Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Mooie casual outfit Sharon!
Wauw, wat een gave broek TheNovelist!![]()
Ik heb vandaag deze broek aan, gisteren in een opwelling gekocht! Ben benieuwd wat jullie vinden
[ [url=m/XNalRB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trui schreef:Oke help. Ik heb deze twee gekocht laatst, en het gaat om de broek. Is beetje wijd onderaan maar niet echt Flaired wat wel zo lijkt op de foto. Met wat combineer je zoiets? Een simpel shirt met korte mouwen heb ik helaas niet in mijn kast. De broek is donkerblauw [ [url=m/WBPUAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
DewiRox schreef:Trui schreef:Oke help. Ik heb deze twee gekocht laatst, en het gaat om de broek. Is beetje wijd onderaan maar niet echt Flaired wat wel zo lijkt op de foto. Met wat combineer je zoiets? Een simpel shirt met korte mouwen heb ik helaas niet in mijn kast. De broek is donkerblauw [ [url=m/WBPUAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met sportschoenen, sportbh en sporttop, of wilde je het gewoon gaan dragen?
Mooi jurkje zeg Sanne!
Resistance schreef:Lau schreef:Mijn outfit van vanavond:
[ [url=m/wysxeY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik blijf dat hoedje zo enorm gaaf vinden! Geeft de outfit echt een twist.
L'outfit:
[ [url=m/UTdJOX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Truitje: stradivarius
Rokje: forever 21
Schoenen: pier one
Trui schreef:Hebben er wel meer bij ons. Theaterschool :’)
Beetje skateroutfit moet het worden. Is gekocht in zo’n tweedehands zaakje met allemaal oude sportlieden en die broek van mijn vorige outfit komt er ook vandaan
Daenerys schreef:Haha stoer die Kappa broek! Ik zou zeggen een (crop)top met een oversized spijkerjack erover.
Kijk anders even op de instagram va Denise Kroes voor inspiratie, zij draagt ook vaak van zulke broeken.