Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:Selina schreef:Hint is lastig, ben gewoon alle profielen afgegaan
Hints waren:
Q
CV
De naam van mijn paard is ook een motorvoertuig
Desi92, ben jij mijn SS?
Anders ga ik verder de lijst af
Jaaa ik ben het![]()
Hoop dat je het pakketje leuk vind
Selina schreef:Hint is lastig, ben gewoon alle profielen afgegaan
Hints waren:
Q
CV
De naam van mijn paard is ook een motorvoertuig
Desi92, ben jij mijn SS?
Anders ga ik verder de lijst af
sloffiee schreef:Ik lig in het ziekenhuis ivb met vroegtijdig ween ik hoop dat ik morgen naar huis mag Hoe zit het als ik het later verstuur?
Vind dit zo verrot
Flux schreef:xSwanHeart schreef:Fijn dat je er blij mee bent Rofah!Vond het echt lastig om wat leuks te verzinnen!
Hmm, SwanHeart is dan toch niet mijn SSOh oh, wie helpt mij? De hint lijkt heel simpel maar ik zie het licht even niet!
![]()
[ [url=m/2hdYrL.jpg]Afbeelding[/url] ]
obelix schreef:Donna89 schreef:Suuskipje, jouw ss is echt wel over budget gegaan. Super leuk haha
Dat valt eigenlijk nog best mee hoorKwestie van op tijd beginnen en slim inkopen Haha.
sloffiee schreef:Ik lig in het ziekenhuis ivb met vroegtijdig ween ik hoop dat ik morgen naar huis mag Hoe zit het als ik het later verstuur?
Vind dit zo verrot
frisian_love schreef:Toralone schreef:Ok, terug komend op de hint, ik doe een gokje:
Frisian_love <- ben jij mijn SS?
Klopt helemaal Toralone![]()
En het vele plakband was, omdat het niet hield op de vele glitters
lieveli schreef:Dizzy505 schreef:Het was frustrerend!!!! Ik kon er maar niet uit komen jeetje. Toen ik het samen met mn vriend uitgepuzzeld had stond er geen naam bij! Ik heb heel de doos nog een keer doorzoch en kon maar niks vindenTot we er achter kwamen dat de eerste letters van de zin jouw naam waren! Ik ben super blij met mijn pakket dankjewel!
Graag gedaan! Ik heb geprobeerd een lekker knus pakketje te maken! En als je die kaars niet lekker vindt ruiken is hij er heel makkelijk uit te halen en gewoon als beker te gebruiken! Gewoon onder de hete kraan houden en dan aan het lontje trekken.