan zichzelf denkt of jouw gevoelens respecteert. En jullie slapen daar met meer. Op een kamer of wel apart? Anders Kun je mss met de indeling stoeien