Yonker schreef:Ow![]()
Het was zeker met colien?

Vriendschappelijke date

Ik had Jooproo al een hele tijd niet gezien en ook een tijd geen contact gehad. Dus dat moesten we even inhalen. Hij probeerde me wel met chocolade de bosjes in te praten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Na ruim een week nog steeds heel leuk app contact. Ik word er bijna achterdochtig van...
Thenexttry schreef:Ik geloof dat het bij mijn date en ik beter is als her stoptal hebben we wel wat dingetjes die nog afgehandeld moeten worden en dat duurt nog wel even.
anne_bento schreef:Ik vind Brabants altijd heel gezellig klinken haha... en fries en gronings hou ik ook wel van. Richting Den Haag die kant op vind ik minder. Zelf praat ik volgens mij als een boer haha.
Flessuh schreef:Wow.. ik krijg een melding dat ik nieuwe match heb, klik op de melding dus de app opent en moet even laden... Geen nieuwe match. Die heeft me wel erg snel verwijderd dan
Mayflower_ schreef:Stille meelezer uit Friesland meldt zich., ik verbaas mij soms over tinder, mannen die gelijk op de chat roepen ''Ben je geil?''![]()
Ik zoek nog een leuke man voor een vriendin van mij.
Ketly schreef:Waarom verwijder je ze zelf dan Flessuh? Dan mag je toch ook niet klagen dat je weinig matches hebt?