Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stamper schreef:Sweetest Valentine Swirl van YC ziet er heel leuk uit.
Vind er alleen maar een jar van op dit moment, had graag een taart van willen proberen.
Invisible schreef:He meiden, even een vraagje. Had altijd de 4 uur waxine lichtje, nu de 6 uur. Maar de geuren gaan opeens veel minder lang mee! Wordt de 6 uur veel warmer zodat de geur er sneller afgaat? Anders ga ik weer terug op de 4. De melts van sense geven normaal heel lang geur af, nu amper 2 uur en begin al de wax te ruiken. Zo zonde
Pirouette66 schreef:Ik zag deze voorbij komen in een youtube-filmpje. Is van de Kringle spring collectie 2016. Lijkt me heerlijk![]()
[ Afbeelding ]
Pirouette66 schreef:Goose Creek is inderdaad heel erg vettig en zacht
DeMolenhoek schreef:Volgens mij zijn smellies qua kwaliteit ook minder? Probeer die gc eens, dat blijf je ruiken
Raja schreef:GC is idd vettig en zacht
Hoeveel smellies heb je in de brander gedaan??
little_birdy schreef:Ik ben ook heel ontevreden met smellies... van de scent chip's komt 200 keer meer geur af
waxmeltsenzo schreef:Die kun je wel gewoon op de brander doen trouwens, lontje verwijderen en op de brander. Wel jammer dat ze dit ongevraagd doet haha.
Yv_ schreef:waxmeltsenzo schreef:Die kun je wel gewoon op de brander doen trouwens, lontje verwijderen en op de brander. Wel jammer dat ze dit ongevraagd doet haha.
Heb ik ook gedaan en die staat toevallig sinds een minuutje of 10 op. De Fireside. Rook er als minilight (dat was de naam die Classic Candle gebruikt trouwens!) helemaal niets van, hopelijk nu wel.