Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Relaxed schreef:En blijft het bij die schoolopdracht?
Cer, in een gewone vriendschap wil je toch ook dat het van 2 kanten komt?Ik ga toch niet altijd degene zijn die vriendinnen vraagt om af te spreken of altijd degene zijn die het eerste appt? Noem maar 2 voorbeelden? Zoiets komt toch van 2 kanten?
capopjekop schreef:Relaxed schreef:En blijft het bij die schoolopdracht?
Cer, in een gewone vriendschap wil je toch ook dat het van 2 kanten komt?Ik ga toch niet altijd degene zijn die vriendinnen vraagt om af te spreken of altijd degene zijn die het eerste appt? Noem maar 2 voorbeelden? Zoiets komt toch van 2 kanten?
Dat dus. Je bent elkaar niks verplicht als je fwb bent maar mij zou het tegenstaan als bijna al het initiatief vanuit mij zou moeten komen. Ik zou wel het idee willen hebben dat hij iig voldoende interesse heeft om ook wat moeite te doen. Anders zou ik me weinig friend voelen maar meer een bootycall voor wanneer meneer zin heeft

En ja, ook een scharrelt hoort je met respect te behandelen. En jij je scharrel.
Gisteren maar weer ingelogd op Tinder, nieuwe ronde nieuwe kansen. 

Waauw. Moet alleen nog even iets bedenken voor dit weekend. We gaan met zijn allen uit voor de verjaardag van beste vriendin, inclusief fwb. Er was al geregeld dat we met zijn allen daar slapen. Dus ik moet of de wijze beslissing maken om thuis te slapen, of daar slapen en keihard afwijzen als hij avances maakt. Maar ja, iets met de kat en het spek
. Ik ben nu best stellig (en gisteren heb ik hem alsnog moeten afwijzen en dat is me ook gelukt
) maar ik weet niet hoe dat gaat met een paar drankjes op whaha.
capopjekop schreef:Relaxed schreef:En blijft het bij die schoolopdracht?
Dat dus. Je bent elkaar niks verplicht als je fwb bent maar mij zou het tegenstaan als bijna al het initiatief vanuit mij zou moeten komen. Ik zou wel het idee willen hebben dat hij iig voldoende interesse heeft om ook wat moeite te doen. Anders zou ik me weinig friend voelen maar meer een bootycall voor wanneer meneer zin heeft.
Maar goed als iemand het prima vind om bootycall te zijn dan ben ik de laatste die daar over oordeelt. Doen wat goed voelt zeg ik altijd maar

Vrouwen willen denk ik meer aandacht tussendoor.. Vaak appen wij dan meer, ook gewoon koetjes/kalfjes, vanalles.. Als een man daar dan niet echt op reageert, of alleen sociaal wenselijk reageert, maar ook niet meer dan dat (kortaf..), dan komt dat ongeïnteresseerd over.. Als ze dan vervolgens een dag/week/whatever later wel heel actief gaan appen omdat ze zin hebben en willen afspreken, dan voelt het voor mij een beetje als een bootycall.. Als in: Oh nu heeft ie zin en kan ie ineens wel geïnteresseerd doen.. Dat is toch een beetje het hele jacht spelletje denk ik.. Als ze iets willen gaan ze jagen en kunnen ze het wel, als ze eenmaal gevangen hebben hoeven ze minder moeite te doen.. Ik denk dat vrouwen gewoon willen dat ze een beetje moeite blijven doen..
dus ik veroordeel verder niemand