SavannahNx schreef:Iemand die weet of Hunkemoller al bikini’s heeft?
Jup, afgelopen donderdag in elk geval wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Bij de opticien kan je toch altijd gewoon binnenlopen voor een oogmeting? Ik heb al een bril, maar zonder bril is momenteel niet meer te doen. Heb al een keer proeflessen gehad, en wil dat nu eigenlijk weer (permanente maandlenzen). Kan ik gewoon langslopen hiervoor of moet ik een afspraak maken?
SavannahNx schreef:Wat is de naam van een Nederlandse film, die best een tijdje geleden uitkwam, ging over een app ofzo een boosaardige app en ze heette volgens mij Iris ofzo iets en het was een app die alles zag en het leven van iemand helemaal verpestte en meekeek in het leven. Het was een soortvan evil besturingssysteem. Heette die Iris?
SimoneeM schreef:SavannahNx schreef:Wat is de naam van een Nederlandse film, die best een tijdje geleden uitkwam, ging over een app ofzo een boosaardige app en ze heette volgens mij Iris ofzo iets en het was een app die alles zag en het leven van iemand helemaal verpestte en meekeek in het leven. Het was een soortvan evil besturingssysteem. Heette die Iris?
Eigenlijk heel voor de hand liggend, heette die film “App”
germie schreef:Laatst met iemand weekendje weggeweest. Nu vraagt de persoon al weer, maar de rijstijl is nogal ruig. En het is karakter vrees ik. Maar hoe zeg je dat netjes zonder te beledigen?
Kuggur schreef:germie schreef:Laatst met iemand weekendje weggeweest. Nu vraagt de persoon al weer, maar de rijstijl is nogal ruig. En het is karakter vrees ik. Maar hoe zeg je dat netjes zonder te beledigen?
Vertel hem vriendelijk dat hij wat voorzichtiger met je moet zijn.
En oh ja, jij boven geeft je meer controle.
Vealosz schreef:Waarom krijg ik gelijk zo'n buikpijn als ik nerveus ben?