Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 13:56

Ik kreeg net een verrassing van de 1000poot. De Christmas Tree Farm van GC die niet bij de bestelling van 29-12 zat, en vergoed zou worden, lag ineens zonder bericht in de brievenbus. Ben er uiteraard heel blij mee, maar vind het toch zonde van de kosten van de envelop en € 2,92 porto. Ik heb haar vorige week nog gezegd, dat een kortingscode prima is, omdat ik, zodra de nieuwe GC geuren binnen zijn, toch bestel. Als ze even gemaild had, had ze deze bij de volgende bestelling kunnen doen. Nu heeft ze deze extra kosten en ze wil de Christmas Tree Cutting (die ik foutief kreeg) ook niet retour. Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat ik hem heb, hij is nl. héérlijk *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:03

Volgens mij zijn smellies qua kwaliteit ook minder? Probeer die gc eens, dat blijf je ruiken :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:04

Wat een verschillende verhalen hoor je over 1000poot zeg.
Nu hebben ze toch niet degene die ik graag wil hebben, maar het geeft me alleen geen goede moed in de schoenen! :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:04

Ik ben ook heel ontevreden met smellies... van de scent chip's komt 200 keer meer geur af

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:25

Sweetest Valentine Swirl van YC ziet er heel leuk uit.
Vind er alleen maar een jar van op dit moment, had graag een taart van willen proberen.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 14:39

Stamper schreef:
Sweetest Valentine Swirl van YC ziet er heel leuk uit.
Vind er alleen maar een jar van op dit moment, had graag een taart van willen proberen.

Een taart lijkt mij nu ook wel lekker :')

Moet je gewoon de Sparkling Cinnamon en Vanilla Cupcake bij elkaar mikken. Daar is het namelijk een mix van.

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:41

O taart, wanneer wordt er geserveerd?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:42

Haha, sorry bedoelde natuurlijk een tart, maar dat snapte je wel denk ik!
Ik zag het inderdaad, alleen echter pas nadat ik het hier gepost heb.

De 2 geuren zelf heb ik nog niet.
Maar heb wel winkelmandje vol zitten. Maar toch eerst besloten om hier in Klundert te kijken, misschien vind ik echter paar geuren wel totaal niet lekker. Dus dat ga ik dinsdag eerst doen! :), of vandaag nog...

Aaaargh best frustrerend, als je weet dat je eigenlijk niks meer moet bestellen, maar het toch graag wilt doen... :brr:
Laatst bijgewerkt door Banyu op 09-01-16 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:46

He meiden, even een vraagje. Had altijd de 4 uur waxine lichtje, nu de 6 uur. Maar de geuren gaan opeens veel minder lang mee! Wordt de 6 uur veel warmer zodat de geur er sneller afgaat? Anders ga ik weer terug op de 4. De melts van sense geven normaal heel lang geur af, nu amper 2 uur en begin al de wax te ruiken. Zo zonde

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 15:03

Mmm taart! Nee.. Rijstevlaai <3

Oh geen idee.. Ik heb altijd 6-uurs.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 15:14

Ik zag deze voorbij komen in een youtube-filmpje. Is van de Kringle spring collectie 2016. Lijkt me heerlijk <3

Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 15:28

Invisible schreef:
He meiden, even een vraagje. Had altijd de 4 uur waxine lichtje, nu de 6 uur. Maar de geuren gaan opeens veel minder lang mee! Wordt de 6 uur veel warmer zodat de geur er sneller afgaat? Anders ga ik weer terug op de 4. De melts van sense geven normaal heel lang geur af, nu amper 2 uur en begin al de wax te ruiken. Zo zonde

Heb je ook een andere brander?
Ik heb zelf altijd 6 uurs en dus geen vergelijking met 4 uurs maar bij mij euren ze gewoon lang op 6 uur muv bepaalde merken en sense ken ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:36

Na gelezen te hebben dat cozy by the fire zo een heerlijke geur is, helemaal enthousiast mijn doos beginnen doorzoeken want ik heb hem zeker. Blijk ik hem niet te hebben? Huh? Ik ben zeker dat hem heb/had. Zo meteen eens mijn bestelgeschiedenis doorzoeken...

Edit: Blijk ik hem nog helemaal niet te hebben besteld. Wat een schande... Die komt dus op de wishlist :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 17:09

Pirouette66 schreef:
Ik zag deze voorbij komen in een youtube-filmpje. Is van de Kringle spring collectie 2016. Lijkt me heerlijk <3

[ Afbeelding ]

Ik zag die kaars gisteren voorbij komen,lijkt me echt heel lekker.

Ik wil sowieso graag nog wat Kringle geuren in jar proberen. Net als Village Candle en ik ga keihard sparen voor meer BBW! Ik moet dan wel een grotere kast :')

Oh en vriend en ik gaan dit jaar ook naar Amerika <3 Dus ik neem een heel grote koffer en weinig kleding mee :')

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:33

Oh wat leuk dat jullie allemaal al zo snel reageren.
Die elektrische brander leek me ideaal voor op de badkamer en (eventueel) slaapkamer. Maar met die smellies doet ie het eigenlijk te goed. Als dat met de andere ook zo is, dan zet ik 'm gewoon op marktplaats. Heb bij de bestelling gratis een gewone brander gekregen, dus nu heb ik er twee en dan gaat die gewoon mee naar de bovenverdieping.

Pirouette66 schreef:
Goose Creek is inderdaad heel erg vettig en zacht

Goed om te weten. Ik was in eerste instantie een beetje bang dat de doos tegen iets warms aan gestaan had en dat de melts niet meer zo happy waren.

DeMolenhoek schreef:
Volgens mij zijn smellies qua kwaliteit ook minder? Probeer die gc eens, dat blijf je ruiken :D

Ik had GC op de "gewone" brander gedaan en die blijft inderdaad lekker lang ruiken. En tijdens het typen van dit antwoord ook meteen maar even de nieuwe brander schoon gemaakt (was te ongeduldig en heb nu ook "frituurvet-vingers") en er een GC in gedaan. Ben benieuwd.

Raja schreef:
GC is idd vettig en zacht :j
Hoeveel smellies heb je in de brander gedaan??

Eentje. Ik las in het topic dat jullie van de andere merken vaak maar een halve gebruiken, dus dacht bij die kleine smellies zal het er dan wel eentje zijn.

little_birdy schreef:
Ik ben ook heel ontevreden met smellies... van de scent chip's komt 200 keer meer geur af

Ik ga ze nog proberen op de gewone brander en anders bestel ik ze ook niet meer. Dat oud-frituur-vet-luchtje dat eraf komt als ze zijn uitgegeurd vind ik echt vies. Zo ruiken de andere die ik heb niet.

Maar als de smellies qua kwaliteit niks zijn, dan heb ik nog een goed excuus om bij WME te bestellen. Van dit topic word ik wel een beetje hebberig moet ik bekennen. :o

Oh nog een laatste vraagje... klopt het dat een classic candle waxmeltblokje (1,35 bij 1000poot) geen waxmelt is, maar een kaarsje? Had verwacht dat ik iets kreeg zonder lontje zeg maar, maar dit is een soort geurkaars in (iets groter dan) waxinelichtjes-formaat.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:35

Welkom mikkie!

Waarschijnlijk heb je dan een daylight gekregen ipv een waxblokje? Of geen daylight, maar ehh.. Ben even de naam kwijt hoe het bij CC heet. Bij Kringle heten ze daylights. Soort uit de kluwen gegroeid waxinelichtje.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:37

Die kun je wel gewoon op de brander doen trouwens, lontje verwijderen en op de brander. Wel jammer dat ze dit ongevraagd doet haha.

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:38

DnT Mooie verzameling zeg! Ik zag dat je een jar had van Ghostly Treats, mag ik vragen waar je die hebt gekocht als ze ze überhaupt nog hebben. Ik ben al best lang opzoek..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:41

waxmeltsenzo schreef:
Die kun je wel gewoon op de brander doen trouwens, lontje verwijderen en op de brander. Wel jammer dat ze dit ongevraagd doet haha.

Heb ik ook gedaan en die staat toevallig sinds een minuutje of 10 op. De Fireside. Rook er als minilight (dat was de naam die Classic Candle gebruikt trouwens!) helemaal niets van, hopelijk nu wel.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:43

Ik zie het nu ook op de site. Een minilight heb ik idd gekregen.

Goede tip WME, dankjewel. Ga het lontje er gewoon uit slopen. Nadat ik had besteld las ik in het topic dat het vaker mis ging met bestellingen bij hun. Toen de bestelling kwam, was ik dus "verrast" dat het bij mij wel goed gegaan was. Maar nu blijkt dus dat ik ook iets heb gekregen wat niet helemaal klopt.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:51

Van de smellies zou ik er meer als 1 op de brander leggen.
Ik denk dat je dan langer geur hebt :j

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:54

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:55

Yv_ schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Heb ik ook gedaan en die staat toevallig sinds een minuutje of 10 op. De Fireside. Rook er als minilight (dat was de naam die Classic Candle gebruikt trouwens!) helemaal niets van, hopelijk nu wel.

O jammer zeg.
Ik weet niet hoe ze ruiken natuurlijk maar wel dat het in theorie zou moeten kunnen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:57

Haha, heb ook welleens dat ik denk van, die geur had ik toch, bleek dat dus helemaal niet zo te zijn!

Nou, de Home Sweet Home is binnen in een Medium Jar.
Niet veel geurtjes erbij, maar wel wat nieuwe mee genomen.

Apple & Pine Needle
Winter Glow
Mandarin Cranberry
Gingerbread Maple
Pain Au Raisin (Hoewel ik die zo droog bijna niet ruik)
2x Home Sweet Home (Hoe kan het ook anders.. :'), die gaat dus maandag avond ook lekker op de brander)
Sparkling Cinnamon
Shea Butter
Cosy By The Fire

Pink Dragen Fruit Voltive

Had de vanille cupcake geroken in een tumbler ervan.
Die ruikt toch een partij lekker, dat ik dus nu spijt heb dat ik die niet heb meegenomen.
Maargoed, eigen schuld! Komt wel weer. Weet iemand of dit een geur is wat "vast" in het assorti zit?
Want dan bestel ik 'm tegen die tijd wel ergens.

En misschien een domme vraag hoor, misschien lees ik er ook overheen, maar waar kan ik die kleine zakjes halen, waar je de helft bv van de YC in kan doen? Zo'n ziplockzakje zeg maar.. :oo

Ik dank u dames voor de verslaving! :D :P

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:02

Lekkere bestelling stamper :)

Heb zelf mijn zakjes bij So Low winkel gehaald is een winkel met ontzettend veel spullen en daar hadden ze ook verschillende maten van de zakjes. Zal even foto`s ervan maken.