Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:27

SavannahNx schreef:
Iemand die weet of Hunkemoller al bikini’s heeft?

Jup, afgelopen donderdag in elk geval wel.

eilleen333

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:52

Bij de opticien kan je toch altijd gewoon binnenlopen voor een oogmeting? Ik heb al een bril, maar zonder bril is momenteel niet meer te doen. Heb al een keer proeflessen gehad, en wil dat nu eigenlijk weer (permanente maandlenzen). Kan ik gewoon langslopen hiervoor of moet ik een afspraak maken?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 21:52

eilleen333 schreef:
Bij de opticien kan je toch altijd gewoon binnenlopen voor een oogmeting? Ik heb al een bril, maar zonder bril is momenteel niet meer te doen. Heb al een keer proeflessen gehad, en wil dat nu eigenlijk weer (permanente maandlenzen). Kan ik gewoon langslopen hiervoor of moet ik een afspraak maken?

Ik ben gewoon langsgelopen en volgens mij mag dit ook gewoon

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 22:05

Ik liep binnen en maakte en afspraak voor een week of 2 later... Eerder hadden ze geen tijd voor een uitgebreide meting.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 22:13

Je kan sowieso binnen lopen, als ze op dat moment geen tijd hebben kan je daar waarschijnlijk wel een afspraak amken. Probeer de rustige tijden te nemen, niet op zaterdagmiddag gaan maar las je tijd hebt een keer door de weeks overdag, dat doe ik ook altijd (of op studiedagen op de middelbare school, in tussenuren en nu ik studeer als ik vrije dagen heb of korte dagen). Als je werkt en eht niet kan door de week zou ik ze gewoon even bellen of mailen om een afspraak te maken wanneer je zeker weet dat je ook kan!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 22:23

Ik wilde morgenochtend evt gaan, dus dat is wel een rustige tijd. Of naja, morgen middag, in de ochtend zijn ze volgens mij niet open.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 23:40

c_alsemgeest schreef:
Ja.... maar dan heb ik weer zo'n apparaat over :')

Niet over, reserve!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 01:05

In principe kun je zo binnenlopen ja, heb ik een tijdje terug ook gedaan. Toen hadden ze echter geen tijd dus moest wel een afspraak maken. Maar volgens mij kun je het bij de meeste opticiens wel zonder afspraak proberen ja!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 01:46

Waarom krijg ik gelijk zo'n buikpijn als ik nerveus ben? -O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:37

Laatst met iemand weekendje weggeweest. Nu vraagt de persoon al weer, maar de rijstijl is nogal ruig. En het is karakter vrees ik. Maar hoe zeg je dat netjes zonder te beledigen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:48

Bedoel je dan (1) hoe je zegt dat de rijstijl ruig is? Of (2) dat het karakter je niet aan staat? Of (3) dat je geen zin hebt?

Optie 1-a; zal ik rijden?
Optie 1-b; ik regel zelf wel vervoer, bij jou wordt ik misselijk.
Optie 2; ik ben nog moe van de vorige keer, wist niet dat je zo aanwezig was.
Optie 3; nee sorry, ik heb geen zin. Ik blijf liever thuis.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:49

"zal ik deze keer rijden?"

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 08:52

Heel simpel .
Zou je misschien wat rustiger willen rijden want ik ben nogal snel misselijk en bang in de auto .
Dan leg je het balletje bij jezelf en beledig je niemand .

En als je het karaker niet leuk vind geeoon zeggen sorry ik heb geen tijd/zin

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:00

Wat is de naam van een Nederlandse film, die best een tijdje geleden uitkwam, ging over een app ofzo een boosaardige app en ze heette volgens mij Iris ofzo iets en het was een app die alles zag en het leven van iemand helemaal verpestte en meekeek in het leven. Het was een soortvan evil besturingssysteem. Heette die Iris?

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:14

SavannahNx schreef:
Wat is de naam van een Nederlandse film, die best een tijdje geleden uitkwam, ging over een app ofzo een boosaardige app en ze heette volgens mij Iris ofzo iets en het was een app die alles zag en het leven van iemand helemaal verpestte en meekeek in het leven. Het was een soortvan evil besturingssysteem. Heette die Iris?

Eigenlijk heel voor de hand liggend, heette die film “App” :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:34

eilleen333 schreef:
Ik wilde morgenochtend evt gaan, dus dat is wel een rustige tijd. Of naja, morgen middag, in de ochtend zijn ze volgens mij niet open.

Bij de eye wish Zwolle zuid kan het wel haha

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 09:46

SimoneeM schreef:
SavannahNx schreef:

Eigenlijk heel voor de hand liggend, heette die film “App” :D

Ik dacht iris haha thanks! :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:25

germie schreef:
Laatst met iemand weekendje weggeweest. Nu vraagt de persoon al weer, maar de rijstijl is nogal ruig. En het is karakter vrees ik. Maar hoe zeg je dat netjes zonder te beledigen?

Vertel hem vriendelijk dat hij wat voorzichtiger met je moet zijn.
En oh ja, jij boven geeft je meer controle.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:41

Kuggur schreef:
germie schreef:

Vertel hem vriendelijk dat hij wat voorzichtiger met je moet zijn.
En oh ja, jij boven geeft je meer controle.

:') _O-

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:42

~~}>

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:00

Vealosz schreef:
Waarom krijg ik gelijk zo'n buikpijn als ik nerveus ben? -O-

Tijdens je angstreflex gebeurt er van alles en nog wat met je.
Zo gaan je zintuigen wagenwijd open (want "Moeder Natuur vindt" dat jij de bedreiging goed en snel helder moet krijgen).

Een ander aspect is: er gaat veel bloed naar je spieren en je hart gaat alvast harder kloppen. Functie: als het bij 'deze bedreiging nu' van belang is om hetzij te hollen, in een boom te klimmen of te slaan - dan kunnen je spieren dat.

En dat bloed wordt ergens anders weggehaald: uit je spijsverteringsstelsel. "Die maaltijd verteren komt later wel - eerst deze noodsituatie overleven!"
(En duurt de nervositeit te lang of gebeurt het te vaak, kun je het effect krijgen dat die buikorganen 'het niet leuk vinden'.)
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 05-02-18 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:01

Ik heb me net 5 minuten af zitten vragen hoe je nou boven kan zitten in een auto :') Op schoot zitten bij de bestuurder was het enige wat ik kon verzinnen maar dat leek me niet echt bijdragen aan dat hij veiliger gaat autorijden :')

Pfffff goedemorgen :))

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:02

Blijheid schreef:
Ik heb me net 5 minuten af zitten vragen hoe je nou boven kan zitten in een auto :') Op schoot zitten bij de bestuurder was het enige wat ik kon verzinnen maar dat leek me niet echt bijdragen aan dat hij veiliger gaat autorijden :')

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:23

Blijheid schreef:

_O- _/-\o_

Dank je wel. Goedemorgen. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 11:25

Blijheid schreef:

You just made nu day! *\o/*