Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:48

Yonker schreef:
Ow _O-
Het was zeker met colien? :')

:D

Vriendschappelijke date :j
Ik had Jooproo al een hele tijd niet gezien en ook een tijd geen contact gehad. Dus dat moesten we even inhalen. Hij probeerde me wel met chocolade de bosjes in te praten >;)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:08

Wow.. ik krijg een melding dat ik nieuwe match heb, klik op de melding dus de app opent en moet even laden... Geen nieuwe match. Die heeft me wel erg snel verwijderd dan -O-

Mayflower_

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:19

Stille meelezer uit Friesland meldt zich., ik verbaas mij soms over tinder, mannen die gelijk op de chat roepen ''Ben je geil?'' :')
Ik zoek nog een leuke man voor een vriendin van mij. :D

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:25

Ik van de week weer sinds lange tijd bij vriendlief geslapen, hebben het beide zo druk dat het gewoon elke keer echt niet uitkomt :') . En ik ben weer buiten mijn comfortzone gestapt. Ik heb spulletjes van mij bij hem laten liggen, ik heb elke keer al mijn slaapspullen nog heen en weer gesjouwd maar was het beu. Maar daar lag toch wel een dikke drempel voor mij hoor, misschien omdat het dan echt echt echt serieus voelt ofzo als je tandenborstel er ligt :') Terwijl ik echt wel weet dat het al echt echt echt serieus is.
Mijn beste vriendinnetje is helemaal fan van mijn vriend, niet als zijnde dat ze jaloers is. Maar wel dat ze me in elkaar gaat timmeren als ik hem (bewust) ga laten lopen :') Wat een geluk dat ik hem ook maar al te graag als mijn vriend behoud :D
Ik voel me een verliefde puber :') Maar als ik hem zie kan ik alleen maar denken "Is hij echt mijn vriend? Jep he is! <3 "

Robijntjah schreef:
Na ruim een week nog steeds heel leuk app contact. Ik word er bijna achterdochtig van... :')

Leuk leuk :D Gun het je zo!

Thenexttry schreef:
Ik geloof dat het bij mijn date en ik beter is als her stopt -O- al hebben we wel wat dingetjes die nog afgehandeld moeten worden en dat duurt nog wel even.

:(:) stom, maar misschien wel beter dan ja

anne_bento schreef:
Ik vind Brabants altijd heel gezellig klinken haha... en fries en gronings hou ik ook wel van. Richting Den Haag die kant op vind ik minder. Zelf praat ik volgens mij als een boer haha.

Ik hou van Brabanders <3 Ik wil nooit meer uit brabant weg, laat me niet meer ompraten, door niemand niet *\o/*

Gisteren heb ik trouwens even getinderd voor onze Jooproo, dus in de hoop dat hij er een leuke match uit krijgt heeft hij belooft dat als het iets word dat ik de eerste ben die haar mag ontmoeten :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:23

Flessuh schreef:
Wow.. ik krijg een melding dat ik nieuwe match heb, klik op de melding dus de app opent en moet even laden... Geen nieuwe match. Die heeft me wel erg snel verwijderd dan -O-

Misschien heeft ze je per ongeluk geliked. Heb ik ook weleens :+ Dan verwijder ik ze ook weer meteen haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:25

Flessuh schreef:

Ik heb ook wel eens per ongeluk verkeerd geswiped, of (ja echt not done, I know :+ ) vriendinnen in een dronken bui in de kroeg. Dus meteen weer verwijderd.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:34

Even een vraagje tussendoor, hoeveel matches hebben jullie er eigenlijk? En verwijderen jullie ze tussendoor?
Ik zit nu op 234 maar ik praat maar met een paar :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:35

Mijn vriendinnen inderdaad ook weleens. Heb ik allemaal stomme matches :+ Hup weg ermee.

Ik heb er 130 :') Praat maar met eentje nu.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:36

Mayflower_ schreef:
Stille meelezer uit Friesland meldt zich., ik verbaas mij soms over tinder, mannen die gelijk op de chat roepen ''Ben je geil?'' :')
Ik zoek nog een leuke man voor een vriendin van mij. :D

Friesland? :D

Ik zit nu op 9 matches maar ga vanavond terug naar 3 aangezien de meesten niks zeggen dus die mogen dan :evaw:

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:39

Waarom verwijder je ze zelf dan Flessuh? Dan mag je toch ook niet klagen dat je weinig matches hebt?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:43

Ketly schreef:
Waarom verwijder je ze zelf dan Flessuh? Dan mag je toch ook niet klagen dat je weinig matches hebt?

Verwijder ze na iets van 2 weken niks. En weinig matches is ook weinig nieuwe er bij hè :P

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:44

Ketly schreef:

Ik snap best dat hij ze verwijderd als ze na een tijdje nog niks teruggezegd hebben... Het is graag of niet zeg maar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:44

Ik heb er 39, maar ik swipe al een poosje niet meer, druk genoeg zo met deze mannen :+ Ik laat ze staan, mocht dit allemaal op niks uitlopen kan ik weer even neuzen haha. Ik verwijder zelf dus niet en ben ook blij dat mijn huidige date dat niet gedaan heeft want wij waren ook al zo'n 4 weken een match voor we begonnen te praten en af te spreken omdat we beiden nog met anderen aan het daten waren daarvoor :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:45

Oh als ze trouwens niks terug zeggen dan begrijp ik het ook, dan weg ermee

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:47

Ketly schreef:

Logisch toch. Je gaat toch geen mensen bewaren in je lijstje met wie je 0,0 contact hebt puur om anderen te kunnen vertellen dat je zoveel matches hebt?

Ik had in de tijd dat ik tinderde echt heel veel matches, maar ik had er altijd maar een x-aantal tegelijk. Als dat leidde tot een date, leuk. Als er niet werd gesproken of het leek me niets verwijderde ik ze en voegde ik weer een x-aantal nieuwe toe.
Ik heb er nooit meer dan 15 tegelijk in mijn lijstje gehad denk ik, misschien nog wel minder. De kwantiteit boeit niet, de kwaliteit wel ;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:49

Ik lees het misschien verkeerd, maar ze zeggen niks terug? Dan begrijp ik het. Ik dacht ze zeggen in het algemeen niks, dan zou je zelf ook wat kunnen sturen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:50

Tja ik ga de moeite niet nemen om alles te verwijderen :') heb dan ook iets van 400 matches..... maar momenteel praat ik met niemand. Maar zit eraan te denken om gewoon helemaal account opnieuw aan te maken :)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:52

Nou ik antwoord niet meteen altijd overal op, soms duurt dat bij mij een tijdje. Daarom verwijderde ik ook niet meteen iedereen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:56

Ik verwijderde standaard iedereen die na een week nog niks teruggezegd had :') of waar alleen een "hoi hoe is het" uit kwam. Of alle gesprekken die al minimaal een week waren gestrand die verwijderde ik ook :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:04

Ketly schreef:
Ik lees het misschien verkeerd, maar ze zeggen niks terug? Dan begrijp ik het. Ik dacht ze zeggen in het algemeen niks, dan zou je zelf ook wat kunnen sturen.

Nee dit zijn inderdaad matches die niks (meer) terug zeggen

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:10

Dan is het wat logischer! :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:11

Ik bewaar ze, veel teveel moeite om alles te verwijderen :Y) heb er een stuk of 200 ofzo, en 1x in de zoveel tijd Verwijder ik mijn profiel en begin ik opnieuw!

Ehm.. volgens mij heb ik vanmiddag date :') App al een paar weken met hem, vrijdag gezegd wanneer gaan wij eens afspreken en nu appte hij dat hij vanmiddag wel naar Leeuwarden kan komen! Doodeng zulke spontane dates _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:15

Spontane dates zijn het leukste joh, kun je niet te lang nadenken over wat je nou wel of niet moet aantrekken.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 13:23

Ik schoon ze ook regelmatig op, doodgelopen gesprekken of gasten die niks zeggen ofzo.

Ik merk dat ik bij die van mij nog steeds een beetje twijfel of ik er nou mee verder moet gaan, afgelopen weekend ook weer heftige gesprekken gehad, verstandelijk gezien is het beter om te nokken, maarja, gevoelsmatig is dat een heel ander verhaal...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:31

Oké heb net mijn account verwijdert!! Tijd voor een nieuw schoon account :D
Wellicht ga ik t dan ook bijhouden met verwijderen van matches